Skocz do zawartości

Pytanie o łancuch. Czy to pęknięty oring?


PRZEMA
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Mam łańcuch DID hiper wzmacnian,który ma ok 1,5 roku i przebieg 3-4 tys km.

Dzisiaj podczas smarowania zobaczyłem,ze w 2 miejscach pomiędzy ogniwami wychodzi czarna gumka.

Czy to oring,albo jego czesc? Czy można tak smigac?

 

 

 

post-50764-0-69062600-1406044643_thumb.jpg

post-50764-0-94198300-1406044686_thumb.jpg

post-50764-0-08473200-1406044716.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciężko powiedzieć, ale stawiałbym na chemię, czyli mycie łańcucha WD-40 i tego typu specyfikami.

 

To ja się podepnę pod temat - łańcuch od zawsze czyszczę naftą (zaopatrzyłem się w specjalną szczoteczkę do łańcuchów, taka kwadratowa z 3 bokami) i smaruję pędzelkiem olejem przekładniowym Hipol, a na końcu wycieram lekko szmatką, aby usunąć nadmiar oleju żeby nie chlapał. Czy taka kombinacja mu nie szkodzi? Trzeba poświęcić jakieś 15min na takie smarowanie, ale kiedyś ktoś mi powiedział, że to niby jest sporo lepsze (i tańsze) niż spraye do łańcuchów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez tak mi się wydaje,ze to jakas wada. Łancuch kupiony był w znanym na forach motocyklowych sklepie,więc na pewno nie jest to podróbka.

Dodam ze mój łańcuch to ZVMX czyli x-ring

Edytowane przez PRZEMA
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle, że grom wie co jest w nafcie do lamp...i wd 40 jest na bazie nafty...tyle, że różne dodatki.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozliwe , ostatnio sporo takich trefnych ..mi sie np nierowno wyciagnal jak zalozylem nowy..malo bo malo , ale da sie zauwazyc.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja dodam od siebie

xring, nigdy nie smarowany, latał na sucho w błocie, glinie, piachu, trawie, oborniku itp.

2x podciągany, raz przemyty naftą, dojechał do 11tys km, drugi zestaw ~9tys km i moto się sprzedało

a jeśli już smarować to tylko suchym smarem, żadnych lepiących specyfików bo można jedynie zaszkodzić, nieświadomie robicie pastę ścierną

smar w uszczelnieniach zupełnie wystarcza

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

owszem smar na o/x ringach zostaje , ale smar pod rolkami wyplukuje sie ....w enduro juz nie smaruje lancucha , nie ma to sesu.i tak po sezonie na zlom idzie , dluzej nie wytrzyma , czy go smaruje czy nie ..na szosie co ok 300 km i poprzednio DID VM wytrzymal w VFR ok 35 tys km , ile by latal nie smarowany ? nie wiem ...

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...