master611 Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 (edytowane) Witam,wiem ze temat byl poruszany ale nie znalazlem konkretnej odpowiedzi dla mnie; Chce zalozyc napinacz od fzr do mojej f4, zakupilem napinacz od thundercata(rzekomo taki sam) i zdziwil mnie fakt ze rozstaw jest inny ale nie bylo to rzedu milimetrow, ale nawet rozwiercajac otwory wietlem(chyba 8) nadal nie pasowal na otwory w glowicy... kieruje pytanie do tych co zakladali do f4 od fzr napinacz,o ile trzeba bylo poszerzyc otwory w napinaczu ? jak ktos to juz robil to bede wdzieczny za wskazowki przy montazu co i jak. Edytowane 22 Listopada 2014 przez master611 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 Autor tematu, którego nie stać na nowy oryginalny napinacz może się zdziwić jak zobaczy, że rozstaw śrub w napinaczu od FZR jest węższy. nie zdziwie sie bo jestem tego swiadomy, pisalem wyraznie ze pasuje po malej przerobce. A jednak zdziwko :) Ja zakładałem kiedyś napinacz od FZR do F3 ale nie pamiętam dokładnie ile trzeba było rozwiercić, w kazdym razie dużo. A teraz policz sobie ile wydasz za kolejny napinacz i czy nie lepiej byłoby kupić od razu oryginalny od dilera. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
master611 Opublikowano 22 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 A jednak zdziwko :) Ja zakładałem kiedyś napinacz od FZR do F3 ale nie pamiętam dokładnie ile trzeba było rozwiercić, w kazdym razie dużo. A teraz policz sobie ile wydasz za kolejny napinacz i czy nie lepiej byłoby kupić od razu oryginalny od dilera. na innych forach pisali ze kwestia kilku mm, kupilem od thundercata i nie bylem pewny czy jest taki sam jak od fzr; bynajmniej czekam na odpowiedz osob ktore zakladaly do f4; chce miec pewnosc po prostu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 Kilka mm to jest dużo biorąc pod uwagę ilość materiału wokół otworów mocujących. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 (edytowane) Pisałem, że mam taki napinacz już ze zrobionymi fasolkami z otworów mocujących i że oddam za piwo, a mimo wszystko wolałeś kupić taki na allegro? EDIT:Bynajmniej? RLY? Edytowane 22 Listopada 2014 przez Bimbak Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
master611 Opublikowano 22 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 Kilka mm to jest dużo biorąc pod uwagę ilość materiału wokół otworów mocujących.no tez mnie to zastanawia wlasnie, nigdzie nie moge znalezc pewnej informacji czy jest taki sam w thundercacie Pisałem, że mam taki napinacz już ze zrobionymi fasolkami z otworów mocujących i że oddam za piwo, a mimo wszystko wolałeś kupić taki na allegro?gdzie pisales? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 Uparty jesteś a na to nie ma lekarstwa niestety.Oszczędzasz na napinaczu to i na pewno łańcuszek pozostanie stary i awaria to tylko kwestia czasu.Możemy tylko mieć nadzieję, że po zerwaniu łańcuszka opiszesz nam dokładnie wielkość szkód w silniku. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.