evon Opublikowano 12 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2014 Myślałem ale z racji funduszy o 850. Czytałem jednak sporo negatywnych opinii na temat problematycznej obsługi ze względu na trudny dostęp do silnika. Poza tym w tym i w innych wątkach ta Yamaha odradzana jest na start. Wysłane z mojego telefonu stacjonarnego przy użyciu Tapatalka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malykrata Opublikowano 12 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2014 Ja jeżdżę ducati st2 , mam 195 i słuszna wagę , motocykl jak najbardziej przyjazny kierowcy , 84 KM i prawie litr pojemności , trochę draznilo mnie na poczatku brak elastycznosci ,ale po kilkudziesięciu kilometrach można ogarnąć sprawę , nie robi mi różnicy czy jadę Japońcem czy wloszczyzną , jak sprzedam to kupię st4 bo pod względem frajdy z jazdy ducati nie ma rownych , można sie zakochac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 12 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2014 evon - popatrz za cb 750 sevenfifty. To fantastyczny motocykl, choć może trochę ciężki. Ma niewiele mocy, ale za to kapitalny, liniowy moment obrotowy! Mój dobry przyjaciel miał taką, więc miałem też okazję pojeździć. Bardzo przyjazne kierowcy, stabilne moto z dość dobrymi hamulcami, sporą ilością miejsca i niskim spalaniem. Po prostu HONDA! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel29 Opublikowano 13 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2014 witam ponownie tak się składa że właśnie z racji problemów ze zdrowiem wystawiłem swoą xj900 na allegro i zaproponowal bym ci ją bo jest naprawdę w swietnym stanie, ale ja tak jak paru kolegów też uważam,że po tak długiej przerwie jaką masz w jezdzie motongiem i co za tym idzie zupelnym braku doświadczenia,powinieneś się raczej skupić na motocyklach o pojemności między 400-600cm3 i najlepiej 4cyl.rzędówkach, a potem powoli wymieniać na większe,a nie zaczynać od kupna sprzętu na całe życie.to jest w/g mnie naturalna droga zdobycia doświadczenia,wtedy stare powiedzenie że; jak się nie przewrócisz to się nie nauczysz; nie musi mieć wcalę racji bytu.pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2014 Venom ile lat jeździsz na motocyklach i ile kilometrów przejechałeś nimi? I ile masz lat? Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C z e j e n Opublikowano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2014 Deauville jest na wale (odpada smarowanie,naciąganie, wymiana łańcucha) poza tym jest pełnym turystykiem, oznacza to,ze chroni przed wiatrem nie tylko kask ale tez kolana co nie jest bez znaczenia w chłodniejsze dni. Posiada fabryczne crashpady,które ratują plastiki w razie "W". Pojemne kufry mieszczą się w obrysie motocykla i śmiało można sie przeciskać miedzy samochodami. Łatwość prowadzenia porównywalna z rowerem. Silnik pancerny 300tys.km żaden wyczyn.Mimo małej mocy nominalnej nadrabia dobrze zestrojoną skrzynia biegów. Długa bezproblemowa i tania w eksploatacji.Przejechałem tym motorem kilkanascie tysiecy km objuczony maksymalnie i jakoś nie zauważyłem braku mocy tym bardziej redukcji do 2 biegu. Szatan to może nie jest:) Mimo,że to V-ka czasami trzeba pokręcić po obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Venom Opublikowano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2014 Januszm czemu pytasz? Chcesz się oświadczyć czy coś ? W ciemno mogę Ci powiedzieć tylko tyle że napewno dużo dłużej niż ty . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2014 Zatem dlaczego wypisujesz brednie niczym gowniarz, ktory dopiero zaczyna przygode z motocyklami? Nie masz posrod swoich znajomych, ludzi ktorzy rozbili sie z powodu zbyt mocnej/ciezkiej maszyny w stosunku do swoich umiejetnosci? Dlaczego chcesz chlopaka wpakowac na motocykl, ktory jest zbyt ciezki/mocny dla kogos kto powraca do motocykli po latach? I to co piszesz o Bandycie, to totalne bzdury sa, sam posiadalem B 12 S z 2002 roku i przy moich 120 kg i bez mala 2 metrach wzrostu nie mialem zadnych problemow z komfortem na nim, a zwieszenia sa wystarczajace do jazdy turystycznej we dwoje z bagazem nawet, nie sadze zeby XJR 1300 byla o wiele lepsza pod wzgledem prowadzenia, ja bynajmniej nie czulem takiej roznicy ba nawet odnioslem wrazenie, ze trudniej ja sie sklada w zakrety. Najbardziej sportowy z tego typu motocykli jest ZRX 1200, mialem taka maszyne i musze przyznac, ze prowadzila sie najlepiej z tych trzech. Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Venom Opublikowano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2014 drogi kolego, to ze czegoś nie rozumiesz to nie znaczy że to brednie. To tylko źle świadczy o tobie bo widać ze bardziej chcesz sobie pogadać i poudawać mądrale niż masz pojęcie o czym mówisz .To że żeś się turlał na B12 60 na godzinę to i takie masz pojęcie o B12 i jego zawieszeniu .Orygninalne zawieszenie od B12 nadaje się do wywalenia do kosza i jedyne co je ratuje do sprężyny progresywne chociaż u mnie i tak się skończyło na przełożeniu przodu od SRADa .Widać miałeś niewiele motocykli i nie masz żadnej skali porównawczej . Poza tym naucz się czytać .Nigdzie nie napisałem że xjr jest lepsza od B12 pod względem prowadzenia . Powiem więcej jest gorsza bo cięższa i dłuższa ale za to wygodniejsza na długie trasy i o tym pisałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
evon Opublikowano 30 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2014 Panowie, nie chcę zakładać nowego wątku, a nawet gdybym chciał to nie wiem gdzie to umieścić :)Przeszukując lokalne oferty sprzedaży moto natknąłem się na takie oto ogłoszenie:http://allegro.pl/motocykl-bmw-r1100-rt-z-gazem-lpg-i4369586018.html Macie jakąś wiedzę na temat tego czy taki pojazd może zgodnie z prawem poruszać się po drogach?Poszperałem trochę po sieci ale nie udało mi się znaleźć jednoznacznej wykładni przepisów. Podejrzewam, że głównym argumentem na "nie" jest tu brak ochrony butli ale głowy nie dam. Są firmy montujące instalacje lpg do motocykli ale na allegro drugiego takiego nie udało mi się znaleźć.Ciekawi mnie temat bo oferta jest z mojego miasta :)Podług moich potrzeb idealnie. I duży i turystyk i wał kardana :)Co o tym sądzicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 2 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2014 Przeszukując lokalne oferty sprzedaży moto natknąłem się na takie oto ogłoszenie:http://allegro.pl/motocykl-bmw-r1100-rt-z-gazem-lpg-i4369586018.html Macie jakąś wiedzę na temat tego czy taki pojazd może zgodnie z prawem poruszać się po drogach?Kiedyś czytałem w ŚM test skutera zasilanego gazem. Kwestia spełnienia wymogów prawnych. Może warto dowiedzieć się w wydziale komunikacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.