memphis_7 Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Witam, Mam problem z moją Yamaha. Po odpaleniu wszystko jest ok, ale po chwili przestaje się kręcić powyżej 4 tys obrotów. Przyczyną prawdopodobnie jest exup. Znalazłem podobny temat, ale rozwiązaniem w nim był brak silniczka exup. U mnie on jest i mechanicznie działa jak należy. Ale fakt jest taki, że się ten zawór (exup) nie otwiera, a z tego co mi wiadomo powinien. Co może być tego przyczyną? Proszę o pomoc i z góry dziękuję... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Problem jest powszechnie znany, i polega na tym że zawór pracujący 20 lat w bardzo niekorzystnych warunkach, zacina się i przestaje otwierać. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
memphis_7 Opublikowano 16 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 Z samym zaworem jest wszystko ok. Na początku również były podejrzenia o jego mechaniczne działanie, ale został sprawdzony pod tym kątem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Venom Opublikowano 16 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 wytnij go i z bani Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 Nie jest to czasem walniety czujnik polozenia przepustnicy ???Exup odpowiada za wiekszy moment na niskich obrotach, wiec pow 4 tys chyba nie ma za wiele do roboty ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 16 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 no to masz uszkodzony sam silniczek krokowy. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
memphis_7 Opublikowano 17 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2014 Powyżej tych 4 tys exup powinien się otwierać, a tego nie robi. Co do silniczka wczoraj doszedlem do takiego wniosku i juz jest wyjęty, a jutro będzie sprawdzony. Dam znać, czy to on jest przyczyną. Jakby ktoś miał jeszcze jakieś pomysły, to każdy wezmę pod uwagę. Silniczek jest sprawny... Moduł? Bo juz nie mam pomysłów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2014 Modul to by raczej padl calkowicie.Jesli masz serwisowke to sprawdz ktore z czujnikow moga miec na to wplyw i je posprawdzaj.Jak nie masz serwisowki to sobie sciagnij z netu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 17 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2014 A sprawdziłeś czy linki od silniczka do zaworu są dobrze założone? Kiedyś w GSXR-rze miałem kombinacje z wydechem i po ponownym założeniu z exupem, ni cholery nie kręciło wyżej. W serwisie okazało się, że linki były źle założone i po prostu nie ciągnęły zaworu... Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
memphis_7 Opublikowano 17 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2014 Co co modułu, to mogą być chyba poszczególne ścieżki uszkodzone... Serwisówki niestety nie mam i szukałem jej już nie raz w mecie i znalazłem tylko wygasłe linki- niestety. Co do tych linek, to oczywiście to sprawdzę. Powoli tracę cierpliwość, bo juz mi półtora miesiąca sezonu uciekło przez to wszystko :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 17 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2014 Jeśli ścieżki odparowały to tranzystory też da się to naprawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 18 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2014 Co co modułu, to mogą być chyba poszczególne ścieżki uszkodzone... Serwisówki niestety nie mam i szukałem jej już nie raz w mecie i znalazłem tylko wygasłe linki- niestety. Co do tych linek, to oczywiście to sprawdzę. Powoli tracę cierpliwość, bo juz mi półtora miesiąca sezonu uciekło przez to wszystko :)No to proponuję zablokowanie exupa w poz. otwartej(albo usunąć przegrodę) i latać , tylko wówczas do 4 tysi to cie baotian z tesko objedzie :P Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
memphis_7 Opublikowano 18 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2014 Ten motocykl i tak nie ma najlepszego dołu, wiec mogę sobie wyobrazić, jak to by wyglądało bez exupa :p po prostu juz nie wiem czego się czepić... Wymieniane juz były świece, gaźniki regulowane itp itd. Pomyslalem, ze może nie ma ciągłości przewodów i dlatego silniczek się nie kręci. Ale wczesniej sprawdzę te linki, czy są dobrze założone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 18 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2014 Jak zbraknie pomysłu, zrób jak mówi janosikk - specjalnie różnicy nie odczujesz, - tym moto i tak nie kręci się poniżej 4 tys obrotów. W FZ1 wywaliłem exup przy zmianie tłumika i nie czuję żadnej różnicy - poniżej 4 tys jak schodzę, to tylko się bujam - do przyśpieszania i tak zbija się bieg :) Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kisYZF Opublikowano 21 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 Jest roznica, kiedys mi dzwonil exup w yzf 750r, postanowilem wyjac,zobaczyc co bedzie. Jezdzilo sie tragicznie, zero dolu, mul poprostu. Ponownie zalozylem, zmodowalem ,zeby nie dzwonil i motocykl odrazu inny. Nie polecam wyjmowania exupu. Doprowadzic go do uzytku i smigac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.