Narky Opublikowano 29 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 (edytowane) CześćNiedawno robiłem remont silnika, bo brał mi olej ze skrzni. Kupiłem nowe uszczelki, uszczelnienia na wał. Wszystko było jak należy, motorek spisywał się znakomicie. Po dwóch dniach ostrej jazdy motorek zaczął szfankować. Zaczął bardziej kopcić mimo mieszanki 1;50 z motulem.Jeździłem dalej. Przeczyszczałem co jakiś czas świece, dawało rade jeździć.Dzisiaj chciałem skręcić wydech bo się rozluźnił. Odpalam go, a tutaj kopci jak Huta Katowice. Zgasiłem go, dolałem paliwka.Odpalam kolejny raz ...Strzelił mi w wydech ( jak przy źle ustawionym zapłonie w simsonie ). No i koniec jazdy. Iskra jest, motor nie jeździ. Nwm. co może być problemem ... Motor : Honda Cr 250, rocznik 1996. Edytowane 29 Września 2014 przez Narky Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mly96 Opublikowano 29 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 Do wyczynówki leje się więcej oleju niż to 1:50, ale najlepiej sprawdź ile podaje serwisówka. Dymił na biało-szaro czy na niebiesko? Płynu z chłodnicy nie ubywało? Sprawdź kompresję to będzie jasność.Według mnie istnieje możliwość, że coś było nie tak, ale przez to że wlałeś za mało oleju wykończyłeś ją już kompletnie. Jeśli się mylę z czymkolwiek to niech ktoś bardziej doświadczony mnie poprawi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr R1 Opublikowano 29 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 Po remoncie silnika trzeba go dotrzeć i na ten czas więcej oleju do paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 (edytowane) Po remoncie silnika trzeba go dotrzeć i na ten czas więcej oleju do paliwa. Bzdura,bynajmniej w przypadku wyczynowych 2T. Jeśli ma nikasil,to nowy tłok oszczędza się tylko przy pierwszym rozruchu,później kita-i ma chodzić ! Mieszanka cały czas taka sama Do autora: napisałeś dużo tematów o problemach z tą CR-ką. Jeśli chcesz cieszyć się jazdą,to daj ją do mechanika, a jeśli chcesz uczyć się mechaniki na swoim motorku ,to proponuję zajrzeć do zaworu membranowego -też mi kiedyś kichła w tłumik i okazało się,że membrany popękały. Finałem było rozebranie silnika w celu oczyszczenia skrzyni korbowej z resztek membrany :biggrin:Smutne,ale prawdziwe Edytowane 30 Września 2014 przez DZIKOWSKI Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr R1 Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Wyczynowy czy nie silnik trzeba dotrzeć po remoncie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 a co chcesz w nim docierać? Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Wyczynowy czy nie silnik trzeba dotrzeć po remoncie. Ja jakoś też tak uważam, wbrew temu co na forum któryś kolega pisał o tym żeby pałować na docieraniu :P Może dla zawodników którzy wymieniają wszystko co wyścig takie coś ma zalety, ale dla kogoś dla kogo liczy się jednak żywotność to proponowałbym ostrożność... Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr R1 Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 a co chcesz w nim docierać?Trochę mnie zaskoczyłeś tym pytaniem, nie chcę się rozpisywać, więc wskażę ci artykuł na ten temat:http://mojafirma.infor.pl/moto/auta-zabytkowe/restauracja/275654,Jak-docierac-silnik-nowy-i-po-remoncie.htmlKażdy silnik w fabryce zanim trafi do pojazdu jest docierany na hamowni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 "W okresie docierania, czy to przy użyciu olejów syntetycznych, czy zwykłych, mineralnych, silnik nie powinien nigdy pracować z obrotami przekraczającymi obroty maksymalnego momentu"- cytuję treść z tego artykułu i zapraszam do przeczytania tematu http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/40287-jak-docierac-nowy-motor/ Następny cytat "Docieranie zwykle kończy się po przejechaniu 1500 do 2000 km" -to jest połowa życia tłoka w wyczynówce Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Narky Opublikowano 30 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Wy tu piszecie o zacieraniu ... Powiem wam tak ...1.Nigdy go nie katowałem po rozebraniu i złożeniu2.Pisałem przecież, że motor bierze olej ze skrzyni co też wzbogaca jego mieszanke, nie ... ?3.Membrana dobra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Wykręć cały zawór i zobacz pod światłem,czy są prześwity między listkami a korpusem Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Docieranie w takim motocyklu wygląda tak że odpalasz moto i delikatną jazdą doprowadzasz do temperatury pracy, i na tym koniec. Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Docieranie w takim motocyklu wygląda tak że odpalasz moto i delikatną jazdą doprowadzasz do temperatury pracy, i na tym koniec.o dokładniej pierwsza połówka zbiornika > 2-3x rozgrzania i wystygnięcia do temp otoczenia i tylepod warunkiem że nowy tłok został dobrany idealnie pod niezużyty cylinder Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.