Skocz do zawartości

Kilka modeli 125'ek do rozpatrzenia.


Rekomendowane odpowiedzi

R125 jest taka sama jak nsr 125 gabarytowo.......... no a nsr jedzie , kosztem spalania i dźwięku ( ja go uwielbiam ale 90% ludzi jest na nie ) ale naprawdę jak na 125 jedzie.......

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Ci, że przed chwilą zacząłem myśleć o szosówkach. Niestety, Varadero, ani trochę mi nie pasuje. Ale co myślicie o wygodzie jazdy? W grę wchodzi nawet 300km w jedną stronę - co jest bardzo męczące dla kierowców. Na jakim sprzęcie nie będę tak narzekał na ręce? Czy to jest możliwe na tych 125'kach ścigaczopodobnych? Czy może lepiej załapać się na jakiegoś nakeda?

Kolego drogi, mam kumpla który na Varadero 125 z dziewczyną, pełnymi trzema kuframi zwiedził Bieszczady, Węgry chyba też i śmiga, nie narzeka. Myślę,że to jest do spełnienia te 300 km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze możesz najpierw do każdego sprzęta przykierzyč się wirtualnie tutaj: http://cycle-ergo.com

Będziesz widział proporcje moto i Twoje wybierając sprzęt z listy i podając swój wzrost.

 

Pozdr.

F.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny bajer, ale to musi być coś jak pornole - zawsze można zobaczyć jak to jest :D

Najlepiej to jak autor weźmie tyłek do jakiegoś dilera, posadzi go na kilka sprzętów i wtedy niech zdecyduje. Jak będziesz chciał jeździć, to będziesz jeździł nie ważne na czym. Mój motorek jest mały, lekki, w ogóle jakiś taki śmieszny, ale mi to nie przeszkadza. Jedzie i to się liczy :D

Przypomniało mi się, kilka tygodni temu pod lokalnym CMC widziałem typka na YBR 125. Był znacznie wyższy ode mnie, a chwalił sobie sprzęt bardzo. Mówił, że wygodny, że bezawaryjny i takie tam. A czy wyglądał na nim śmiesznie - nie powiedziałbym.

Takie doradzanie na forum może być dobre jeśli chodzi o kilka początkowych wskazówek, ale na dłuższą metę, to skąd ja mam wiedzieć, czy np nie masz pupci jak niemowlak albo czy nie potrzebujesz rozgrzewki, żeby sobie strzepać :D? Sam najlepiej wiesz, jaka pozycja jest dla Ciebie wygodna i co najbardziej Ci odpowiada.

"Suzuki maj motór maj lajf"
En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostroznie z tym Varadero, co prawda mam duze Wiadro ale to strasznie awaryjny motocykl. Podczas ostatniego wyjazdu poza Europe popsul mi sie suwak w tankbagu ...

Od urodzenia skazany na sukces, a jesli teza o zaostrzaniu sie walki klasowej w miare postepu socjalizmu jest prawdziwa,
to w przyszlosci takze na wiezienie. :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostroznie z tym Varadero, co prawda mam duze Wiadro ale to strasznie awaryjny motocykl. Podczas ostatniego wyjazdu poza Europe popsul mi sie suwak w tankbagu ...

Dzięki za informację, nie wiem, czy to jest wada ogólnie Wiaderek, ale chyba zrezygnuję w końcu z tej serii Hondy.

 

Jeszcze powrócę do wciąż nurtującego mnie pytania, a może nawet aż trzech. Wyczytałem w gazecie, że Aprilia RS4 125,podobnie, jak Yamaha YZF R125, sprawdza się w użytku codziennym, ale czy to jest równoznaczne z tym, że mogę sobie pozwolić na dłuższe wypady, na tym sprzęcie, bez żadnych konsekwencji w postaci bólu gdziekolwiek? Drugie pytanie, dotyczy wcześniej wspomnianego KTM Duke 125, czyli "małego nakeda". Czy naprawdę jest taki mały, że się na niego nie zmieszczę? Co myślicie o Hondzie CBF, jakie mieliście doświadczenia? Wiem, że pytania te już się powtarzają, lecz nie otrzymałem żadnych konkretnych odpowiedzi, które by mnie usatysfakcjonowały i nakarmiły moją ciekawość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Deplay. Odnośnie wielkości i Twojej pozycji na moto, to przymierz się na serio na tej stronie ergo, którą wcześniej podałem. Wygoda - nie oczekuj że jakikolwiek sport będzie tak wygodny jak naked. Nie ma takiej opcji, chociażby z racji samej pozycji.

 

Pozdr.

F.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem się przymierzyć, byłem w ostatnią niedzielę na targach motocyklowych w Warszawie, a tu dupa, żadnej aprilli, żadnej yamahy - powoli się już składali i ci, z tymi 125'kami może odjechali... Wiem, że będzie mi wygodniej na nakedzie, dlatego biorę go pod uwagę, podoba mi się ten KTM Duke, ale nie ma opcji, żebym się na niego przymierzył, bo nie mam aktualnie, gdzie. Wiaderko, odpada, biorę pod uwagę wspomnianego KTM Duke, Aprilia RS4 i ewentualnie Yamahę MT, o ile mój budżet pozwoli mi na to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ta apka będzie tak samo wygodna jak r125. Duke, fajne moto, nie będziesz na nim wyglądał śmieszniej niż dwu metrowy koleś na R1.

Wybierasz małe motocykle, nie spodziewaj się że będziesz wyglądał jak normalnym motocyklu. To varadero jest największe z tego wszystkiego, jak na 125 to naprawdę spory motocykl.

Użytek codzienny a wypad w trasy to całkiem coś innego. Prawda jest taka, że wszystkim przejedziesz 500km, tylko na takiej apce mogą boleć nadgarstki i plecy. Na takiej 125 4t i tak nie poszalejesz, a jak tak zależy ci na trasach, a jesteś aż tak delikatny, że na sporcie nie dasz rady to pomyśl o nakedzie albo enduro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytałem cały temat i Twoje wypowiedzi podsuwają mi jedna odpowiedź...małe viadro.

Reszta to popierdółki za małe dla Ciebie ina pewno nie dajace komfortu o jakim cały czas wspominasz.

A co do tekstu kolegi o awaryjnosci viadra to raczej nie załapałeś żartu bo chyba nie wiesz co to tankbag...

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytałem cały temat i Twoje wypowiedzi podsuwają mi jedna odpowiedź...małe viadro.

Reszta to popierdółki za małe dla Ciebie ina pewno nie dajace komfortu o jakim cały czas wspominasz.

A co do tekstu kolegi o awaryjnosci viadra to raczej nie załapałeś żartu bo chyba nie wiesz co to tankbag...

Najwyraźniej nie załapałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam,

 

Przymierzam się do zakupu jednego z wyżej wymienionych motocykli.

Chciałbym poznać opinie użytkowników lub osób, które miały styczność z tymi motocyklami.

 

Z moich obserwacji:

 

- Hyosung ma dla mnie znacznie lepszy wygląd

- Honda CBR wydaje mi się szybsza - lepiej przyśpiesza i ma większą prędkość maksymalną

- Hyosung ma silnik V2 - przyjemniejszy dźwięk silnika

- CBR renomę na rynku - to pierwszy motocykl wielu świeżo upieczonych kierowców.

 

To co mnie najbardziej interesuje to czy faktycznie większa elastyczność i przyspieszenie "cebry" jest aż tak zauważalne oraz spalanie obu motocykli. Oczywiście z chęcią poznam wasze wszystkie przygody oraz ciekawostki dotyczące tych motocykli :happy:

 

Tak naprawdę moje obawy skłaniają się ku temu iż:

 

- Hyosung będzie tak straszliwie wolny, że wstyd będzie siedzieć na nim w pozycji zgarbionej.

- CBR wygląda trochę jak rower, a brzmi podobnie do dźwięku pszczół latających w ogrodzie (nie chce źle się czuć nim jeżdżąc)

 

Oczywiście jeśli macie jakąś lepszą alternatywę dla tych motocykli do ceny ok 6'000 zł to również nie obrażę się za podpowiedź :happy:

 

Pozdrawiam,

Aleegz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...