tskacz Opublikowano 27 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 witam !!mam problem z odpaleniem mojej jawy po remoncie . problem polega na tym ze moge kopac az mi noga odpadnie a jawa nie odpali , dopiero gdy podleje paliwo pod swiece i pchne kawałek to odpali. POMOCY !!! Cytuj nie maszyna lecz technika zrobi z ciebi zawodnika :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 27 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 Zapłon ustawiony?Nie łapie lewego powietrza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tskacz Opublikowano 27 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 zapłon ustawiony . powietrza nie powinna nigdzie łapac Cytuj nie maszyna lecz technika zrobi z ciebi zawodnika :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 27 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 Jakie masz przerwy na przerywaczach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 27 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 Jak odpali to jak jeździ? Nie ma problemu ? Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tskacz Opublikowano 27 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 przerwy mam 0.3 mm . a jak odpali chodzi normalnie . Cytuj nie maszyna lecz technika zrobi z ciebi zawodnika :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 27 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 Za niski poziom paliwa w komorze pływakowej może powodować trudnosci z odpalaniem na zimnym silniku Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 27 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 Ogólnie trzeba skubaną ustawić i będzie lala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Jerry_ Opublikowano 27 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 Ssanie dziala? Jesli ssanie sprawne to pozostaje podniesc poziom paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 27 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 (edytowane) Jedną z przyczyn jest ,,lewe powietrze,, a drugą to zatkana dysza wolnych obrotów... Lewe powietrze może dostawać się poprzez nieszczelność króćca gaźnik - cylindry a bierze się ona z racji tego że przy składaniu silnika najpierw dokręca się w/w króciec z podkładką do cylków a później szpilki łaczące cylindry z głowicami a nie odwrotnie. Dysza wolnych obrotów jest tak ,,cienka,, że nawet przy założonym filtrze paliwa przytyka się się co pewien czas. Wymiana lub ,,dłubanina,, związana z jej udrożnieniem, ja polecam zakup nowej...taniej wychodzi... :) PS - Poziomu paliwa to bym nie ruszał, chyba że przy gaźniku pogiąłeś blaszkę... Edytowane 27 Listopada 2014 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexander Opublikowano 27 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 Fakt, że pofrzeb w gaxnikach, jawa jest mocno trudna w konfiguracji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 27 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 Fakt, że pofrzeb w gaxnikach, jawa jest mocno trudna w konfiguracji. Ciekawe ile gaźników może mieć taka JAWA ?zanim coś napiszesz wpierw pomyśl bo to nie boli Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Jerry_ Opublikowano 28 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 Jedną z przyczyn jest ,,lewe powietrze,, a drugą to zatkana dysza wolnych obrotów... Lewe powietrze może dostawać się poprzez nieszczelność króćca gaźnik - cylindry a bierze się ona z racji tego że przy składaniu silnika najpierw dokręca się w/w króciec z podkładką do cylków a później szpilki łaczące cylindry z głowicami a nie odwrotnie. Dysza wolnych obrotów jest tak ,,cienka,, że nawet przy założonym filtrze paliwa przytyka się się co pewien czas PS - Poziomu paliwa to bym nie ruszał, chyba że przy gaźniku pogiąłeś blaszkę...i Przez 10 lat jezdzenia Jawa ani razu mi sie dysza nie przytkala choc nie twierdze ze to niemozliwe. Z drugiej strony rozbieralem/regulowalem kilka Jaw i zawsze poziom byl rozregulowany. Spradzic nie zaszkodzi. Do autora:Jak kopiesz na ssaniu i wykrecisz swiece to suche czy mokre? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tskacz Opublikowano 28 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 dzisiaj prubuwałem znowu odpallic jawe i zaczeła coś łapać (raz po raz )a świeca była delikatnie mokra i jak ustawić poziom paliwa w gazniku? Cytuj nie maszyna lecz technika zrobi z ciebi zawodnika :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hashman Opublikowano 28 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 (edytowane) Wykręcasz komore pływakową ( nie potrzeba wymontowywać gaźnika z motocykla), otwierasz kranik, czekasz aż skończy lecieć. Optymalny stan jest na końcach takich wypustek w komorze pływakowej. Za niski lub za wysoki stan regulujesz za pomocą odginania blaszki na pływaku. Edytowane 28 Listopada 2014 przez hashman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.