mostasz Opublikowano 4 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2014 kup znajdź ściągnij książkę jeżdżę motocyklem wsk, bodajże kruszewskiego bo tak to ci nikt nie wytłumaczy, pozatym to proste sprzęty - rozbieraj uważnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek Z Opublikowano 5 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2014 Mam do was pytanie czy kranik od WSK będzie pasował do SHL M17 Gazela czy jest jakaś róznica , nigdzie nie mogę znaleźć informacji jaki jest gwint w Gazeli.Proszę o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 6 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2014 Z tego co wiem, to we wszystkich polskich motocyklach i motorowerach stosuje się te same kraniki. Róznice są tylko takie, że w jednych kranik wkręcany jest bezpośrednio do zbiornika a w innych przy pomocy nakrętki redukcyjnej ( gwint zewnętrzny w zbiorniku). Dostępne kraniki maja tą nakrętkę w komplecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek Z Opublikowano 7 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 wymontowałem gaźnik, rozebralem i przeczyściłem . Na śrubach regulacyjnych był nalot ( coś jakby kamień się osadził ), wyczyściłem je . Wszystko zmontowałem i zaraz pójdę go załozyć. A możecie mi napisać czy na tych częściach są jakieś oznaczenia bo mam parę starych gaźników i może wymienię części ( ale nie mam pewności co do rodzaju bebechów - niby tak samo wyglądają ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek Z Opublikowano 8 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 witamZałożyłem inny gaźnik który miałem wyrególowałem pływak ( zrobiłem przyżąd - plekse ) zmieniłem kondensator, załozyłem nowy wężyk i nic, jak trochę pochodzi rozgrzeje się to sam wchodzi na bardzo duze obroty i potem gaśnie -pomocy bo już nie wiem co robić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 Czy sprawdzales jak leci paliwo z kranika ?Ma leciec dosc mocnym strumieniem.Czy sprawdzales uklad zaplonowy, tzn czy po rozgrzaniu sinika iskra nadal jest na swiecy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klas500 Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 Wykręć świecę po tym jak zgaśnie i zobacz jak wygląda : czy jest sucha czy mokra , jaki ma kolor , czy ma osad sadzy itp. Po jej wyglądzie będzie można sporo wywnioskować i zadecydować co dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 9 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 witamZałożyłem inny gaźnik który miałem wyrególowałem pływak ( zrobiłem przyżąd - plekse ) zmieniłem kondensator, załozyłem nowy wężyk i nic, jak trochę pochodzi rozgrzeje się to sam wchodzi na bardzo duze obroty i potem gaśnie -pomocy bo już nie wiem co robić. Objawy mogą świadczyć o zasysaniu fałszywego powietrza przez nieszczelności "otwierające się" po nagrzaniu silnika. Sprawdź czy między gaźnikiem i wlotem do cylindra nie ma szczeliny, czy powierzchnia przylegania w tym miejscu jest płaska ( przykładasz do gaźnika np. suwmiarkę lub linijkę i pod światło obserwujesz czy nie ma szczeliny. Jak jest to wyrównujesz płótnem sciernym ułożonym na twardej, równej powierzchni). Między gaźnikiem i cylindrem musi też być podkładka - uszczelka izolująca od ciepła. Można ją zrobić z tekstolitu lub grubszego preszpanu, klingierytu itp. W czasie pracy silnika gaźnik nie może się nagrzewać, bo wówczas paliwo szybciej paruje i mieszanka staje się uboga. To daje objawy zwiększenia obrotów i przegrzewania silnika oraz pracy tylko na wysokich obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek Z Opublikowano 10 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Dzięki za informacje , wczoraj cały dzień siedziałem przy niej, nawet podłaczyłem osobny wężyk który zainstalowałem w butelce omijajac bak i kranik - i nie było objawów chodził cały czas - dzisiaj idę kupić nowy kranik - chyba tu bedzie przyczyna ( lecz ze starego leci ? ) zobaczymy na nowym kraniku - żeby tylko to był to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Dzięki za informacje , wczoraj cały dzień siedziałem przy niej, nawet podłaczyłem osobny wężyk który zainstalowałem w butelce omijajac bak i kranik - i nie było objawów chodził cały czas - dzisiaj idę kupić nowy kranik - chyba tu bedzie przyczyna ( lecz ze starego leci ? ) zobaczymy na nowym kraniku - żeby tylko to był to. Wcześniej próbowałeś bez filtra paliwa ? Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek Z Opublikowano 10 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 tak bez filtra to samo było - okazały się fafrochy w kraniku - przepuszczał on paliwo ale za mało leciało załozyłem nowy kranik i na razie jest rewelacja tylko muszę teraz wyregulować gaźnik . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr R1 Opublikowano 30 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2014 Z tego, co piszesz, to bez wątpienia brakuje mu paliwa, może masz syf w zbiorniku i zatyka ci otwór kranika, weź jakąś butelkę z przewodem i podaj z niej paliwo bezpośrednio na gaźnik, tak na próbę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.