malkohlm Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 Cześć, otóż sprawa wygląda tak: gdy jadę na 1,2,3 biegu po momentalnym dodaniu gazu moto odrazu wchodzi na obroty i adekwatnie przyśpiesza, jednak na 4 i 5 biegu po odkreceniu manetki, obroty szybują szybko w górę tak jak powinny, lecz czuć że moto zaczyna się zbierać po pewnym czasie (tak jakbym odkręcił na piasku a jak zalapie twardego podłoża to dopiero zaczyna zbierać). oczywiście prędkość jest ok. nie wiem jak duże jest to opóźnienie ale czuć, czuję jak coś odbiega od stanu poprzedniego.. czyżby sprzęgło? ale dlaczego tylko na dużych przełożeniach i wyższych obrotaach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr R1 Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 Bo jest największe obciążenie dla sprzęgła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 Bo jest największe obciążenie dla sprzęgła.Dokładnie.Robiłeś ostatnio zmianę oleju ?Jeśli tak,to na jaki ? Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 A może sprzęgło się ślizga po prostu? Przyczyną może nyć nawet źle naciągnięta (za mocno) linka sprzęgła. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malkohlm Opublikowano 27 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 olej mi ostatnio mocno spierdylał uszczelniaczem skrzyni, dolałem w sezonie litre świeżego. 20w40 castrol dedykowany jak w instrukcji. a ostatnia wymiana była w tamtym sezonie jakieś 3k km temu. z tą linką to może nawet być... sprawdzę w wolnej chwili. jak mi się przypomina, na wcisnietej klamce delikatniutko czuć że chce ciągnąć, ale nie zwracałem na to uwagi, biegi wchodzą ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 31 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 sprzęgło się kończy.......najprościej ?? uwal ją na jeden bok , zdejmij dekiel i mierz suwmiarką tarcze........ Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 1 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2014 tarcze jak tarcze, mogą być sprężony zmęczonelepiej wymienić póki przekładki nie są uszkodzone Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malkohlm Opublikowano 1 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2014 żeby dostać się do tarczy i sprężyn potrzebny mi klucz dynamometryczny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 1 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2014 żeby dostać się do tarczy i sprężyn potrzebny mi klucz dynamometryczny?Klucza dynamometrycznego używa się do skręcania. Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malkohlm Opublikowano 1 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2014 Po operacji wypadałoby to złożyć do kupy. Dzięki DZIKOWSKI. w następnym tygodniu dam znać co i jak. Jak coś nie bedę wiedział, bede pisał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 1 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2014 żeby dostać się do tarczy i sprężyn potrzebny mi klucz dynamometryczny?nieklucz pneumatyczny do odkręcenia kosza ale jest duża szansa że się normalnie odkręci, może być koniecznie zrobienie sobie nasadki do nakrętki która się tam znajduje bo nie koniecznie musi być sześciokątdynamometryczny służy do skręcenia odpowiednim momentem, może do przykręcenia centralnej nakrętki nie jest aż tak potrzebny ale do skręcenia koszyka jak się nie ma wyczucia to się przyda zdecydowanie Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malkohlm Opublikowano 1 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2014 (edytowane) Mam zamiar sprzedać sprzęta w nast. sezonie, a tu takie zonki wychodzą... Muszę go zrobić na wiosne. Poprzedni wł. zrobił góre, dostałem części na wgląd (korba i tłok). Zrobiłem (nowy rozrząd, ślizgi, ust. zworów, napęd., uszczelniacz) Żal sprzedawać, ale sprzęt leciwy, chęci są na jakiegoś lżejszego. To mój pierwszy poważniejszy sprzęt (pojechałem po niego sam bez mechanika... młody głupi napalony, gdybym teraz miał go kupić to za żadne skarby.. wiecie jak to jest z tym pierwszym razem :biggrin: ) Ale gościu chyba złożył cylinder na starej podkładce :banghead: , bo się poci delikatnie, a go nigdy nie przegrzałem... Jak myślicie? Dobrze, że zawsze mogę Tu na was liczyc! Dzięki Panowie! Jak was kiedyś spotkam to skrzynke na głowę stawiam :happy: Edytowane 1 Listopada 2014 przez malkohlm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 1 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2014 nie podkładce tylko uszczelce :D nie no uszczelki też pracują i się zużywają , moja xr przez 100km po remoncie była sucha już nie jest :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malkohlm Opublikowano 1 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2014 Napisałem podkładce? hahaha. Ah no to ok. Jeden pierdół mniej do roboty, uspokoiłeś mnie. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malkohlm Opublikowano 7 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 (edytowane) Cześć! Ucze sie jeszcze w szkole (po za domem 6:30-17) wiec dopiero dzisiaj znalazłem tą upragnioną chwile. Ok przejde do rzeczy. YAMAHA XT 600 3TB 1993r. Rozkręciłem moto i dostałem sie do sprzęgła. Kosz nie ma uszczerbków, wgnieceń przez tarcze. Chyba jest ok. Tarcze wyglądają tak. Są czarne, a grubość sprężyn i tarcz wymierzyłęm i zapisałem na foto nizej. zaraz poszukam serwisówki i porównam. Okej znalazłem. Mam serwisówke do xt 600e. Czyli klasyfikuje sie to do wymiany? Edytowane 7 Listopada 2014 przez malkohlm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.