Bimbak Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 W ramach światecznych porządków zrzuciłem kolektory wydechowe z gixera.Nalot lub nagar (jak kto woli), danej barwy co oznacza każdy wie, ale zastanawia mnie fakt, że na 1 i 4 cylindrze nagar jest koloru kawy z mlekiem, a na 2 i 3 jasno szary, miejscami nawet biały. Dodam jeszcze, że moto ma wrzucony filtr K&N (był jak kupiłem) co by tłumaczyło zubożoną mieszankę - ale dlaczego tylko na wewnętrznych cylindrach? Podejrzewam, że trzeba zajrzeć w zawory i to powinno załatwić temat, ale wolę się zapytać czy aby czegoś jeszcze nie powinienem sprawdzić. Ewentualnie ciaśniejsze zawory na zewnętrznych cylidrach to normalne zjawisko? Świece oczywiście też pójdą do wymiany, ale starych jeszcze nie wykręcałem - nie zdążyłem ;)Z góry dzięki za pomoc w zrozumieniu tego, oby błachego zjawiska. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Wewnętrzne mają inne warunki pracy, jest cieplej stąd różnice. Nie widzę tutaj zwiastunów jakichkolwiek problemów. Ewentualnie można by zróżnicować dawki na poszczególnych wtryskiwaczach ale to wyższa szkoła jazdy jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 sam K&N nie zuboży mieszanki znacząco. W K7 jest jeszczewtrysk i sonda więc będzie OK. Dopiero w polączeniu z przelotem robi się nieciekawie szczególnie w gaźnikach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 sam K&N nie zuboży mieszanki znacząco. W K7 jest jeszczewtrysk i sonda więc będzie OK. Dopiero w polączeniu z przelotem robi się nieciekawie szczególnie w gaźnikach... Bez względu na sposób zasilania silnika otwarty wydech potrafi wyciągnąć sporą część mieszanki paliwowo powietrznej przed zamknięciem zaworu wydechowego Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Wydech od ponad 7 tys km jest seryjny, ale wcześniej był założony taki chamski przelot, że 5 min na motocyklu nie dało się wytrzymać. Sprawdzę zawory, zmienię świece. Jakby mnie to w przyszłości jeszcze gryzło to zajrzę może na koniec sezonu do świec. Dzięki za komentarze. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.