Skocz do zawartości

ER6n


skovronsky
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Skovronsky ja mam pytanko do Ciebie. czy te wibracje o których pisałeś i które Cię wku.ją to typowa sprawa w tym modelu? pytam bo moja panna zastanawia się nad takim moto i dotychczas jak gdzies coś czytałem to nie wyczytałem że są mocne wibracje hmm to przy jakiś konkretnych obrotach jest czy ogólnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie są odczuwalne w całym zakresie obrotów, ale nie zwróciłem uwagi gdzie dokładnie. Tak pi razy drzwi przy 70-100 na 6-ce. Dla mnie są na tyle uciążliwe, że muszę co parę kilometrów "strzepywać" dłonie, które drętwieją i tracę czucie. Dosyć irytujące.

 

O drganiach lusterek nawet nie ma sensu się rozpisywać. Gów.. widać za przeproszeniem.

Edytowane przez skovronsky
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie tam nie drgało specjalnie. Tzn. podobnie jak w cbr, praktycznie wcale nie odczuwałem. Tylko ja raczej jeździłem 140-180km/h i o schodzeniu na ostatnim biegu do 70 nawet nie myślałem. Ogólnie polecam - bardzo fajny motocykl.

Edytowane przez heniek128
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dup@ wołowa ze mnie... udało mi się wreszcie przekroczyć dwie paczki. Po prostu miałem zbyt wygórowane oczekiwania, co do jego elastyczności. Niemniej jednak wymagało to dłuuuuuuugiej prostej.

 

Jednym słowem motór dobry tylko kierowca dup@.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak mocne są te wibracje, ale w ZX-6R w środkowym zakresie obrotów to normalnie klamki mi dzwonią- może ER6 tak ma? :) W końcu to Twin.

Tobie nie brakuje elastyczności, tylko mocy.

Edytowane przez VinAlucard

"Generalnie rzecz biorąc, zdejmuję linkę tylko w niedzielę jak idę do kościoła..."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwagi dotyczące ubioru po 3tys. kilometrów.

 

Kask HJC IS-17

Były problemy z ukształtowaniem styropianowego wkładu, co skutkowało uciskiem na skroniach. Poradziłem sobie, rzeźbiąc w styropianie. Teraz jest dobrze.

Szyba w chłodne poranki bardzo paruje. Sprawę załatwił antifog, który jest dodawany w komplecie do tego kasku.

Nawiewy... wsio rawno, czy zamknięte, czy otwarte, nie czuję różnicy. Cały czas wieje natomiast w okolicy ust i nosa.

Blenda g.... daje za przeproszeniem. Wyjątkowo budżetowe dziadostwo. Mechanizm powrotny już czasem nie dociąga szyby do końca.

Jest głośny. Nie mam porównania do innych, ale jak dla mnie, jest deczko za głośny.

Szyba potrafi opaść na wybojach lub za sprawą naporu powietrza. Nie wiem, jak to wygląda w innych kaskach.

Zatrzask szyby i system mocujący na plus.

 

Kurtka RST Blade

Nie zatrzymuje wody, co jest jasne przy takiej ilości perforacji, ale nie zatrzymuje również powietrza, co jest plusem w upalne dni. Na chłone dni koniecznie coś ciepłego z długim rękawem pod spód. Podpinka daje radę ale marzną całe ręce.

Wszystkie suwaki jeszcze działają. Rozkleiły się rzepy na mankietach. Odkleiły się rzepy od pasków materiału, ale całość jest wszysta w rękaw, więc wszystko trzyma się kupy. Obie kieszenie zewnętrzne poleciały na szwach. Obie dokładnie w tym samym miejscu. Co dziwne nie od dołu, gdzie lądują klucze, a od góry. Do reklamacji.

 

Buty Shima RSX-7

"Niestety" buty posiadają membranę. Niestety, ponieważ nie radzi sobie z większym deszczem, co zdarza się rzadko, a do tego nie ma żadnej wentylacji, co skutkuje mokrymi skarpetami na co dzień. Niby jest oddychająca i odprowadza pot, jednak ja tego nie uświadczyłem w swojej parze. Czy jest gorąco podczas jazdy? Nie wiem, nie myślę o tym podczas jazdy. Czy jest gorąco na postoju? Zależy od czasu i temperatury. Wygodne do jazdy i do chodzenia. Skrzypią. Na razie wszystko działa i nic się nie rozkleja. Dość rozbuchane zapięcie/ochraniacz piszczeli uniemożliwia założenie nogawek cywilnych jeansów na buty. Portki 33/32, szerokość nogawki u dołu 20cm. Nie mogłem przez to dobrać jeansów na moto. Wszystkie które pasowały "na buty" były stanowczo za szerokie dla mnie.

 

Rękawice Shima ProSpeed

Cały czas zostawiają ciemne pręgi po dłuższej jeździe. Na obecne wrześniowe poranki już trochę za zimne. Nic się jeszcze nie popruło.

 

Gacie

Cały czas jeżdżę w zwykłych jeansach(+kalesony rano). Najpierw napaliłem się na jeansy motocyklowe, ale mi przeszło. Kiepskie rozwiązanie na dalsze wypady. To samo co cywilne + twarde ochraniacze. Przymierzałem skórzane od kompletu RST Blade, ale to nie dla mnie - mało praktyczne rozwiązanie.Teraz chodzą mi po głowie jakieś tekstyle. Wymagam jedynie membrany, najlepiej na stałe. Nie muszą mieć podpinki. Mają być za to dopasowane. "Napompowane", rozbuchane turystyczne tekstyle odpadają.

 

A moto, jak moto. Leję i jeżdźę.

Edytowane przez skovronsky
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...