adamhd Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 (edytowane) 350 KM500 Nm5700 ccm ..........i wciaga 16-25 / setke Edytowane 8 Kwietnia 2014 przez adamhd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bushmaster Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Promień skrętu? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamhd Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 promien skretu taki ze zawracam na 3 a czasami na 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 O kurde, nie jest kupiony z opolskiego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ortega Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 adamhd mógłbyś krótko opisać co Ci się podoba w tym motocyklu oraz dlaczego ten?Czy oprócz silnika coś Ci się w nim podoba? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamhd Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Mam osobiscie troche specyficzne podejcie do motocykli. Uwazam, ze nie psuje sie to, czego niema. Motocykl ma byc "surowy".Ten motocykl to czysta kwintesencja mechaniki i tego co lubie w motoryzacji: wielki silnik wytrzymujacy przebiegi rzedu 200 tys mil, sprzeglo hydrokinetyczne, lagodne oddawanie ogromnej mocy i niskie obroty, a do tego wszystkiego ani grama zbednej elektroniki.Porazajacy dzwiek V8 nie dajacy porownac sie z niczym innym.To, ze trzeba byc masochista zeby tym jezdzic, to juz inna sprawa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiniuFF Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Widziałem kilka lat temu podobnego "mastodonta" w zachodnio-pomorskiem z tym że miał namalowane elementy amerykańskiej flagi na zbiorniku.Paskudny, ale brzmi jak ...duże V8 :-) A to luuubię :-)Najważniejsze że cieszy właściciela! Cytuj --->Suzuki SV 650-->Yamaha FZ1s--Triumph Speed Triple 1050 --> Yamaha MT 09http://www.trasser.pl/ aplikacja mobilna http://szkoleniemotocyklowe.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamhd Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Jest w Polsce w sumie kilka sztuk (ale mozna je policzyc na palcach jednej reki)Tak racja, ma cieszyc; motocykl kupuje sie dla wlasnej radosci nie czyjejs.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ortega Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 a jak z serwisem:D?Naprawia to ktoś u nas? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamhd Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 (edytowane) Slyszalem ze w Szczecinie zajmuja sie (lub zajmowali sie) w jakims stopniu obsluga.Ale ja nigdy nie oddalem, ani nie oddam motocykla do serwisu.Zawsze wszystko robie wlasnorecznie sam. Edytowane 9 Kwietnia 2014 przez adamhd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madras Z750 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Świetny sprzęt , chętnie bym posłuchał jak chodzi ta V8 :) szacun :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geni Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Gratulacje. Fajny, surowy sprzęt.Prawdę mówiąc z chęcią przyjąłbym do garażu V8, ale musiałem poprzestać na Valcu ze względu na kaskę.Mialem okazję obejrzeć w akcji prawie identyczną sztukę w Jedwabnem, bo Rychu jednego prosiaka zarejestrował przed sprzedażą i trochę nim jeździł.Miał też ciekawy, wcześniejszy model, który sprzęgło miał manualne. Odpalałeś na sprzęgle, puszczałeś i od razu jazda. Nie było luzu, tylko sprzęgło i bezpośrenie przełożenie.Te późniejsze są więc znacznie bardziej przyjazne.Fajny wygar, spalanie musi takie być. Wróg małych rond i ciasnych zawrotek, ale tak też musi być.Szkoda, że rzadko się widuje takie maszyny na naszych ulicach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamhd Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Widzialem tego z Jedwabne; stal jakis czas w Warszawie. Troche starszy model. Podobne te starsze sa mniej awaryjne, sa nawet osobnicy ktorzy wymieniaja skrzynie 2 biegowa na ta z 1 biegiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geni Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Do tej pory widziałem trzy u chłopaków.Malowany w płomienie - pierwsza wersja produkcyjna, z manualnym sprzęgłem i na stałe spiętym napędem.Biały - bez wstecznego, ale już ze sprzęgłem hydrokinetycznym.Malowany we flagę amerykańską - z podtlenkiem, byczymi rogami na kierownicy i byczymi jajami zwisającymi z tyłu - ten był najnowszy i chyba miał wsteczny.Biały z tego wszystkiego podobał mi się najbardziej, podobny był trochę do twojego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 To to jest fabryczne malowanie? Wygląda jakoś tak "ubogo" jak na sprzęt takiego kalibru. Dałbym tam jakiś aerograf, zapewne dla właściciela takiego moto kasa nie gra roli. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.