Skocz do zawartości

Transalp 600, brak juz pomyslow


cyborg78
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

czyli jest dziura w okolicach 4tyś obr?

G A Ź N I K I ! ! !

Iglice mogą być zamienione, nie takie cuda już widziałem.

Edytowane przez baba_zanetti

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W RF900 przerabiałem następujący temat:

Jak kupiłem motocykl to do 5000 obrotów słabo przyspieszał było takie "buuuuu" po odkręceniu manetki, po odgłosie silnika ewidentnie go zalewało. Przy normalnej miejskiej jeździe palił 10l, jak mocniej odkręcałem to nawet 14l potrafił spalić. Świece czarne. Poszły nowe świece, przewody też, sprawdziłem parametry cewek (były w porządku), następnie serwis gaźników i wyszło, że są wstawione dysze 118 zamiast 112,5 a śruby regulacyjne gaźników wykręcone o prawie 5 obrotów zamiast książkowych 1,25 obrotu. Do tego iglice już mocno zużyte, zaworki iglicowe również. W airboxie ktoś wyciął dużą dziurę, nie wiem po co (pewnie dlatego, że wtedy niby więcej powietrza dostanie i będzie można mu dać adekwatnie więcej paliwa co było bzdurą). Kupno nowego używanego airboxa bez przeróbek dało wielką poprawę, znajomy mechanik mi to doradził bo twierdził, że fabryczny airbox jest tak zaprojektowany, żeby powietrze jakieś zawirowania dostawało a ktoś to zepsuł poprzez przeróbkę.

Największy problem był z zakupem iglic bo nowych prócz ASO nie szło dostać. Olałem temat i zrobiłem całą resztę przy użyciu zestawu naprawczego oraz wstawiłem fabryczne dysze. Efekt był taki, że motocykl dostawał ostrego szarpania od 3000 do 5000 obrotów - ale to takie szarpanie, że nie szło normalnie jechać. Plusy były takie, że świece były ładnie wypalone, motocykl nie kopcił na czarno przy przegazowaniu i zaczął palić normalne ilości paliwa. Udało mi się w końcu dorwać gaźniki z rozbitka i wtedy miałem porównanie iglic - moje były ewidentnie zużyte. Po założeniu drugich iglic w końcu uzyskałem taki efekt, że motocykl ładnie jechał w każdym zakresie obrotów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, mają aircut ale z nimi wszystko w porządku.. Iglice maja inne symbole, ale przy porównaniu wzrokowym, nie zauważyłem różnic w kształcie, ale też mi się cały czas wydaje że może być z nimi coś nie tak.. Może są z innych gaźników, a może ktoś tu ma Trampka na serwisie i mógłby podejrzeć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...