Kumpel90 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Witam Mam dwa pytania a mianowicie: jakie zębatki dobrać do łańcucha 112 ogniw? I Moje dotychczasowe przełożenia to 12-52 jakie dobrać zębatki aby moto było troszkę szybsze jednocześnie, żeby przyśpiecha dużo nie spadła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2014 nie zmieniaj zębatek tylko motocykl jeżeli chcesz koniecznie to osiągnąć Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2014 (edytowane) Mniej wiece dwa, trzy zęby to jedno ogniwo. Z przodu masz strasznie małą zębatkę daj tam 13 zębów a z tyłu 50 zębów. A najlepiej to kup tylko przód 13 lub 14 zębów. Załóż to na starym łańcuchu i sprawdź czy będzie ci to odpowiadać - koszt niewielki. Jak nowy łańcuch to ważne żeby nie był za krótki, wtedy sobie po porostu go skrócisz wg. potrzeb. Edytowane 26 Sierpnia 2014 przez heniek128 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kumpel90 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2014 nie zmieniaj zębatek tylko motocykl jeżeli chcesz koniecznie to osiągnąćMam zamiar w przyszłym sezonie, aczkolwiek liczyłem na sensowniejszą odpowiedź :) Mniej wiece dwa, trzy zęby to jedno ogniwo. Z przodu masz strasznie małą zębatkę daj tam 13 zębów a z tyłu 50 zębów. A najlepiej to kup tylko przód 13 lub 14 zębów. Załóż to na starym łańcuchu i sprawdź czy będzie ci to odpowiadać - koszt niewielki. Jak nowy łańcuch to ważne żeby nie był za krótki, wtedy sobie po porostu go skrócisz wg. potrzeb.Ok dzięki wielkie takiej odpowiedzi oczekiwałem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Mam zamiar w przyszłym sezonie, aczkolwiek liczyłem na sensowniejszą odpowiedź :) Młody, ale szacunku trochę do kogoś takiego jak Pan Piotr i jego odpowiedź jest właśnie najsensowniejsza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kumpel90 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2014 (edytowane) Młody, ale szacunku trochę do kogoś takiego jak Pan Piotr i jego odpowiedź jest właśnie najsensowniejsza.Jak widzisz jestem nowy na tym forum i nawet nie zdążyłem zobaczyć profilu i kim jest Pan Piotr, bardzo przepraszam. Nie chciałem i mam nadzieje ze nie uraziłem w żadnym stopniu. Edytowane 26 Sierpnia 2014 przez Kumpel90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2014 (edytowane) Ty już masz inne zębatki niż stockowe. Pozostaje zmienic motocykl Sprawdzaj :http://www.gearingcommander.com/ Edytowane 26 Sierpnia 2014 przez komandosek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkes Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Dlaczego niby nie może zmienić na 14/52 ? ..Napisał, że zależy mu na małej korekcie prędkości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kumpel90 Opublikowano 2 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2014 Dlaczego niby nie może zmienić na 14/52 ? ..Napisał, że zależy mu na małej korekcie prędkości.A 13/51? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.