Narky Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2014 CześćMam pytanie odnośnie sprzęgła.Mam taki obiad, że motor po naciśnięciu sprzęgła i wrzuceniu biegu ciągnie ... Tak jakby nie do końca zrzucał luz.Linka jest dobrze naciągnięta. I pytanie mam. Czy trzeba wymieniać cały kosz, czo co ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Rozkręcasz kosz i mierzysz, czy tarcze, sprężynki i przekładki trzymają książkowy wymiar. Jak coś jest poza normą to kupujesz nowe i wymieniasz. Ja bym jednak przyjrzał się też dokładnie tej lince żeby niepotrzebnie nie rozkręcać kosza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Narky Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Naciągałem abrdziej linke po naciśnięciu sprzęgła ten sam obiaw, może tylko troszke mniej. Ale za to na tak mocno naciągniętel lince jedzie jakby na półsprzęgle. Czyli sprawdzić tarcze, dzięki. Sprawdze to sie odezwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goofer Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2014 A jakim olejem masz zalaną skrzynie? I o jakim moto piszesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2014 prędzej masz kosz na wykończeniuporobiły się wyżłobienia które trzymają tarcze Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Narky Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2014 (edytowane) Olej : MotulMotor : Honda Cr 250 Kosz ?To jest najdroższa część w tym motorze ( chyba ) ... Dzisiaj biore się za rozkręcanie i wam powiem. Edytowane 17 Sierpnia 2014 przez Narky Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr R1 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Kosz jest drogi, ale możesz dostać używkę, jak będzie wyżłobiony to pokaż zdjęcie, może się coś doradzi, sprawdź też przekładki i tarcze czy nie są krzywe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkes Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Ja w ktmie dłutkiem ładnie wyrównałem "ząbki" na koszu jak to wiele osób robi i każdy mówi, że działa jak nowe, zobaczymy na moim przykładzie bo póki co czekam na łańcuch i łożyska :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2014 U mnie w KX125 było dokładnie tak jak napisałeś. Próbowałem szlifować ząbki na koszu i jakiś rzadszy olej dać. Pomogło na tyle że wyrywał tylko trochę, więc więcej nic z tym nie robiłem. Ponoć bardzo częste w 2t. Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Narky Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Na koszu nie ma żadnych "wcięć" ani nic. Kosz wygląda dobrze, ząbki też są w niezłym stanie. Fotke wrzuce jutro bo teraz już za ciemno na zdjęcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.