Skocz do zawartości

Stuki podczas gwałtonego ruszania cbr 900 SC33 Panewka?


arturwroc
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Do regulacji luzu nie trzeba demontować napinacza :) Właściwie to po jego założeniu jeżeli z jakiegoś powodu był wymontowany, upewnieniu się że napina łańcuch, że koła są na znakach, można kręcić silnikiem w celu ustawienia luzów czy też czegokolwiek innego.

 

 

No jak nie trzeba? A jak chcesz wyciągnąć płytki? Kręcąc wałem? Jeszcze jakby płytki były na szklankach to można by było pokombinować, ale w cebrze nie ma takiej opcji, trzeba ściągać wałki a do tego trzeba poluzować łańcuch a to oznacza wyjęcie napinacza.

 

Weź też pod uwagę że kolega może nie chcieć nic rozkręcać bo jak wtedy udowodni że nic nie było robione jak sam narobi śladów wokół śrub.

 

P.S. (do Rozkosmany) jak to w ogóle możliwe że robisz taki gruntowny remont tej CBR 1000 a nie wiesz tak podstawowych rzeczy? Najpierw te dziwne teorie na temat regulatorów a teraz to?

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba, poniosło mnie. Walę się w pierś prawdziwie i szczerze

 

....Tak siedzę w tej swojej hondzie że zapomniałem o reszcie:)

W tym który tak gruntownie remontuję jest to całkowicie prawdziwe co napisałem ( i nie wynika z braku podstawowej wiedzy co sugerujesz ale puszczę to w niepamięć). Regulacja jest na śrubkach. Wałki sterują zaworami za pośrednictwem dźwigienek. I jeszcze wczoraj sprawdzałem luzy dla pewności po pierwszych uruchomieniach.

Zgryźliwie jednak przypmnę że to faktycznie jest Honda CBR :P

( teorii proszę nie przenosić gdzie indziej. Jeżeli tak wam kole po oczach to wywalcie to i bedzie OK. Nie pogniewam się )

 

ps. oznacza to jednak że mechanik poleciał w kulki

na wszelki wypadek : co do lampki nie doczytałem że gaśnie natychmiast po uruchomieniu i nigdy nie swieci w trakcie pracy silnika. Rozumie się samo że to bardzo dobrze :)

Edytowane przez rozkosmany
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie podjedź i zapytaj, ile zaworów wymagało regulacji. Choć prawdopodobne, że żaden i skończyło się na pomiarze.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potrzebuję jakiegoś dobrego mechanika z Wrocławia bądz okolic albo kogoś kto mial taki motocykl i bedzie w stanie stwierdzic co jest przyczyną. Sam nie chce tam nic ruszać aby nikt nie posądził mnie ze coś grzebałem. Facet który prowadzi ten serwis jest ewidentnie oszustem który sądzi że może zrobić z człowieka wała i nikt mu nic nie zrobi. Jednak już niedlugo przekona się że jest inaczej. Mam nadzieję że już nikogo więcej nie okpi. Dziękuje wam za pomoc. Jak dojdę do tego co bylo przyczyną lub coś wyjaśnie w tej sprawie dam wam znać, może pomoże to komuś w przyszłości i nie będzie sie musiał tak denerwować jak ja,

 

Nie jestem kompletym laikiem ale też nie znam się na silnikach motocyklowych na tyle aby grzebać przy nich samemu dlatego oddaje sprzet w ręce kogoś kto jak sądze wie co robi a nie wróży ze szklanej kuli i wymienia części jak leci aż zlikwiduje konkretny problem. Nie należę też do ludzi którzy by chcieli zrobic coś po kosztach. Oprócz zaworów robiłem też kilka innych rzeczy więc zostawiłem w zakładzie naprawdę sporo pieniędzy i co jeszcze (czego teraz żałuje) dorzuciłem od siebie napiwek na jakiegoś grilla i piwko a mimo to zostałem potraktowany w taki sposób.

Edytowane przez arturwroc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No przykra sprawa stary. Dałeś sprzęt oczekując dobrej roboty za którą dobrze zapłaciłeś a gościu robi cie w konia. Trudno machnąć ręką na takie coś.

No ale to chyba każdy z motocyklistów takie cos ma za sobą. I albo sam zaczyna dłubać w moto albo znajduje jednak takiego mechanika któremu można zufać. Niestety, o takich jest bardzo trudno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale nie wiesz co padlo i co jest tego przyczyna , wiec czemu wieszasz psy na mechaniku ?

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ facet miał zlikwodować grzechotanie a tego nie zrobił. Wymieniał wszystko jak leci i myslał że to załatwi sprawe a ja oczywiscie za to wszystko zapłaciłem. Na koniec stwierdził ze to prarwdopodobnie panewka i żeby jeździł aż się nie rozje.. do końca . Czy to jest poważne ? Mi się wydaje że nie. Albo wiesz co trzeba zrobić, zrobisz i bierzesz za to pieniądze albo wyciagasz tarota i jedziesz z koksem (a nóz sie uda!) Poza tym facet miał zrobic luz zaworowy i juz teraz wiem że tego nie zrobił. Nawet nie wymienił uszczelik pod pokrywa zaworów na nową tylko osmaroał starą sylikonem a za "kompleks góry silnik"(jak on to określił czyli zawory i gaźniki krzyknał za nim jesze zaczął robić 700zł. jeszcze 50 zł i to samo bym zrobił wASO hondy na Rakowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktem jest, że niskich stawek nie ma. Ale jeśli jest świeży silikon pod uszczelką zaworową to tam zaglądał, a jak zaglądał to i pewnie sprawdził, a jeśli luzy trzymały się w normie to po co miał rozbierać dalej. Jeśli to nie dźwięki z głowicy, ani panewka, no i nie kosz sprzęgłowy, to zostaje zużycie układu tłok- cylinder. Objawia się to zwiększoną konsumpcją oleju, spadkiem sprężania.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moj kolega mechanik moto z wlasnym serwisem , tez daje niewielka ilosc sylikonu na ta uszczelke pod pokrywa zaworow - zalezy ile tego tam jest u ciebie i w jakim stanie byla uszczelka .

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem namiary na mechanika który serwisuje motocykle w aso bmw. Co do tego magika który grzebał w moim motocyklu to nie chcę wypowiadać sie bez dowodów. W sobotę wieczorem gość zdejmie pokrywe zaworów napinacz, spusci olej i będę miał jasność Jeżeli się okaże że miałem racje (a jestem prawie pewien i nie jest to tylko moja opinia) ponieważ motocykl oglądało kilku moich znajomych i to właśnie oni zwrócili mi uwagę na pewne rzeczy które świadczą o niekompetencji człowieka który tam grzebał. Co ciekawe gość przy wymianie zestawu napędowego ustawił krzywo tylne koło przez co motocykl ściągało w jedną stronę i musiałem to sam poprawić ale to tylko czubek góry lodowej. Nie lubie takich sytuacji i nie chce komuś robić antyreklamy bez powodu dlatego wstrzmam się z oceną do końca tygodnia. Ja nie jestem kimś kto za wszelką cene chce komuś zrobić na złość ale bardzo mnie to zdenerwowało że wydałem tyle pieniedzy i nic się nie zmieniło. Za pieniądze które wydałem można by kupić nowy silnik, poza tym kiedy gość przyjmował motocykl na serwis odpalił go posłuchał jak chodzi itp itd i powiedział "to dobra baza , panewek jeszcze nie słychać , ma troche rys itp ale nie jest źle" a dwa tygonie później słyszę od faceta po wymianie łożyska tylnego koła, gum zabieraka, zestawu napędowego, oleju w lagach, filtrów, oleju, wyregulowaniu zaworów (niby), pełnym serwisie gaźników, wymianie kosza sprzegłowego, tarcz sprzęgłowych, sprężyn, przekładek i jeszcze paru innych dupereli że w silniku pada panewka to lekko się zdenerwowałem. i nie powiedział mi tego kiedy odbierałem motocykl tylko dopiero po 30 minutach od odebrania moto kiedy wróciłem do niego i mówie żę dalej jest to samo. Dlatego właśnie jestem tak wkur.. na tego gościa.

Edytowane przez arturwroc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...