Skocz do zawartości

BossHoss


adamhd
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam osobiscie troche specyficzne podejcie do motocykli. Uwazam, ze nie psuje sie to, czego niema. Motocykl ma byc "surowy".

Ten motocykl to czysta kwintesencja mechaniki i tego co lubie w motoryzacji: wielki silnik wytrzymujacy przebiegi rzedu 200 tys mil, sprzeglo hydrokinetyczne, lagodne oddawanie ogromnej mocy i niskie obroty, a do tego wszystkiego ani grama zbednej elektroniki.

Porazajacy dzwiek V8 nie dajacy porownac sie z niczym innym.

To, ze trzeba byc masochista zeby tym jezdzic, to juz inna sprawa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem kilka lat temu podobnego "mastodonta" w zachodnio-pomorskiem z tym że miał namalowane elementy amerykańskiej flagi na zbiorniku.

Paskudny, ale brzmi jak ...duże V8 :-) A to luuubię :-)

Najważniejsze że cieszy właściciela!

--->Suzuki SV 650-->Yamaha FZ1s--Triumph Speed Triple 1050 --> Yamaha MT 09

http://www.trasser.pl/ aplikacja mobilna http://szkoleniemotocyklowe.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Slyszalem ze w Szczecinie zajmuja sie (lub zajmowali sie) w jakims stopniu obsluga.

Ale ja nigdy nie oddalem, ani nie oddam motocykla do serwisu.

Zawsze wszystko robie wlasnorecznie sam.

Edytowane przez adamhd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje. Fajny, surowy sprzęt.

Prawdę mówiąc z chęcią przyjąłbym do garażu V8, ale musiałem poprzestać na Valcu ze względu na kaskę.

Mialem okazję obejrzeć w akcji prawie identyczną sztukę w Jedwabnem, bo Rychu jednego prosiaka zarejestrował przed sprzedażą i trochę nim jeździł.

Miał też ciekawy, wcześniejszy model, który sprzęgło miał manualne. Odpalałeś na sprzęgle, puszczałeś i od razu jazda. Nie było luzu, tylko sprzęgło i bezpośrenie przełożenie.

Te późniejsze są więc znacznie bardziej przyjazne.

Fajny wygar, spalanie musi takie być. Wróg małych rond i ciasnych zawrotek, ale tak też musi być.

Szkoda, że rzadko się widuje takie maszyny na naszych ulicach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tej pory widziałem trzy u chłopaków.

Malowany w płomienie - pierwsza wersja produkcyjna, z manualnym sprzęgłem i na stałe spiętym napędem.

Biały - bez wstecznego, ale już ze sprzęgłem hydrokinetycznym.

Malowany we flagę amerykańską - z podtlenkiem, byczymi rogami na kierownicy i byczymi jajami zwisającymi z tyłu - ten był najnowszy i chyba miał wsteczny.

Biały z tego wszystkiego podobał mi się najbardziej, podobny był trochę do twojego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...