Adam M. Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Jesli z odmy leci olej to mocowanie jej do filtra raczej nie ma sensu.Tak jak w starych anglikach trzeba ja wyprowadzic po ramie do tylu motocykla lub pod motocykl i zakonczyc pojemniczkiem z otworami na przelot gazow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazik Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 (edytowane) Nie zauważyłem żeby z odmy leciał olej ale też nie mogłem tego zauważyć bo dopiero HD przypłyną i oprócz kilku krótkich kajtnięć w koło komina jednego mocnego rozgrzania w celu sprawdzenia szczelności nie mam doświadczenia. Edytowane 15 Grudnia 2014 przez Fazik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Fazik- dobrze Ci radzi kumpel- dla tego rocznika dobrze to podobierał... Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazik Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Dzięki za pomoc. Czy jakiś konkretny filtr oddechowy możesz polecić żeby spełniał swoją funkcję a nie tylko dyndał na końcu rurki.(producent) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mongor Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Nie filtr a pojemnik w którym to, będzie zbierał się będzie, wyrzucony olej. Tak jak Adam napisał, musi mieć otwory. Najlepiej u góry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazik Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 czy coś takiego dedykowanego można kupić czy trzeba samemu czarować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stempel Opublikowano 15 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string=filtr+odmy+harley&bmatch=s0-mt-1209i wszystko jasne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mongor Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 Ten filtr, sam w sobie, nie do końca rozwiązuje problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 Dlaczego? Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mongor Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 Jezeli puścisz sam filtr pod rame, to po pewnym czasie, olej zacznie z niego kapać. Na drogę i rozbryzgiwał się będzie na oponę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 (edytowane) Dajesz go z boku i jesli juz kapie to kapie sobie na asfalt. Ja wybieram ten przykrecany - http://allegro.pl/filtr-odmy-silnika-odpowietrzenie-harley-i4816440686.htmli przykrecam go do skrzyni biegów w okolicach przewodu hamulca tylnego.Generalnie to nawet nie mozna powiedzieć że kapie, jest sobie mokry i tyle... ale przynajmniej:- nic nie trzeba robic (choćby oprózniac zbiorniczka)- nigdy nie widziałem kropli oleju pod motorem nawet po ostrym lataniu...- przez 5 lat używania wad nie stwierdziłem...- no może jedną- trzeba go wytrzeć osobną szmatką aby nie zapaskudzić sobie gąbki do mycia motoru..P.S.1A jesli już kapie to trzeba dłubac, bo inaczej to po pewnym czasie zbiorniczek bedzie za mały... i trzeba bedzie przywiązac wiadro na sznurku...P.S.2Piszę tu oczywiscie o rocznikach z górną odma... starsze roczniki mają inaczej. Edytowane 16 Grudnia 2014 przez fisu Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mongor Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 fisu, miałem wrazenie, ze rozmawiamy o silniku, który juz cos tam przeszedł, bo jaki jest sens zakładać do w pełni sprawnego? Ale kazdy zrobi jak uwaza. Kapiący na asfalt olej to jest przeciez taki cool Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 W kazdym silniku warto to wyj**ać na zewnątrz. Po kij ma silnik spalać opary ze skrzyni korbowej- w imię tego by być EKO?Silnik ma palić powietrze i benzyne - nie opary olejowe.. to raz.Dwa - tak jak napisałem- jak kapie to jest coś zwalone... a zapocony filterek mi nie przeszkada, bo jak znam siebie - zapomnę opróznić zbiorniczek i pewnego słonecznego dnia wywalę niechcący jego zawartość na jakimś pieknym zabytkowym rynku w jakimś pięknym szwajcarskim miescie...Dla mnie cool to jazda bez myslenia o maszynie, a nie ganianie dookoła motoru i robienie mu dobrze...P.S.Jesli EVO ma już coś polatane -to cóż- ma polatane...i to jest też cool- bo motor ma prawo mieć polatane...Polatane EVO jest cool i biker który nim lata też jest cool.Jak zlikwidujesz wycieki z odmy... w EVO po '92 - to też bedzie cool...A zbiorniczek? - no cóż to wg mnie jakas choroba- albo motoru, albo bikera...Tak uważam. Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mongor Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 Przeczytaj jeszcze raz, dwa ostatnie swoje posty. Są pełne zprzeczeń. Albo coś leje i zabezpieczamy, albo nic nie leje, to po co wiaderko? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 Bo to w Harleyu tak jest jak w tych moich postach- :biggrin: - generalnie nie leje... chcesz się dowiedzieć co mam na mysli to poczytaj ksiazki Sonnego Bargera- tam jest wszystko dokładnie wyjaśnione.Wg mnie Sonny ma racje, choćby dlatego, że zęby zjadł na tych motorach. Zdrowe, życiowe podejście użytkownika i mechanika w jednym. Można nawet napisac, że więcej niż użytkownika, bo to co Helsi wyprawiają z tymi motorami to nie jest standardowe użytkowanie... ;)A ja to tylko mogę potwierdzić na podstawie swoich doświadczeń... Tak więc: gdy wg Ciebie EVO leje z odmy to sięgnij do Sonnego- tam stoi czy motor jest do roboty, czy tak ma być. :) Bo mi się tego już bardziej tłumaczyć nie chce, kiedy EVo może polać z odmy, a kiedy nie. P.S.Kolega Fazik pisze, że jemu olej nie kapie czyli ma sprawny silnik wiec o czym Ty piszesz? Po co chcesz to zabezpieczać zabafką za 100 Euro? Skoro wystarczy mu filterek za 60 PLN. Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.