bratomek Opublikowano 29 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 Witam wszystkich rajderów. Problem który u mnie się pojawił jest następujący. Kupiłem w zeszłym tygodniu kxf 450 z 2006 z przebiegiem około 120mth ale jako wiadomo, że 4t wymaga dużo więcej uwagi tak więć postanowiłem odrazu sprawdzić luzy zaworowe i prezentuje się to tak:(patrząć od strony filtra powietrza)lewy ssący jest dobry około 0,13mm, prawy ssący troche ciasny 0.1mm wchodzi ale na granicy optymalny w serwisówce 0.10-0.15mm czy jest sens ruszać ten zawór?ale problem pojawia się z wydechami a więc prawy wydech ma około 0,35 a w serwisie 0.17-0.22mm to jeszcze nic lewy wydech na luz rzędu 0,63mm. Postanowiłem więc sciągnać wałki aby pomieżyć płytki i co się okazało prawy wydech na widocznie w porównianiu do innych zaworów przyklepany trzonek . Nie wiem co z tym fantem zrobic, czy tylko kupic inne płytki czy sciągnać głowice i zrobić te wydechy. Dodam że kxf ma oryginalne tytany. Drugie moje pytnie to takie przez co mogło tak się stać? Za wszelkie rady bardzo dziękuje i pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Wymień zawory póki jeszcze głowicę masz całą. Sprawdź jak wyglądają gniazda zaworowe,bo może się okazać,że są wyklepane. Przy okazji wymień też łańcuszek rozrząduTrzonek zaworu mógł zostać sklepany przez nadmierny luz. Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bratomek Opublikowano 1 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 Ale czy musowo się urwie? chciałby się załagodzić i pojezdzić jeszcze przez zimą bez wkładanie wiekszęj kasy. Wiem że to niebezpieczne ale nie wytrzymie tych 15mtg bo końca sezonu? A jeśli bym jakoś pomieżył ten trzonek i wyszło by, że zawó jest przyklepanty tylko na nim to wystarczyło by tylko wsadzić nowe płytki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 To jest Twój motor i to co z nim zrobisz, to Twoja sprawa.Tylko żeby później nie było płaczu,że 6 tysi musisz włożyć w silnik ,bo chciałeś zaoszczędzić 500 :D Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bratomek Opublikowano 1 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 6 tysi w najgorszym wypadku:), żartuje, zdaje sobie sprawe, żę może to się bardzo źle skonczyć, ale wiesz jak to jest, rozkręce głowice, oddam do motor-techu w Katowicach (mam niedaleko) i zejdzie mi w 2-3 tygodnie, a kto wie czy za tyle czasu będzie można wyjechać jeszcze w teren. Nie zależy mi na tych 500zł bo i tak jutro czy za miesiąć trzeba to zrobić, chodzi tylko o ten czas... Tak mi wpadło na myśl, czy gdzieś w okolicy jest urządzenie do sprawdzenia struktury stopu w tym zaworze? Wiem, że coś takiego robią z szynami kolejowymi, tak nawiasem robi się coś takiego w motocyklach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 "Lepiej zapobiegać jak leczyć" a czas na ganianie będziesz miał nawet w styczniu :D oby tylko sprzęt był sprawny Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 pamietaj ze to motocykl wyczynowy i do tego Kawasaki....zrob te zawory i nie rzezb w gownie Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bratomek Opublikowano 2 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 (edytowane) To jak już wymieniać te zawory to tylko wydechowe czy wszystkie? I z czego polecacie zaworki? Edytowane 2 Października 2014 przez bratomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 Na pewno wydechowe a co do ssących to trzeba je wypiąć i zobaczyć.Prox robi dobre zawory w przystępnej cenie Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 Ja polecam OEM.Ale jak już koniecznie chcesz stalówki zamiast tytanów to raczej musisz wymienić wszystkie razem ze sprężynami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bratomek Opublikowano 2 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 Myślać o tym wpadło mi w głowe jeszcze jedno pytanie a mianowicie tytan ma sporo mniejsza rozszerzalność temperaturowa a więć jak jest z luzem zaworowym gdy wsadze stalowe? serwisówka podaje je przecież dla tytanów. Zmieniająć już zawory na stalowe warto wymienić prowadnice zawora i ten uszczelniacz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 Jak już koniecznie chcesz wymieniać to stalowe proxy ze sprężynami mogę być. A luz w tym modelu często zwiększa się z powodu odkładającego się na gnieździe nagaru. Nie umiem sobie jeszcze tego wytłumaczyć, ale zauważyłem już ten problem. Na dobrą sprawę ustaw właściwy luz i myślę, że jeszcze polatasz, ale głowy ani nawet lewej ręki za to nie dam :P Możesz wymienić wszystko, a i tak się urwie, taki urok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 Nie chcem cię martwić ale tak zniszczone zawory podważają tezę o 120godzinach tego motocykla. Sugerowałbym ściągnąć głowicę i cylinder i dokonać oględzin. Zawory kategorycznie do wymiany i nie na stalówki tylko oryginały tytanowe. Jeśli olejesz temat to przekonasz się jak fajnie wygląda silnik po urwanym zaworze co w przypadku Kawasaki jest częstym widokiem. Miałem taką Kawę od nowości, dopiero przy przebiegu 150godz regulowałem pierwszy raz zawory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bratomek Opublikowano 5 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 Rozebrałem wczoraj głowice, i oddaje ją do roboty. Pojawiło się inne pytanie, jak rozkręciłem głowice to uszczelka pod cylindrem puściła olej bo odkręciłem śruby, czy taka uszczelka gdy to wszystko złoże będzie dobrze uszczelniać czy raczej wymienić ją na nowa? Dodam iż tłok i cylinder wygląda ok, bez żadnych krawędzi i rys. Gdy sciągłem kolanko jest ono od środka białe jakby ze spalin i przepalone na łuku, co mogło być tego przyczyną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 Cylinder i tłok daj mechanikowi niech pomierzy i porówna z serwisówką.Uszczelkę pod cylindrem jak i pod głowicą musisz wymienić. Zestaw uszczelek top-end ma wszystkie jakie potrzebujesz. Co znaczy,że kolanko na łuku jest przepalone ? Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.