Skocz do zawartości

Problem!! kawasaki klx650 kompresja zbyt duża


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!. mam problem z moją kawaską otóż problem tkwi w tym że nie da się jej odpalić na kickstarter ani też na popych , kompresja jest tak duża!. tylko jest jeden moment ułożenia tłoka że zrobił jeden obrut i koniec znowu to samo stawałem na kopce całą wagą a waże 90kg i ani drgneło. tak więc moje pytanie jest takie jaka przyczyna może być że kompresja jest taka duża

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozbierales silnik? jak tak to rozrząd zle ustawiony .

A po co?

 

Najpierw sprawdź odprężnik czy działa bo wygląda na to, ze nie.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie deko padlo ,KLX mialy wadliwe dekompresatory , jesli spadla sprezyna to mozna ja dokupic , jesli wyrobiony odporeznik , to czeka cie wymiana walka wydechowego.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a bez swiecy , obraca sie w ogole wal ? moze go zle poskladales i tlok o zawory zapiera ?

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdziłem dekompresator został usunięty , a czy może to być przyczyna płytek na zaworze wydechowym bo te płytki zostały wymieniane a ich przerwa to 0,15 to jest dobra przerwa ? jak nie to proszę podać dokładną przerwę jaka ma być na tym zaworze .



a bez swiecy , obraca sie w ogole wal ? moze go zle poskladales i tlok o zawory zapiera ?

normalnie da się go kopnąć , jeszcze dodam że 2 razy go odpaliłem się namęczyłem jak cholera i jeszcze na dodatek sprzęgli na 2 jak chce go odpalić na pych

Edytowane przez CielPhantomvive
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja obstawiam rozrzad . Postawie butelkę jak to nie to ;)

A chodzi o to ze rozrzad jest przesunięty o jeden ząbek , w stosunku do GMP , nie pamietam dokładnie ale chyba jest za nisko .

Moto potrafi zapalić nawet na takim położeniu bez szkody dla silnika , jednak objawy są takie, ze nie można go przełamać .

Przerabialem to w swojej Husce 610

Edytowane przez Malykrata
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdziłem dekompresator został usunięty

 

tzn jest, czy go nie ma ? , jesli jest to dziala jak krecisz silnikiem ? masz reczny dekompresator ?

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

sprawdziłem dekompresator został usunięty

 

tzn jest, czy go nie ma ? , jesli jest to dziala jak krecisz silnikiem ? masz reczny dekompresato

powiem ci tak ojciec go wymontował bo powiedział że jest nie potrzebny mój chrzestny miał ktm i też miał autodeko wymontowane i ktm chodziło normalnie kawasaki klx650 ma wbudowany autodekompresator ale to przyczyną nie jest jeszcze opier*** dostałem że piszą a nic nie wiedzą nawet koleś co robi przez 20lat z kawasaki takiego silnika jeszcze nie widział :( i już nwm ,moto stoi już 2lata i jest poskładany a jeździł łącznie 10min a 4godziny go odpalałem , nawet się zdziwiłem że po jednym obrocie odpalił

 

czyli zawory są dobrze ustawione bo jak by były źle to by nawet oznak życia nie dał , jedynie te pieprzone bez regulacji blaszki na zaworach mogą byc przyczyną a nwm jakie kupić żeby luz na zaworach był dobry jak wspomniałem w którymś tam poście że przerwa jest najmniejsza czyli 0,15

 

jak przeczytałem z serwisu przerwa jest na ssącym od 0,10 do 0,20 a na wydechowym od 0,15 do 0,25 i teraz nwm jaki ustawić luz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak modyfikuje się silnik według widzi mi się to ja nie mam pytań. Dekompresator ktoś wymyślił po to żeby tam był i działał a nie po aby wybitny mechanik go usunął.

Gdy słyszę tekst " jest niepotrzebne" od razu wiem, ze ktoś nie wie jak to poskładać.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz tera obrażasz mi ojca , ja ty jeszcze w pieluch robiłeś to mój ojciec już robił z motocyklami , jeździł w motocrossie tylko właśnie nie spotkał jeszcze się z takim silnikiem , a z tego co czytałem to dekompresator zaczyna działać na 500obrotach a więc co to może mieć wspólnego z ułatwianiem zapalania motocykla , samym kopnięciem nie wywołasz w silniku 500obrotów



jak wspomniałem koleś co 20lat robi z motocyklami kawasaki nie widział takiego silnika nawet serwis gówno wie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...