zamela Opublikowano 5 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 (edytowane) Witam1. Przymierzam się do wymiany łańcuszka rozrządu w DRce bo juz go słychac przy schodzeniu z obrotów a napinacz wysunięty na maxa i mam pytanie czy do wymiany muszę mieć łańcuch rozkuty czy da rade założyć zakuty ?Jak najszybcie i przy demontazu jak najmniejszej liczny podzespołow go zamontowac ew proszę o wskazówki na co zwrócić uwagę przy wymianie łańcucha. 2. Zakupione mam tarcze sprzęgłowe EBC i nie wiem czy wszystkie maja byc równej grubości czy jedna powinna być grubsza bo w moim zestawie 5 tarcz wszsytkie są równe i maja 3.0mm pytam ponieważ w sieci znalazłem info o DRce że jedna tarcza jest grubsza i w przypadku zestawu z równymi trzeba zastosowac podkladki na sprężyny itp.3. Uszkodzony mam filtr powietrza ten gąbkowy (wykruszona gąbka w centralnej części na przeciwko gardzieli) szukałem tego filtra w wielu sklepach ale niestety zawsze padało hasło - nie występuje. Mam gąbkę stosowana w filtrach i jak nie kupię oryginalnego filtra to go zregeneruje w miare możliwości. Czy wiecie gdzie można kupic pasujący do tego motocykla filtr ? Edytowane 5 Grudnia 2014 przez zamela Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 5 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 filtr http://allegro.pl/filtr-powietrza-miw-suzuki-dr-125-250-82-87-i4782204731.html?bi_s=archiwum_allegro&bi_m=Offers&bi_c=Search http://allegro.pl/filtr-powietrza-hiflo-hff3016-suzuki-dr-z-125-125l-i4802892919.html?bi_s=archiwum_allegro&bi_m=Offers&bi_c=Search Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zamela Opublikowano 6 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 Widziałem te filtry ale z opisu wynika ze są do starszych (pierwszy link ) i nowszych (drugi link ) motocykli ale jeśli nie ma różnicy to OK.Rocznik mojej drki - 98r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zamela Opublikowano 12 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 Jestem wlasnie w trakcie wymiany lancuszka rozrządu i zauwazyłem ze ta mniejsza sprężynka w napinaczu lancuszka jest pęknięta czy da rade z czegos ją dorobić czy musze szukać uzywki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 13 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2014 Masz na myśli tą która wypycha bolec? Może podejdzie od napinacza z XJ. Albo każdego innego zapadkowego. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zamela Opublikowano 13 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2014 Masz na myśli tą która wypycha bolec? Może podejdzie od napinacza z XJ. Albo każdego innego zapadkowego.Dokładnie ta mniejsza co wypycha sam bolec pomiwrzyłem ją , oto wyniki: grubośc drutu - 1,3mmwysokość - 18mmśrednica zew. - 9mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 13 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2014 Spróbuj szczęścia w jakimś sklepie z częściami rolniczymi, może coś dopasują. A jak nie to pozostaje napinacz z allegro. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 13 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2014 zapytaj w ASO to jest pierdoła , nawet niech ci 15 zł za to krzykną to masz OEM na lata...... http://www.cmsnl.com/suzuki-dr125-se-1994-1996-usa_model15943/partslist/83837.html#resultstu masz część nr 8 , numer katalogowy 0944008035 cena 2 ojro więc mylę że u nas maks 15 zł.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zamela Opublikowano 13 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2014 OK napisałem wiadomości do kilku ASO w okolicy i ciekawe co odpiszą w sprawie tej sprężynki.Przy wymianie tarcz zauważyłem że kosz sprzęgła ma trochę luzów na nitach/spręzynkach co jest pewnie przyczyną terkotania na wolnych obrotach które cichnie po wciśnięciu sprzęgła. Jest jakiś w miarę tani sposób na uporanie się z tym mankamentem ? czy olać to i jeździć ? bo przyznam ze drażni mnie bardzo te dźwięk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zamela Opublikowano 21 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 Póki co oryginalnej sprężynki nie załatwiłem ale dopasowałem z tych co zdobyłem i niestety za miekkie bo po odpaleniu było słychac jakby zawory więc założyłem dłuższą część ten oryginalnej i jest OK z tym ze to chwilowe doraźne rozwiązanie do czasu znalezienia nowej.Moto jeździ całkiem fajnie i z ciekawości zmierzyłem kompresje a wyniki tocieply - 8 barciepły + olej - 12 bar hmmm tak kiepski wynik nie wróży dobrze i chyba zaczne juz kołować kasę na szlif itp tylko dziwi mnie jedna sprawa bo motor w ogóle nie kopci i nie bierze oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zamela Opublikowano 7 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 Odświeżę temat głowica po naprawie - gniazda zaworów prze frezowane , zawory przeszlifowane do tego wymienione uszczelniacze i sprawdzona szczelność. Moto pali jeździ ale spalanie nadal na poziomie 4,5 l/100km i problem z odpalaniem na ciepłym a dokładnie muszę go na rozruszniku trzymać 5 sekund po czym silnik pomału łagodnie wchodzi na obroty - nie ma tego strzału a czasami delikatnie strzeli hmmmm chyba w wydech. Zawory ustawione ssący 0,08 , wydech 0,10 bo na 0,013 było głośno. Czasami podczas redukowania i hamowania gdy przód się ugina silnik gaśnie . Po przegazówce mam wrażenie ze z wydechu leci wilgoć bo na szmatce jest mokro i czuć zapach beny. Swieca koloru kawy z mlekiem bardziej w kierunku czarnej .Obstawiam gaźnik ale tegulowalem pomimo trudnego dostępu mieszanką na wolnych ale bez szału , iglica na srodkowym rowku , poziom paliwa hmmm nie wiem dokładnie jak ustawić /sprawdzić bo serwisówki mam po murzuńsku albo niemiecku . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.