Pompka Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 Fisu napisz wprost, że z odmy dopuszczalne są jedynie drobne tłuste ślady, pojedyncze krople (w/w filterek na odmę wyłapuje je w sam raz) a nie jakieś wycieki które trzeba łapać w butelkę. Odma skierowana do filtra w niczym nie przeszkadza. No chyba, że leci z niej olej ciurkiem i paskudzi w gaźniku a biker ma spodnie zakonserwowane oliwą. Wtedy gdzie skierować odmę czy do filtra czy do butelki pod motorem (patenty jak w Jelczu albo Starze) są sprawą drugorzędną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazik Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 Witam, Dzięku Panowie za opinie, tak jak pisałem nie zaobserwowałem wycieków z odmy ale nie miałem też szansy polatać nim jeszcze.Widze że warto wyprowadzic na dół skoro i tak muszę dostosowywac do nowego filtra. Zastosuję filterek co fisu radzisz.Dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 (edytowane) Oczywiście ma być jak Pompka piszesz... dzięki za pomoc... :biggrin:Czasami mnie bierze na jakieś bezsensowne wywody... :blink: Edytowane 16 Grudnia 2014 przez fisu Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordElrond Opublikowano 27 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2016 To i może ja o coś zapytam, wkleję tutaj aby nowego podforum nie zakładać. Po lekturze możliwych postów zdecydowałem się na tę pisaninę, dotyczy co prawda Sportstera ale może jakoś obleci :) . Coś mi nie grało w sporciaku przy dłuższych i stromawych podjazdach – nie bardzo wiedziałem co, bo praca silnika bez zarzutu, wycieków żadnych, no na pierwszy rzut oka ok. Po powrocie z nieco dłuższej podróży otworzyłem airboxa, sprawdzić co tam słychać, tym bardziej, że założyłem nowy filtr powietrza. Okazało się, że na wewnętrznych ściankach puszki i pod odmą z przedniego cylindra pojawiła się taka olejowa mgiełka i widać olej na materiale filtrującym pod odmą. Niby nic ale postanowiłem sprawdzić ciśnienie w garach. Wyniki przedstawiają się mniej więcej tak – manometr wkręcany w gniazdo świecy, około 15 pełnych cykli silnika, przepustnica otwarta na max, pomiar mniej więcej uśredniony – wartości maksymalne w pewnym przedziale:Zimny silnik:- przód – 115 – 125 psi- tył – 100 – 110 psi2. Ciepły silnik:- przód – 80 – 90 psi- tył – 100 -115 psi3. Próba z olejem w garach (na ciepłym silniku, ok. 5 ml oleju takiego jak w silniku)- przód – 65- 75 psi- tył – 100 – 110 psi.Moje pytania są takie, za pozwoleniem poproszę o poradę. Według serwisówki ciśnienie maksymalne powinno wynosić 120 psi (nie ma wskazówek, czy silnik ciepły czy zimny ale niech tam). W takim układzie czy:- czy jest możliwa taka różnica ciśnień w przednim cylindrze na ciepłym i zimnym silniku czy ja coś zawaliłem jak w ubiegłym roku wymieniałem komplet uszczelek rocker boxów? - głowica przedniego gara jest do remontu – tak by wynikało z testów - ale czy robić też tylną?Profilaktycznie już zacząłem demontaż, ale utknąłem przy odkręcaniu górnej śruby kolektora dolotu powietrza, za długi imbus i nie siedzi jak trzeba, cholera :banghead: . Boję się obrysować wielowpusta. Jutro dalej się z tym będę borykał, no chyba że inny patent podpowiecie.Pozdrawiam i liczę na wsparcie Cytuj 1. Nigdy nie kłóć się z głupcem. Ludzie mogą nie dostrzec różnicy2. Jeśli podejmiemy walkę, możemy przegrać. Jeśli jej nie podejmiemy - już przegraliśmy. Leonidas - król Spartan 3. "Czasem wygrywasz, czasem przegrywasz, ale zwycięstwa nie mogą być powodem do wywyższania się a porażki powodem do załamywania, bo wygrywać i przegrywać trzeba umieć z klasą" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik1340 Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Podepnę się do tematu. Wywaliło mi dziś z odmy sporo oleju, motocykl stał koło 6-7 tygodni nie jeżdżony a przy normalnym użytkowaniu problemu nie było... no i teraz pytanie: rozbierać czy dolatać do końca sezonu i wtedy dopiero jakieś remonty? Pozdro Kazik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Dolatać. Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik1340 Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2019 (edytowane) Ok, to dolatam dzięki! Edytowane 22 Sierpnia 2019 przez Kazik1340 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.