karas441 Opublikowano 24 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 Witam. Posiadam taka honde. Problem polega na tym ze nie wkreca się powyżej 3 tyś, Mogę mieć Full gaz i nic tylko 3 Maks 4 tyś, Zaczęło się tak że jeździłem sobie normalnie i z czasem zaczęła się dławić tak Jak by nie paliła na wszystkie cylindry, Brak mocy zamulenie problem żeby osiągnąć 160. Później zmieniłem modul zaplonowy i teraz tylko 3-4tys Maks. Bez wymiany tego kręciła wyżej ale nie paliła na wszystkie. Po module zrobiłem kolejno. Nowe filtry czyszczenie gaźników (mebrany dobre nie popekane) nowe świece przy okazji sprawdziłem sprężanie i jest ok. Cewki zmieniłem i kable z fajkami sprawdziłem ustawienie rozrządu jest ok, pompa paliwa podaje, silnik nie jest zniszczony ładnie odpala na zimnym i ciepłym. No juz chyba wszystko zrobiłem.Zostały mi tylko czujniki walu.Czy ktoś wie co to może być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 24 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 wymień ponownie moduł i sprawdź Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karas441 Opublikowano 24 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 To samo. Moduł nie robi żadnej różnicy Czy możliwe jest ze obrotomierz robi zwarcie? Sprawdziłem też przekaźnik pompy i działa. Motocykl zagadka:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekV Opublikowano 24 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 jak moto zachowuje sie przy tych 4 tys? odcinka czy brak paliwa a może nadmiar ? po dźwięku można to wywnioskować...może podeślij jakiś filmik z pracy silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 Lekko sie przydusza i po prostu nie wchodzi wyzej na obroty, tak ?Tranzystory w module odpowiedzialne za wysokie obroty daly d.Trzeba dac to elektronikowi, ktory wie o co chodzi i je wymienic - sprawa kilku zl.Moduly sa rozbieralne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekV Opublikowano 25 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2014 skoro to nowy (z innego motocykla) moduł to tranzystory mogły zostać uszkodzone przez zbyt wysokie napięcie ładowania? Bez powodu nie zostały uszkodzone 2 moduły. To tylko mój wniosek po przeczytaniu tematu, oczywiście mogę się mylić - uszkodzenie mogło powstać w wyniku starzenia się elementów itp... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 25 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2014 To uszkodzenie jest dosc czeste i spowodowane starzeniem sie tranzystorow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karas441 Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Zrobiłem. Przyczynom były świece ngk 2 nie miały iskry 1 przebijała 1 dobra i nowe fajki z jakimś tam filtrem. Świece denso a z fajek wywaliłem oporniki i śmiga. mam pytanie czy fosol będzie dobry do wyczyszczenia zbiornika czy są jakieś lepsze metody? Rudej nie ma dużo ale moto chce mieć igła :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Zrobiłem. Przyczynom były świece ngk 2 nie miały iskry 1 przebijała 1 dobra i nowe fajki z jakimś tam filtrem. Świece denso a z fajek wywaliłem oporniki i śmiga. mam pytanie czy fosol będzie dobry do wyczyszczenia zbiornika czy są jakieś lepsze metody? Rudej nie ma dużo ale moto chce mieć igła :) to zły pomysł Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Zbiornik zardzewieje natychmiast po wyplukaniu fosolu. Zakladalem ze najpierw sprawdzisz rzeczy tak banalne jak swiece, przed napisaniem posta na forum ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozkosmany Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Ściągnij zbiornik, nasyp drobnych kamyczków i nalej troche wody. Potem se weź browara i jakiś czas telepiesz nim na wszystkie strony. Wysypujesz kamyczki, płuczesz-płuczesz-płuczesz. Na koniec poświęć flaszkę denaturatu i tez nim płuczesz. Zbiornik wyczyszczony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karas441 Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Świece były nowe w lutym ngk. Kiedy się zepsuła to też nowe ngk ale ze te albo były wadliwe albo się popsuły to chwile później kupiłem denso. Świece oczywiście wygrzałem. W miesiącu kupiłem 2 komplety :)A jak zaleje do pełna oleju napędowego to ruda zniknie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Załatw sobie dobry kranik z filtrem lub duży filtr za kranikiem , wypłucz rudą benzyną doputy nie przestanie wylatywać i nie zostawiaj pustego baku jak odstawiasz moto na dłużej . Po numerze z kamieniami (grysem) i szkłem miałem po prostu nowe ogniska korozji w całym baku (ural) , więc pozostało odfiltrowanie łajna i czyszczenie odstojnika . Az takie upierdliwe to nie było . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr R1 Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Jeżeli ruda ci się nie odrywa i nie blokuje kranika i filtrów ,to sobie odpuść, to tak samo jak byś chciał wyczyściś tłumik od środka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karas441 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 W tym problem ze mam 2 filtry 1 przed pompa drugi za. I w gaznikach robi mi się rudy nalot. Kiedy zlewam trochę paliwa z gaźnika z odstojnika to poleci trochę żuru. Filtry nowe w lutym. Chce mieć czyściutki zbiornik. Moto i tak mam zawsze do pełna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.