Skocz do zawartości

Kawasaki KLR 650, ciężko odpala.


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

moze cos z elektronika zaplonu ? modul , albo cewka WN , swiece wymieniales ?

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spaliny w normalnym kolorze i ilości?

 

Po tym bagnie nie pociągnął wody?

Edytowane przez 4jku

Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :)

 

https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dobra Panowie. Motocykl był u mechanika. Gaźnik został ponownie wyczyszczony i złożony + wymiana świecy + czyszczenie filtra powietrza - niby przez gaźnik motocykl gasnął na niskich obrotach. Kwota 250zł.

 

Dlaczego nie odpala? Popsuty dekompresator + sprzęgło rozrusznika - są to podejrzenia. Za sprawdzenie 500zł + koszt części nowych, bo używanych nie wkłada czyli za części 1500zł(nowy wałek ssący + sprzęgło) - zrezygnowałem z tej wymiany, z powodu braku kasy po prostu. Odpaliłem go na zapych i wróciłem do domu, o dziwo motocykl znowu zaczął gasnąć na niskich, trudno - może to te sprzęgło blokuje go na niskich obrotach... tak powiedział mechanik.

 

Powiedzcie mi jak sprawdzić co jest spieprzone w dekompresatorze? Co tam może być nie tak, jak on działa? Jeśli sam go teraz nie naprawie, to po prostu sprzedam go na części, bo 2k w kolejne remonty nie są na moją kieszeń. Będę robił zdjęcia poszczególnych części. Czekam na pomoc. Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Deko jest na końcu wałka rozrządu wydechowego, ułatwia on rozruch silnika. Przy niskich obrotach dekompresator ,,uchyla'' zawory wydechowe co ułatwia rozruch a po wejściu na wyższe obroty pod wpływem obrotów skrzydełka rozsuwają się i zawory się domykają. Jeśli jest uszkodzony to po prostu nie masz kompresii i moto gaśnie. W moim KLR 250 też był uszkodzony, poprzedni właściciel ustawił go w pozycji rozsuniętej i zaspawał go, tyle tylko że jak zrobiłem remont silnika i dostał kompresji to odpalenie go było sporym wyzwaniem. Samego dekompresatora nowego nie kupisz , jest tylko w zestawie z wałkiem. Do mojego KLR w serwisie płaciłem 816 zł. NIe wiem czy to dobry sposób na sprawdzenie ale spróbuj zdjąć pokrywę zaworów ( fajkę też żeby nie odpalił ) mocno go kopnij lub zakręć rozrusznikiem i zobacz czy deko pod wpływem obrotów się rozchyla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz tylko rozrusznik czy i kopniak?Ja niedawno przerobiłem temat rzucenia palenia w moim Z 440. Paliło od strzała i przestało, iskra znikła, instalacja ok, kombinowałem z zapłonem a winny był rozrusznik, dawał taki pobór prądu że aż światła gasły a o zapłonie zapomnij. Nie wiem czy to pomoże ale miałem tak że padło palenie z dnia na dzień, zimny gadał a jak się rozgrzał to dupa, pomogła dopiero wymiana rozrusznika.

Edytowane przez Bartek.M
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...