CielPhantomvive Opublikowano 5 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2014 Witam!. mam problem z moją kawaską otóż problem tkwi w tym że nie da się jej odpalić na kickstarter ani też na popych , kompresja jest tak duża!. tylko jest jeden moment ułożenia tłoka że zrobił jeden obrut i koniec znowu to samo stawałem na kopce całą wagą a waże 90kg i ani drgneło. tak więc moje pytanie jest takie jaka przyczyna może być że kompresja jest taka duża Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malykrata Opublikowano 5 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2014 (edytowane) rozbierales silnik? jak tak to rozrząd zle ustawiony . Edytowane 5 Września 2014 przez Malykrata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 5 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2014 rozbierales silnik? jak tak to rozrząd zle ustawiony .A po co? Najpierw sprawdź odprężnik czy działa bo wygląda na to, ze nie. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 5 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2014 pewnie deko padlo ,KLX mialy wadliwe dekompresatory , jesli spadla sprezyna to mozna ja dokupic , jesli wyrobiony odporeznik , to czeka cie wymiana walka wydechowego. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 5 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2014 w klx 650 wada fabryczna to scinający się nit trzymający autodeko na walku wyedchowym, nienaprawialne sciągnij pokrywkę, 10min roboty i wiesz co się dzieje mimo duzej pojemnosci i braku ręcznego deko klxa pali się leciutko gdy autodeko dziala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CielPhantomvive Opublikowano 5 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2014 silnik był rozebrany ale nie wiem co z autodeko jak sprawdze to napisze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 6 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 a bez swiecy , obraca sie w ogole wal ? moze go zle poskladales i tlok o zawory zapiera ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CielPhantomvive Opublikowano 6 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 (edytowane) sprawdziłem dekompresator został usunięty , a czy może to być przyczyna płytek na zaworze wydechowym bo te płytki zostały wymieniane a ich przerwa to 0,15 to jest dobra przerwa ? jak nie to proszę podać dokładną przerwę jaka ma być na tym zaworze .a bez swiecy , obraca sie w ogole wal ? moze go zle poskladales i tlok o zawory zapiera ?normalnie da się go kopnąć , jeszcze dodam że 2 razy go odpaliłem się namęczyłem jak cholera i jeszcze na dodatek sprzęgli na 2 jak chce go odpalić na pych Edytowane 6 Września 2014 przez CielPhantomvive Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malykrata Opublikowano 6 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 (edytowane) Ja obstawiam rozrzad . Postawie butelkę jak to nie to ;)A chodzi o to ze rozrzad jest przesunięty o jeden ząbek , w stosunku do GMP , nie pamietam dokładnie ale chyba jest za nisko .Moto potrafi zapalić nawet na takim położeniu bez szkody dla silnika , jednak objawy są takie, ze nie można go przełamać .Przerabialem to w swojej Husce 610 Edytowane 6 Września 2014 przez Malykrata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CielPhantomvive Opublikowano 6 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 rozrząd zaje mi się że jest dobrze ustawiony ale też go biorę pod uwagę ale najbardziej że właśnie te blaszki na zaworze wydechowym są za małe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malykrata Opublikowano 6 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 (edytowane) Chodzi o luz zaworowy ? Był taki temat http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/43157-luzy-zaworowe-kawasaki-klx-650/ Edytowane 6 Września 2014 przez Malykrata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 6 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 sprawdziłem dekompresator został usunięty tzn jest, czy go nie ma ? , jesli jest to dziala jak krecisz silnikiem ? masz reczny dekompresator ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CielPhantomvive Opublikowano 6 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 sprawdziłem dekompresator został usunięty tzn jest, czy go nie ma ? , jesli jest to dziala jak krecisz silnikiem ? masz reczny dekompresatopowiem ci tak ojciec go wymontował bo powiedział że jest nie potrzebny mój chrzestny miał ktm i też miał autodeko wymontowane i ktm chodziło normalnie kawasaki klx650 ma wbudowany autodekompresator ale to przyczyną nie jest jeszcze opier*** dostałem że piszą a nic nie wiedzą nawet koleś co robi przez 20lat z kawasaki takiego silnika jeszcze nie widział :( i już nwm ,moto stoi już 2lata i jest poskładany a jeździł łącznie 10min a 4godziny go odpalałem , nawet się zdziwiłem że po jednym obrocie odpalił czyli zawory są dobrze ustawione bo jak by były źle to by nawet oznak życia nie dał , jedynie te pieprzone bez regulacji blaszki na zaworach mogą byc przyczyną a nwm jakie kupić żeby luz na zaworach był dobry jak wspomniałem w którymś tam poście że przerwa jest najmniejsza czyli 0,15 jak przeczytałem z serwisu przerwa jest na ssącym od 0,10 do 0,20 a na wydechowym od 0,15 do 0,25 i teraz nwm jaki ustawić luz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 6 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 Jak modyfikuje się silnik według widzi mi się to ja nie mam pytań. Dekompresator ktoś wymyślił po to żeby tam był i działał a nie po aby wybitny mechanik go usunął.Gdy słyszę tekst " jest niepotrzebne" od razu wiem, ze ktoś nie wie jak to poskładać. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CielPhantomvive Opublikowano 6 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 wiesz tera obrażasz mi ojca , ja ty jeszcze w pieluch robiłeś to mój ojciec już robił z motocyklami , jeździł w motocrossie tylko właśnie nie spotkał jeszcze się z takim silnikiem , a z tego co czytałem to dekompresator zaczyna działać na 500obrotach a więc co to może mieć wspólnego z ułatwianiem zapalania motocykla , samym kopnięciem nie wywołasz w silniku 500obrotówjak wspomniałem koleś co 20lat robi z motocyklami kawasaki nie widział takiego silnika nawet serwis gówno wie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.