Skocz do zawartości

ustawienie jawy 350 ts


tskacz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam !!

mam problem z odpaleniem mojej jawy po remoncie . problem polega na tym ze moge kopac az mi noga odpadnie a jawa nie odpali , dopiero gdy podleje paliwo pod swiece i pchne kawałek to odpali. POMOCY !!!

nie maszyna lecz technika zrobi z ciebi zawodnika :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedną z przyczyn jest ,,lewe powietrze,, a drugą to zatkana dysza wolnych obrotów...

 

Lewe powietrze może dostawać się poprzez nieszczelność króćca gaźnik - cylindry a bierze się ona z racji tego że przy składaniu silnika najpierw dokręca się w/w króciec z podkładką do cylków a później szpilki łaczące cylindry z głowicami a nie odwrotnie.

 

Dysza wolnych obrotów jest tak ,,cienka,, że nawet przy założonym filtrze paliwa przytyka się się co pewien czas.

 

Wymiana lub ,,dłubanina,, związana z jej udrożnieniem, ja polecam zakup nowej...taniej wychodzi... :)

 

PS - Poziomu paliwa to bym nie ruszał, chyba że przy gaźniku pogiąłeś blaszkę...

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt, że pofrzeb w gaxnikach, jawa jest mocno trudna w konfiguracji.

 

Ciekawe ile gaźników może mieć taka JAWA ?

zanim coś napiszesz wpierw pomyśl bo to nie boli

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedną z przyczyn jest ,,lewe powietrze,, a drugą to zatkana dysza wolnych obrotów...

 

Lewe powietrze może dostawać się poprzez nieszczelność króćca gaźnik - cylindry a bierze się ona z racji tego że przy składaniu silnika najpierw dokręca się w/w króciec z podkładką do cylków a później szpilki łaczące cylindry z głowicami a nie odwrotnie.

 

Dysza wolnych obrotów jest tak ,,cienka,, że nawet przy założonym filtrze paliwa przytyka się się co pewien czas

 

PS - Poziomu paliwa to bym nie ruszał, chyba że przy gaźniku pogiąłeś blaszkę...

i

 

Przez 10 lat jezdzenia Jawa ani razu mi sie dysza nie przytkala choc nie twierdze ze to niemozliwe. Z drugiej strony rozbieralem/regulowalem kilka Jaw i zawsze poziom byl rozregulowany. Spradzic nie zaszkodzi.

 

Do autora:

Jak kopiesz na ssaniu i wykrecisz swiece to suche czy mokre?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykręcasz komore pływakową ( nie potrzeba wymontowywać gaźnika z motocykla), otwierasz kranik, czekasz aż skończy lecieć. Optymalny stan jest na końcach takich wypustek w komorze pływakowej. Za niski lub za wysoki stan regulujesz za pomocą odginania blaszki na pływaku.

Edytowane przez hashman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...