Kuśmier Opublikowano 30 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 (edytowane) Chcę wymienić korbowód,bo ma dość bardzo wyczuwalny luz. :( Edytowane 30 Października 2014 przez Kuśmier Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 (edytowane) Tajwański Hot Rods nie jest zły, nie można powiedzieć, że to szajs, ale przy niemieckim wossnerze wypada blado bo wossner to światowy nr dwa wg mnie. Edytowane 30 Października 2014 przez baba_zanetti 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuśmier Opublikowano 30 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 Raczej się na wossnera uprę.Hot rods kosztuje 550 złoty,a tajwański.Lepiej dołożyć tą stówkę i mieć lepszą jakość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 a ile jest droższy? Nie wiem czy jest sens, to tylko XR- 40KM z 600ccm, no chyba że się na Dakar szykujesz;) 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 ja na tkrj ( taki za 340 zł bodajrze ) do tego w żeliwnej tuleji chyba z ursusa ( tak mi fachowiec dorabiał ) rok już pęknął albo więcej tylko że mało jeździła i narazie nic się nie dzieje........ korbę mam też hot rods....... mówie ciężko mi określić przebieg -miałem najpierw licznik km rowerowy , nabił coś koło 850km i rozerwałem kabelek do czujnika, potem godzin pracy nabił chyba 15h( kupiłem go jak rowerowy i się zepsuł ) , sporo jeszcze doszło, ciężko mi powiedzieć ile to ma przejechane....... tu masz mój temat http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/161414-remont-xr-600-1990-kilka-pytan/?hl=%2Bremont+%2Bxr+%2B600+%2Bkilka+%2Bpyta%F1 bardzo dużo ci rozjaśni.... "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuśmier Opublikowano 31 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 Dzięki Michoa,przeczytałem twój temat i widzę,że czekać mnie będzie mnóstwo nerwów i pracy.Zrobię na zimę tylko dół silnika,bo na całkowity remont teraz nie wydam.Po obliczeniu 3 tysiące to będzie mało,aby to ogarnąć.Dojdą do tego pierdoły przy budzie,bo też jest troszkę zaniedbana.Na wiosnę się obudzi :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 31 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 mnie wyszło 2570 zł ....... "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuśmier Opublikowano 6 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 Witam,powoli kompletuje zdrowe części do XR'ki.Zamówiłem pokrywę wraz z dźwigienkami za 250 złoty plus wałek 300,mój był zamiast skręcony śrubami to chamsko zaspawany :O.Zamawiam teraz na motoriście prowadnicę łańcuszka rozrządu,łożyska na wał i pierścienie na tłok.Korbowód z wossnera.Mam dwa pytania.Zna ktoś zaufany warsztat,który podejmie się wymiany korbowodu?Najlepiej Radom,lub inny w województwie mazowieckim.Co sądzicie o zakutym łańcuszku rozrządu DIDa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 Co sądzicie o zakutym łańcuszku rozrządu DIDa? Moim zdaniem najlepszy Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 A moim zdaniem Borg Warner. Produkują w pl i jest montowany jako OEM Hondy. Inna nazwa tego samego producenta to Morse i jest dostępny u olka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuśmier Opublikowano 6 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 (edytowane) Borg na motoriście kosztuje grubo ponad 500 złoty.Przeraziła mnie ta cena i zamówiłem DID'a,zakuty i wzmocniony o cenie 280 złotych.Kieruje się motoristą,bo nie znam innego sklepu,który miałby części do mojej babci.A pro po motoristy.Miał ktoś styczność z przemiłą panią,która uwodzi i wystawia na próby ? Dzwoniłem dzisiaj do nich w celu zamówienia części.Jako,że na ich stronie są części do XR'ki z 87 rocznika,chciałem się dowiedzieć czy będą pasować do 86 rocznika.Waćpanna urzekła mnie tym,że nie wie.Robi w serwisie Hondy i nie wie ? No cóż,to kobieta ja ją zrozumie,ale jakiś czas temu rozmawiałem widocznie z inną Panią,z radością i uśmiechem,w przeciągu 15 minut wszystko wytłumaczyła.Lecz nie o niej mowa.Uwodzicielka kazała mi czekać,w przeciągu godziny zadzwonię do Pana z informacją.Czekam godzinę,poczekałem i drugą.Pomyślałem,że potrzebuje więcej czasu.Minęła trzecia godzina.Chwytam za telefon i próbuje się do nich dodzwonić.NIC.Po pół godzinnej próbie usłyszałem głos anioła!Spytałem,czy już sprawdziła.Rzekła:Pamiętam o panu,mam zapisany numer telefonu,jak się dowiem od razu zadzwonię.Urocza jest,muszę to przyznać...Jutro dam jej ostatnią szansę,jeżeli nie to koniec!Poproszę o przedstawiciela płci męskiej,który mam nadzieje będzie wiedział co i jak,dlaczego tak drogo... Edytowane 6 Listopada 2014 przez Kuśmier Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 U Olka kupiłbyś w cenie DIDa pod nazwą Morse. A coraz powszechniejsze zatrudnianie kobiet jako sprzedawca części to czego nigdy nie zrozumiem. Może jedna na 100 zna się na rzeczy ale reszta to szkoda gadać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 ja sie kiedys strasznie zawiodlem na lancuszkach DID , w KLR 650 zarowno rozrzadu jak i napedu balanserow po kilkuset km nadawal sie do wymiany..wyciagaly sie jak guma z majtek , zalozylem OEM i po roku i ok 10 tys km napinacz byl nadal na 1/4 . Ale mam dobrego kumpla mechanika motocyklowego z wlasnym serwisem , on zaklada rozrzady na DID i nikt mu jeszcze reklamacji nie zrobil ze lancuszek wadliwy... KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuśmier Opublikowano 7 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 Różnie to bywa,być może trafię na dobry towar.Nie mam już sił do tej motoristy.Na stronie są części do XR 600 RH z 1987 na rynek Belgijski.Będą pasować z niej części do mej z 86 roku ? Raczej XR nie modyfikowała co roku aż tak silnika,by nie pasowały części.Jednak wolę się upewnić.Przepraszam,że post pod postem.Dodzwoniłem się jednak do motoristy !! Usłyszałem męski głos,ulga na sercu.Wszystko wiem co i jak po 8 minutach mozolnego sprawdzania :) Definitywnie zwolniłbym tą przemiłą panią,gdybym miał taką możliwość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 A coraz powszechniejsze zatrudnianie kobiet jako sprzedawca części to czego nigdy nie zrozumiem. Może jedna na 100 zna się na rzeczy ale reszta to szkoda gadać. W KTD w Warszawie kobitka ładnie mi dobrała części, z którymi nawet w Intercarsie mieli problem (może się im nie chciało szukać?). Kiedyś szukałem pewnej śrubki stosowanej w montażu przewodów hamulcowych, chyba z gwintem m10 (przewód olejowy do turbosprężarki). W żadnym motoryzacyjnym w Warszawie, w ASO nie do dostania (sorry, w ASO na zamówienie za chore pieniądze). Zadzwoniłem do sklepu rolniczego. Odebrała kobieta, to zacząłem tłumaczyć kobiecie, a ona: no tak, mamy. Taka z dziurką w środku ta śruba. Jaka długość? Szok! No i cena zabójcza- 50 gr. Dla ciekawskich: śruba do zacisku w HD, chyba gwint 12, kosztuje też chore pieniądze. W rolniczym niecałą złotówkę, a można dobrać różne wartości wytrzymałości śruby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi