Skocz do zawartości

Nowy kompakt tani w użytkowaniu


samolot
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

vepy3y6e.jpg

5u2unyha.jpgnyvuqahu.jpg

Nie mam czasu na marzenia i muszę korzystać z tego co mam ,bardzo lubię też zimę

 

 

 

Wysłane z mojego Nexus 5

Kolega ma, inni nie (lub nie chcą się tym chwalić publicznie), a marzyć zawsze warto. A nawet trzeba, bo z marzeń powstają plany, a z nich tworzymy swoje życie. Nie marzyć już o niczym pewnie bardzo ciężko jest. Nie wiem, nie próbowałam, ale to temat raczej do "przy piwie"...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

marzenie ?? gaz w tico , 1 generacja , przy mojej nodze 6 gazu/100km =15 zł/100km , kibel stałby się fanaberią a nie środkiem transportu :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

marzenie ?? gaz w tico , 1 generacja , przy mojej nodze 6 gazu/100km =15 zł/100km , kibel stałby się fanaberią a nie środkiem transportu :D

 

Zgadzam się.

michoa jak chcesz to mam parownik ( BRC!) wyrwany z tico i kilka elektrozaworów. Do instalacji brakuje butli, centralki i wszystkich możliwych przewodów. ( Jakieś sk... już rozszabrowali a tak bym miał całą instalacie w razie awarii w astrze :( )

A i wyjąłem membrany z parownika... przypominają plastik. Miałem ładować do motocykla ale porzuciłem ten pomysł.

Edytowane przez Żurek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kto by się taki pierdołami w starym samochodzie przejmował. Ja jeżdzę już 7-8 lat na lpg i nic mi się nie usmażyło. Właściwie to ostatnia awaria której się spodziewam. Na takiej instalacji nigdy idealnej mieszanki nie uzyskasz bo cylindrów jest kilka a gaz tylko z jednej rurki wychodzi więc siłą rzeczy każdy cylinder dostaje inną dawkę gazu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie. Sam u siebie regulowałem to zasada jest prosta, na parowniku mniej więcej bo odpowiada do za dół. A jak dajesz gaz do dechy to regulacja parownika musi być ostro skopana aby zubożył mieszankę. (za bardzo skręcony nie pozwala na otwarcie zaworów membran, ale wtedy za żadne skarby nie pracował by choćby najmniej poprawnie na biegu jałowym) Za górę odpowiada zawór główny i z tego co mi mówili start jest od 1.5obr od zakręconego. Potem korekty.

 

Czytałem też "Poemat na gazu temat". Jednak z tego nic mi nie wyszło ponieważ korkowiec się wtrąca i wszystko psuje. :( Z reguły czuć że auto ma zbyt ubogo, i słychać. Jak masz obrotomierz to od razu widać problemy z obrotami i tak dalej. Wtedy pomalutku poprawiasz. ;]

Ale oftop.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z reguły czuć że auto ma zbyt ubogo, i słychać. Jak masz obrotomierz to od razu widać problemy z obrotami i tak dalej. Wtedy pomalutku poprawiasz. ;]

Ale oftop.

 

Ja jak się bawiłem składem z kumplem na jego clio 1 to jedynym objawem zubożenia był spadek mocy, ale to już chyba skrajnie trzeba zubożyć żeby moc ubywała. Finałem naszych zabaw było niskie spalanie i 3 uszczelki pod głowicą przez 2 lata. Niby fura upalana ale żeby aż 3 ?

Głowy sobie nie dam odciąć że to przez ubogą mieszanke ale jeśli wikipedia nie kłamie to przy skrajnym ustawieniu mieszanki i skrajnym upalaniu można łatwo zabić silnik

Edytowane przez IZO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żurek ja za tępy jestem żeby to sam sobie zapodać :D pozatym wolałbym sobie to wbić w dowód , bo wiesz jaki łysy na kasę łakomy :D muszę się zakręcić, kiedyś miałem propozycję za 600 zł z wbciem w dowód używana instalacja i teraz nad tym poważnie myślę- coprawda auto zgnite warte może z 500 zł realnie , ale nie ma sensownej alternatywy , jak go sprzedam za 500 to co kupie za tyle , chiński kibel ?? zdezelowany kadet z gazem za 1500 będzie pewno jeszcze gorszy u mnie blacha leży jak menel po 3 winach, ale mechanicznie jest zdrowo , silnik nawet oleju nie bierze, a taki gaz za 600 zł spłaci się w 4 tys km , tyle to nawet ja zrobię :D zobaczymy narazie jest trochę innych pilniejszych potrzeb....

 

u mnie tak na poważnie to sporo jeżdżę kiblem bo autem raz że nie lubię, a po mieście nienawidzę ( korki , problem z miejscem do parkowania, jak źle wjedziesz to z miejscem do zawróćenia , płatne parkingi ) więc w sumie to też nie taka fanaberia co praktyczne zastosowanie , laatem nawet jak miałbym auto co robi za 15 zł /100km to wolałbym kibel :D a zimą sprawę rozwiązuje nie wychodząc z domu :D :D :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ja jak się bawiłem składem z kumplem na jego clio 1 to jedynym objawem zubożenia był spadek mocy, ale to już chyba skrajnie trzeba zubożyć żeby moc ubywała. Finałem naszych zabaw było niskie spalanie i 3 uszczelki pod głowicą przez 2 lata. Niby fura upalana ale żeby aż 3 ?

Głowy sobie nie dam odciąć że to przez ubogą mieszanke ale jeśli wikipedia nie kłamie to przy skrajnym ustawieniu mieszanki i skrajnym upalaniu można łatwo zabić silnik

No moje reno śmiga a jest ustawione z dołu bogato. I działa przy tylko jednym ustawieniu zaworu głównego, inaczej nie przepala mieszanki, prycha, kicha pierdzi, nie jedzie i tak wali niespalonym LPG z przelotu że szok :). Na chwile obecną jest ok. Mocy trochę mniej ( na benie bez lpg poszło 150km/h z lejącym wtryskiem czyli nie uzyskało pełnej mocy, natomiast na lpg jak się uda to 130sunie) ale sporo taniej. I zużycie gazu prawie się nie zmienia. Tylko przy bardzo krótkich odcinkach np do 6km spali więcej bo lekko ponad 12l. Grzeje się szybciej niż na benie ale to normalne, bo gaz ma wyższą temperaturę spalania.

 

W oplu na jałowych mam mniej stabilnie. Falują obroty bo ma ubogą mieszankę blisko dolnej granicy palności(chyba trochę odkręcę, będzie stabilniej). Ale temperatury nabiera powoli, spala niecałe 10l gazu więc usmażenie głowicy raczej nie grozi. Chciałem aby oszczędnie wypadło w trybie miejskim, i nie wiem czy wyszło, bo z dołu (od 1200RPM) moc zaczyna się pokazywać. To auto jest w fazie testów. :P U kumpla spala podobny niecałe 9 l. Jak ja się zakręcę koło tego uznam że jest ok. :D

 

michoa perkusje polutowałeś z paletek a lpg nie założysz w tikulcu ? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty zobaczymy. :D Teraz nim nie śmigam tylko nudną i paskudną efką i nie wiem jak mój brat nim ciska.

Dużego przelotu na lpg nie zrobiłem ale auto było pałowane. A jak na razie zepsuł mi się stary przewód od pompy wody. :D Moja ulubiona bryka. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

michoa perkusje polutowałeś z paletek a lpg nie założysz w tikulcu ? :D

 

z tego co słyszę to nie jest takie jak przykleić super glue blaszkę piezo do kawałka deski i potem całość dwona blachowkrętami do kawałka półki.....

samo wpięcie parownika w obwód chłodzenia to podobno wyższa szkoła jazdy , wielu kumpli ma źle wpięte i albo im auto nie grzeje , albo chodzi na gazie po 10km jazdy w +5 a zimą wcale , regulacja też , 90% starych trupów jeździ albo na gazie albo na benzynie , więc coś jest na rzeczy........szkoda że mieszkasz gdzieś w pizdu bym podjechał kupił 0.7 i byśmy się bawili , bo takto boję się że skończy się tak samodzielne zakładanie że przestanie chodzić wcale :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...