Yogi Opublikowano 24 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2004 Na pewno CBR bedzie lepsza do b.szybkiej jazdy i mozliwe ze tansza w uzytkowaniu ( dopoki cos nie padnie ). Ale raczej o podrozowaniu w 2 osoby z bagazem to trzeba zapomniec. Dzieki za radę. 1 Ten moj bandit to wersja otwarta - 130KM. Sadzisz ze mam jakies szanse na przyspieszenie z taką CBR 900 '99 ?2 Drozsza eksploatacja wynika dokladnie z czego? olej, paliwo?3 A co w B12 sie sypie? Czy silnik jest trwaly? Czy serwis jest tani?4 W sumie zastanawiam sie nad nim bo mozna nim przypalowac zdrowo + fajnie przerobić (juz mi po glowie krazy masa pomyslow) + dziewczyna mnie nie rzuci z racji obolałego tyłeczka. :-) Juz sie prawie przekonalem, ale jeszcze poczekam moze ktos cos jeszcze napisze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wicher Opublikowano 25 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2004 Witaj :mrgreen: Mam tylko zastrzeżenia do tego pierwszego punktu :mrgreen: Mogę się mylić,ale nigdy nie słyszałem o czymś takim jak Bandit w wersji otwartej,czyli 130 KM(chyba ze obecny właściciel zrobil sobie z niej 130 koni :mrgreen: ). Z tego co wiem,to Bandity dysponują mocą 98 koni mechanicznych. W którymś ze starych numerów ŚM, jest prezentacja modelu 1200 S i "podobno" na hamowni moc była większa niża podaje producent i oscylowała w granicach 114 koni mechanicznych,ale na cuda bym ie liczył :mrgreen: Odnośnie drugiego punktu, to droższa eksploatacja wynika chyba z większej pojemnosci i sporego momentu obrotowego(Generuje 90% momentu obrotowego chyba przy obrotach rzędu 3-3,5 tys.obr/min.-biedne opony) :mrgreen: Duży silnik duzo pali,przy mocniejszym odkręcaniu :mrgreen: Skromna owiewka,też zapewne ma w tym swój udział.Całkowicie obudowane bolidy mają zapewne mniejszy współczynnik oporu owietrza, co ma duży wpłym na zużycie paliwa :mrgreen: Bandzior ma krótkie przełożenia,znakomite przyspieszenia i elastyczność,ale przy większych prędkościach ponoć już "kwiczy" i brakuje mu tego szóstego biegu :mrgreen: Co do trzeciego punktu, to jednynie słyszałem,ze przy ostrzejszym traktowaniu sprzeta siada sprzęgło już po 30 tys.km.Silnik jest bardzo trwały,bo to solidna i sprawdzona konstrukcja pochodząca z olejowego GSXR 1100 :mrgreen: Serwis chyba nie będzie drogi,bo silnik nie jest szczytem osiągnieć technicznych i technologicznych :mrgreen: A i wyczytałem,tez że tylny amortyzator(tak samo jak w 600-tce)szybko osiąga kres swoich mozliwości. Sam się zastanawiam nad Tym modelem,ale nie wiem,czy czasem nie dołożyć i kupić np XJR 1300 :mrgreen: Zdecydowanie bardziej klasyczny charakter :mrgreen: CZas pokaże,ale wydaje mi się,ze Bandita warto łyknąć i że jest to motocykl wart swoich pieniędzy :( Cytuj Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 25 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2004 Technicznie sprawe ujmujac to przy starcie z miejsca Bandit 1.2 bedzie do jakichs obrotow szybszy od CBR, ta ostatnia odjedzie mu gdzies powyzej srednich obrotow.W praktyce wszystko zalezy od kierowcy.Jezeli potrafisz szybko ruszyc bez postawienia moto na kolo i bez uslizgu tylu to bedziesz lepszy, jezeli nie to nie. Potem dochodzi umiejetnosc szybkiej zmiany biegow na 2, a powyzej to juz jej raczej nie dogonisz.Drozsza eksploatacja wynika z ciezaru i momentu nie mowiac o aerodynamice, tylne opony, lancuchy i klocki moga konczyc sie szybko, gdy ostro jezdzisz - warto kupowac dobre czesci - na dluzej starcza.Tylny amor warto wymienic na GSXR 750 - zmiana jednego uchwytu, jesli chodzi o sprzeglo to warto wymienic sprezyny na wzmocnione i zawsze uzywac tarcz Suzuki, a nie podrobek - sa najlepsze.Przednie zaciski wymieniaja ludzie na 6 tloczkowe z Busy (pasuja bez przerobek ) jesli to pierwsza generacja Bandita.Silnik nie stanowi problemu,trzeba tylko rozejrzec sie w necie - ludzie wymieniaja walki lub cala glowice od ktoregos z GSXR 750 i maja 150 KM z tego silnika, ktory kreci sie do tego 2tys wyzej. To rozwojowka mego silnika od GSX - z jednej strony ma duze ukryte rezerwy, a z drugiej jest nie do zarzniecia ( jezeli regularnie wymienia sie olej ).Pamietaj ze jest to rozwiercony i stlumiony walkami i wydechem silnik od GSXR 1.1, ktory wlasnie mial te 150 KM fabrycznie. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yogi Opublikowano 25 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2004 dzieki za odp. czy dojdzie do zamiany dowiem jutro/pojutrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 25 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2004 dzieki za odp. czy dojdzie do zamiany dowiem jutro/pojutrze. jak będziesz wiedział to daj znać i obowiązkowo foty, ale do ALBUMU a nie w załącznik (bo ja nie widzę :( ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yogi Opublikowano 25 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2004 jak będziesz wiedział to daj znać i obowiązkowo foty' date=' ale do ALBUMU a nie w załącznik (bo ja nie widzę :( )[/quote'] jasne, ale juz mi powoli psyche siada. :cry: koles jeszcze wczoraj byl na tak, dzis juz mowi ze musi popatrzec na ceny tego modelu i ze jeszcze musi obejrzec kolegi xt. mam dosc tego. sprzedac nie moge, zamienic nie moge. to tak jakby los chcial zebym nie zmienial tego motocykla. po prostu nie wychodzi!!!zbytnio emocjonalnie podchodze do tego. mam takiego dola ze szok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Venom Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Adam,piszesz ze B12 tłumione są na wałkach i wydechu .Czy na wydechu na króćcach czy na koncówce ?Innymi słowy czy wymiana koncówki to jakiś zysk ? Czy przy zmianie przodu na przód od GSXR trzeba mocno kombinować czy daje to rade poprostu przełożyć ? Z półami czy bez? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANGLIK Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 Ja troszkę pokombinowałem ze swoim silnikiem b12 i wyszło mi 133 km i 111 Nm. Co lepsze nie zmieniałem filtra powietrza ani dysz. Modyfikacje to - Wydech (tylko końcówka robi różnice)- cofnięty zapłon o 5 stopni- wałek ssący GSXR 1100 89'- cieńsza podkładka pod głowice i lekkie planowanie (obniżone o jakieś 0,8mm)- rozrząd ustawiony na 104 IN, 106 EX Przód to błahostka, w dolnej połce przepychasz na prasie sztyce, scinasz ogranicznik na ramie i wspawasz właściwy. Pół dnia roboty https://picasaweb.google.com/tancerzmaciej/InazumaProjekt2# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.