PRZEMA Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 Witam.Mam łańcuch DID hiper wzmacnian,który ma ok 1,5 roku i przebieg 3-4 tys km.Dzisiaj podczas smarowania zobaczyłem,ze w 2 miejscach pomiędzy ogniwami wychodzi czarna gumka.Czy to oring,albo jego czesc? Czy można tak smigac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 Tak, to oring. Jeśli nie chcesz wyrzucać łańcucha to wstaw w miejsce tego ogniwa zakuwkę z nowymi oringami. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRZEMA Opublikowano 22 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 Co może być przyczyną,ze pekły oringi? Nie chodzi o jedno ogniwo,ale o dwa :ohmy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 Ciężko powiedzieć, ale stawiałbym na chemię, czyli mycie łańcucha WD-40 i tego typu specyfikami. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRZEMA Opublikowano 22 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 Od nowości był czyszczony raz olejem do lamp.Żadnej żrącej chemii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 Ciężko powiedzieć, ale stawiałbym na chemię, czyli mycie łańcucha WD-40 i tego typu specyfikami. To ja się podepnę pod temat - łańcuch od zawsze czyszczę naftą (zaopatrzyłem się w specjalną szczoteczkę do łańcuchów, taka kwadratowa z 3 bokami) i smaruję pędzelkiem olejem przekładniowym Hipol, a na końcu wycieram lekko szmatką, aby usunąć nadmiar oleju żeby nie chlapał. Czy taka kombinacja mu nie szkodzi? Trzeba poświęcić jakieś 15min na takie smarowanie, ale kiedyś ktoś mi powiedział, że to niby jest sporo lepsze (i tańsze) niż spraye do łańcuchów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRZEMA Opublikowano 22 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 Qadrat dokładnie tak samo czyściłem swój łańcuch tylko ze olejem do lamp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 Nafta nie szkodzi oringom. Jeśli nie było chemią czyszczone to przychodzi mi tylko do głowy wada fabryczna. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRZEMA Opublikowano 22 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 (edytowane) Tez tak mi się wydaje,ze to jakas wada. Łancuch kupiony był w znanym na forach motocyklowych sklepie,więc na pewno nie jest to podróbka.Dodam ze mój łańcuch to ZVMX czyli x-ring Edytowane 22 Lipca 2014 przez PRZEMA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 Tyle, że grom wie co jest w nafcie do lamp...i wd 40 jest na bazie nafty...tyle, że różne dodatki. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 Albo zaczyna się psuć jakość łańcuchów did... Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 mozliwe , ostatnio sporo takich trefnych ..mi sie np nierowno wyciagnal jak zalozylem nowy..malo bo malo , ale da sie zauwazyc. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crovcia Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 Ja zadałem do mojego kdxa oringowy z dida i mam go może ze 4-5 Miechów a wygląda jak po 5 latach strasznie starty, ciekawe oc może być tego powodem.. Ale fakt faktem smarowalem trochę wd 40 :| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 a ja dodam od siebiexring, nigdy nie smarowany, latał na sucho w błocie, glinie, piachu, trawie, oborniku itp.2x podciągany, raz przemyty naftą, dojechał do 11tys km, drugi zestaw ~9tys km i moto się sprzedałoa jeśli już smarować to tylko suchym smarem, żadnych lepiących specyfików bo można jedynie zaszkodzić, nieświadomie robicie pastę ściernąsmar w uszczelnieniach zupełnie wystarcza Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 23 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 owszem smar na o/x ringach zostaje , ale smar pod rolkami wyplukuje sie ....w enduro juz nie smaruje lancucha , nie ma to sesu.i tak po sezonie na zlom idzie , dluzej nie wytrzyma , czy go smaruje czy nie ..na szosie co ok 300 km i poprzednio DID VM wytrzymal w VFR ok 35 tys km , ile by latal nie smarowany ? nie wiem ... Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.