Baba Opublikowano 27 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2014 Nie mam czasu na marzenia i muszę korzystać z tego co mam ,bardzo lubię też zimę Wysłane z mojego Nexus 5Kolega ma, inni nie (lub nie chcą się tym chwalić publicznie), a marzyć zawsze warto. A nawet trzeba, bo z marzeń powstają plany, a z nich tworzymy swoje życie. Nie marzyć już o niczym pewnie bardzo ciężko jest. Nie wiem, nie próbowałam, ale to temat raczej do "przy piwie"... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 27 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2014 marzenie ?? gaz w tico , 1 generacja , przy mojej nodze 6 gazu/100km =15 zł/100km , kibel stałby się fanaberią a nie środkiem transportu :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żurek Opublikowano 27 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2014 (edytowane) marzenie ?? gaz w tico , 1 generacja , przy mojej nodze 6 gazu/100km =15 zł/100km , kibel stałby się fanaberią a nie środkiem transportu :D Zgadzam się.michoa jak chcesz to mam parownik ( BRC!) wyrwany z tico i kilka elektrozaworów. Do instalacji brakuje butli, centralki i wszystkich możliwych przewodów. ( Jakieś sk... już rozszabrowali a tak bym miał całą instalacie w razie awarii w astrze :( )A i wyjąłem membrany z parownika... przypominają plastik. Miałem ładować do motocykla ale porzuciłem ten pomysł. Edytowane 27 Września 2014 przez Żurek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 28 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2014 Jest jakiś dobry i budżetowy sposób żeby ustawić i monitorować AFR w takiej instalacji ? bo ja to bym po nocach nie spał z myślą że fura mi chodzi na ubogo :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 28 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2014 Jest -podłączyć do lambdy wskaźnik diodowy który pokazuje wskazania podczas jazdy. Osobiście nie widzę w tym sensu -po co się stresować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 28 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2014 Po co ? a no po to żeby nie usmażyć sobie głowicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 28 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2014 A kto by się taki pierdołami w starym samochodzie przejmował. Ja jeżdzę już 7-8 lat na lpg i nic mi się nie usmażyło. Właściwie to ostatnia awaria której się spodziewam. Na takiej instalacji nigdy idealnej mieszanki nie uzyskasz bo cylindrów jest kilka a gaz tylko z jednej rurki wychodzi więc siłą rzeczy każdy cylinder dostaje inną dawkę gazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żurek Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 No właśnie. Sam u siebie regulowałem to zasada jest prosta, na parowniku mniej więcej bo odpowiada do za dół. A jak dajesz gaz do dechy to regulacja parownika musi być ostro skopana aby zubożył mieszankę. (za bardzo skręcony nie pozwala na otwarcie zaworów membran, ale wtedy za żadne skarby nie pracował by choćby najmniej poprawnie na biegu jałowym) Za górę odpowiada zawór główny i z tego co mi mówili start jest od 1.5obr od zakręconego. Potem korekty. Czytałem też "Poemat na gazu temat". Jednak z tego nic mi nie wyszło ponieważ korkowiec się wtrąca i wszystko psuje. :( Z reguły czuć że auto ma zbyt ubogo, i słychać. Jak masz obrotomierz to od razu widać problemy z obrotami i tak dalej. Wtedy pomalutku poprawiasz. ;]Ale oftop. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 (edytowane) Z reguły czuć że auto ma zbyt ubogo, i słychać. Jak masz obrotomierz to od razu widać problemy z obrotami i tak dalej. Wtedy pomalutku poprawiasz. ;]Ale oftop. Ja jak się bawiłem składem z kumplem na jego clio 1 to jedynym objawem zubożenia był spadek mocy, ale to już chyba skrajnie trzeba zubożyć żeby moc ubywała. Finałem naszych zabaw było niskie spalanie i 3 uszczelki pod głowicą przez 2 lata. Niby fura upalana ale żeby aż 3 ?Głowy sobie nie dam odciąć że to przez ubogą mieszanke ale jeśli wikipedia nie kłamie to przy skrajnym ustawieniu mieszanki i skrajnym upalaniu można łatwo zabić silnik Edytowane 1 Października 2014 przez IZO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 żurek ja za tępy jestem żeby to sam sobie zapodać :D pozatym wolałbym sobie to wbić w dowód , bo wiesz jaki łysy na kasę łakomy :D muszę się zakręcić, kiedyś miałem propozycję za 600 zł z wbciem w dowód używana instalacja i teraz nad tym poważnie myślę- coprawda auto zgnite warte może z 500 zł realnie , ale nie ma sensownej alternatywy , jak go sprzedam za 500 to co kupie za tyle , chiński kibel ?? zdezelowany kadet z gazem za 1500 będzie pewno jeszcze gorszy u mnie blacha leży jak menel po 3 winach, ale mechanicznie jest zdrowo , silnik nawet oleju nie bierze, a taki gaz za 600 zł spłaci się w 4 tys km , tyle to nawet ja zrobię :D zobaczymy narazie jest trochę innych pilniejszych potrzeb.... u mnie tak na poważnie to sporo jeżdżę kiblem bo autem raz że nie lubię, a po mieście nienawidzę ( korki , problem z miejscem do parkowania, jak źle wjedziesz to z miejscem do zawróćenia , płatne parkingi ) więc w sumie to też nie taka fanaberia co praktyczne zastosowanie , laatem nawet jak miałbym auto co robi za 15 zł /100km to wolałbym kibel :D a zimą sprawę rozwiązuje nie wychodząc z domu :D :D :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żurek Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 Ja jak się bawiłem składem z kumplem na jego clio 1 to jedynym objawem zubożenia był spadek mocy, ale to już chyba skrajnie trzeba zubożyć żeby moc ubywała. Finałem naszych zabaw było niskie spalanie i 3 uszczelki pod głowicą przez 2 lata. Niby fura upalana ale żeby aż 3 ?Głowy sobie nie dam odciąć że to przez ubogą mieszanke ale jeśli wikipedia nie kłamie to przy skrajnym ustawieniu mieszanki i skrajnym upalaniu można łatwo zabić silnikNo moje reno śmiga a jest ustawione z dołu bogato. I działa przy tylko jednym ustawieniu zaworu głównego, inaczej nie przepala mieszanki, prycha, kicha pierdzi, nie jedzie i tak wali niespalonym LPG z przelotu że szok :). Na chwile obecną jest ok. Mocy trochę mniej ( na benie bez lpg poszło 150km/h z lejącym wtryskiem czyli nie uzyskało pełnej mocy, natomiast na lpg jak się uda to 130sunie) ale sporo taniej. I zużycie gazu prawie się nie zmienia. Tylko przy bardzo krótkich odcinkach np do 6km spali więcej bo lekko ponad 12l. Grzeje się szybciej niż na benie ale to normalne, bo gaz ma wyższą temperaturę spalania. W oplu na jałowych mam mniej stabilnie. Falują obroty bo ma ubogą mieszankę blisko dolnej granicy palności(chyba trochę odkręcę, będzie stabilniej). Ale temperatury nabiera powoli, spala niecałe 10l gazu więc usmażenie głowicy raczej nie grozi. Chciałem aby oszczędnie wypadło w trybie miejskim, i nie wiem czy wyszło, bo z dołu (od 1200RPM) moc zaczyna się pokazywać. To auto jest w fazie testów. :P U kumpla spala podobny niecałe 9 l. Jak ja się zakręcę koło tego uznam że jest ok. :D michoa perkusje polutowałeś z paletek a lpg nie założysz w tikulcu ? :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 Grzeje się szybciej niż na benie ale to normalne, bo gaz ma wyższą temperaturę spalania. Jeśli internet nie kłamie to jest to róźnica max 50 stopni, więc twierdze że grzeje ci się przez efekty ubogiej mieszanki :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żurek Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 Ty zobaczymy. :D Teraz nim nie śmigam tylko nudną i paskudną efką i nie wiem jak mój brat nim ciska. Dużego przelotu na lpg nie zrobiłem ale auto było pałowane. A jak na razie zepsuł mi się stary przewód od pompy wody. :D Moja ulubiona bryka. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 michoa perkusje polutowałeś z paletek a lpg nie założysz w tikulcu ? :D z tego co słyszę to nie jest takie jak przykleić super glue blaszkę piezo do kawałka deski i potem całość dwona blachowkrętami do kawałka półki.....samo wpięcie parownika w obwód chłodzenia to podobno wyższa szkoła jazdy , wielu kumpli ma źle wpięte i albo im auto nie grzeje , albo chodzi na gazie po 10km jazdy w +5 a zimą wcale , regulacja też , 90% starych trupów jeździ albo na gazie albo na benzynie , więc coś jest na rzeczy........szkoda że mieszkasz gdzieś w pizdu bym podjechał kupił 0.7 i byśmy się bawili , bo takto boję się że skończy się tak samodzielne zakładanie że przestanie chodzić wcale :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 To jest proste ale jak nie miałeś nigdy styczności z gazem to może rzeczywiście się nie zabierał. W każdym razie nie daj sobie wmówić, że to wyższa szkoła jazdy bo to są bajki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.