hipolfs Opublikowano 3 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2014 Cześć wszystkim pisze z pytaniem czy da się sprawdzić jakiś magicznym sposobem to czy wał nie jest dziabnięty na panewce czy tylko i wyłacznie wyjęcie go itd może to śtwierdzić. Póki co nie ma luzów na korbach obracają się bez zastrzeżeń. Ogólnie nabyłem gpx'a w śmiesznych pieniądzach gdzie właśnie sprzedający stwiierdził ze go przekręcił silnik zaczął mocno stukać i od razu go zgasić. Dziś rozebrałem piec i okazało się że pokrzywiło zawór. Reszta cała lecz zastanawia mnie ten wał. :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 3 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2014 Najwięcej powie Ci zawartość miski olejowej. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 3 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2014 Wały mają bardzo cienką warstwę utwardzoną wiec jeśli obróciło panewkę szlag trafił wał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hipolfs Opublikowano 3 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2014 po kupnie tego sprzętu okazało się że pokrywa filtra oleju nie była dokręcona dziś przyszedłem rano i plama oleju pod nim olej podobno był niedawno wymieniany i jego kolor potwierdzał to ale mniejsza z tym po odkręceniu pokrywki okazała się kolejna rewelacja brak filtra oleju ale tak czy siak żadych opiłków nie było ;) w tym co się wylało oraz w dekielku Wały mają bardzo cienką warstwę utwardzoną wiec jeśli obróciło panewkę szlag trafił wał. Tak wiem o tym że na czopach jest warstwa utwardzona w innym razie długo by to nie pojeździło :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 W tych kawotrupach trzeba uwazac przy zwykłym zakładaniu miski olejowej - kanały olejowe prowadzone są w odlewie miski a wraz z nimi oringi na powierzchni styku miski z karterem , wystarczy jednego zapomnieć , kontrolka zgaśnie a panewy się przekręcą ;] Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 Cześć wszystkim pisze z pytaniem czy da się sprawdzić jakiś magicznym sposobem to czy wał nie jest dziabnięty na panewce czy tylko i wyłacznie wyjęcie go itd może to śtwierdzić. Póki co nie ma luzów na korbach obracają się bez zastrzeżeń. Ogólnie nabyłem gpx'a w śmiesznych pieniądzach gdzie właśnie sprzedający stwiierdził ze go przekręcił silnik zaczął mocno stukać i od razu go zgasić. Dziś rozebrałem piec i okazało się że pokrzywiło zawór. Reszta cała lecz zastanawia mnie ten wał. :biggrin: jest prosty sposób aby dokładnie sprawdzić stan panewek:http://plastigauge.pl/tylko nasz wróżki w serwisach nie potrafią tego używać :banghead: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dardes Opublikowano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 jest prosty sposób aby dokładnie sprawdzić stan panewek:http://plastigauge.pl/tylko nasz wróżki w serwisach nie potrafią tego używać :banghead: To jest dobry sposób na pomiar luzu panweka / wał, ale trzeba demontować wszystko, można też ręką sprawdzić czy korba lekko się przesuwa prawo lewo (bez zacięć i oporów) i dalej czy nie ma wyczuwalnego luzu ruszając ją góra dół - no i tu oczywiście jeśli będzie jakiś luz to ledwo wyczuwalny i od razu kieruje silnik do naprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 To jest dobry sposób na pomiar luzu panweka / wał, ale trzeba demontować wszystko, można też ręką sprawdzić czy korba lekko się przesuwa prawo lewo (bez zacięć i oporów) i dalej czy nie ma wyczuwalnego luzu ruszając ją góra dół - no i tu oczywiście jeśli będzie jakiś luz to ledwo wyczuwalny i od razu kieruje silnik do naprawy. a jaki jest problem w demontażu spodu silnika ? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dardes Opublikowano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 a jaki jest problem w demontażu spodu silnika ? Żaden ale po demontażu to już nie ma o co pytać bo wszystko będzie widać gołym okiem, a wtedy nitkami można tylko dokonać pomiaru żeby panewki odpowiednie dobrać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 Żaden ale po demontażu to już nie ma o co pytać bo wszystko będzie widać gołym okiem, a wtedy nitkami można tylko dokonać pomiaru żeby panewki odpowiednie dobrać. Są tylko dwa sposoby aby sprawdzić stan panewek - rozebrać albo zapytać wróżkę Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dardes Opublikowano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 No chyba że już sobie wesoło popukuje, wtedy diagnoza bez konieczności rozbierania - jak u dobrego lekarza ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hipolfs Opublikowano 4 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 dziękuje na cenne rady :D dzwoniłem do wróżbity Macieja spojrzał w karty i poradził jednak rozebrać pomimo tego że nie ma luzów rozebrałem i odetchłem z ulga wał panewy całe więc obędzie się bez poszukiwań deficytowego towaru jakim jest dobry wał go gpx :D jeszcze raz dzięki za rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V12 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 (edytowane) Posiadasz klucz dynamometryczny i znasz momenty dokręcania ?? jeśli skręcisz na oko to zrobiłeś mu większą krzywdę niż jak byś nie rozbierał żeby sprawdzićI po niedługim czasie bedzie temat puk puk . kto tam ?? Edytowane 5 Czerwca 2014 przez V12 Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 dziękuje na cenne rady :D dzwoniłem do wróżbity Macieja spojrzał w karty i poradził jednak rozebrać pomimo tego że nie ma luzów rozebrałem i odetchłem z ulga wał panewy całe więc obędzie się bez poszukiwań deficytowego towaru jakim jest dobry wał go gpx :D jeszcze raz dzięki za rady To dopiero połowa sukcesu bo teraz należy pomierzyć luzy na wszystkich panewkach i poprawnie poskładać ten silnik czyli zaczynają się schody Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dardes Opublikowano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 A jak by go poskłasdał dokładnie tak jak było ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.