MikołajEnduro Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 Witam.Jestem posiadaczem Hondy Xr 400 od ponad roku, mam pewien problem dotyczący rozruchu na zimno, tzn.motocykl odpala średnio za 5-6 kopnięciem, natomiast na ciepło za pierwszym, czy ktoś spotkał się już z takim problemem? jeżeli tak proszę o informacje co należy zrobić/wymienić aby motocykl palił od strzała, z góry dzięki za informacje.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 A wcześniej odpalał za pierwszym? Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MikołajEnduro Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Tak, wcześniej odpalał za pierwszym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaszczur2 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Hej, A masz automatyczny dekompresator na wałku rozrządu czy już nie? (z jakiegoś bliżej nie określonego powodu ludzie go wywalają..) Jeżeli go masz to jest on sterowany ciśnieniem oleju. W związku z tym, po dłuższym postoju musisz moto przekopać aby ciśnienie dotarło pod deko. Dodatkowo sucha miska itd blabla. W każdym razie w XR 400 z autodeko odpalanie po dłuższym postoju jest "naturalnie" dłuższe/trudniejsze. Z własnego doświadczenia - w przypadku gdy używałem moto tydzień w tydzień na weekendowy wyjazd odpalenie zawsze następowało "na strzał".W przypadku postoju miesięcznego odpalenie było nieco trudniejsze i wymagało co najmniej kilku kopnięć. Dodatkowo sprawdź jeszcze odpowietrzenie zbiornika paliwa ;) Pozdrawiam, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Witam.Jestem posiadaczem Hondy Xr 400 od ponad roku, mam pewien problem dotyczący rozruchu na zimno, tzn.motocykl odpala średnio za 5-6 kopnięciem, natomiast na ciepło za pierwszym, czy ktoś spotkał się już z takim problemem? jeżeli tak proszę o informacje co należy zrobić/wymienić aby motocykl palił od strzała, z góry dzięki za informacje.PozdrawiamLuzy zaworowe do sprawdzenia na początek i przydałoby się zrobić serwis gaźnikowi Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ignac12 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Przepraszam że zaśmiecam wątek ale co właściwie daje dekompensator?Ja kupiłem XR400 ze zdemontowanym ustrojstwem bo niby jest "auto deko"... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2014 (edytowane) to że możesz przekopać moto jak komara, np do ustawiania tłoka przed kompresjądekompresator podnosi jeden z zaworów wydechowych Edytowane 2 Kwietnia 2014 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MikołajEnduro Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Hej, A masz automatyczny dekompresator na wałku rozrządu czy już nie? (z jakiegoś bliżej nie określonego powodu ludzie go wywalają..) Jeżeli go masz to jest on sterowany ciśnieniem oleju. W związku z tym, po dłuższym postoju musisz moto przekopać aby ciśnienie dotarło pod deko. Dodatkowo sucha miska itd blabla. W każdym razie w XR 400 z autodeko odpalanie po dłuższym postoju jest "naturalnie" dłuższe/trudniejsze. Z własnego doświadczenia - w przypadku gdy używałem moto tydzień w tydzień na weekendowy wyjazd odpalenie zawsze następowało "na strzał".W przypadku postoju miesięcznego odpalenie było nieco trudniejsze i wymagało co najmniej kilku kopnięć. Dodatkowo sprawdź jeszcze odpowietrzenie zbiornika paliwa ;) Pozdrawiam,Witaj, Automatyczny dekompresator jest, nic w silniku nie mieszałem, jeżdżę 1 razy w tygodniu od 4-6 więc długi postój odpada.Odpowietrzenie zbiornika spełnia swoje zadanie, między czasie zamówiłem z serwisu świecę i wymieniłem,ale problem nie ustąpił.Gdy motocykl już odpali, nie równo pracuje na zimnym i z okolic gaźnika co jakiś czas (5-10) wydobywa się taki "cyk" i obroty spadają, natomiast jeżeli motocykl popracuje około 5 minut tzw. " cyk" już nie występuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 A masz automatyczny dekompresator na wałku rozrządu czy już nie? (z jakiegoś bliżej nie określonego powodu ludzie go wywalają..) Jeżeli go masz to jest on sterowany ciśnieniem oleju. czlowiek cale zycie się uczy, myślalem ze auto deko jest tam wyłączane silą odśrodkową a nie ciśnieniem oleju, musi to byc skomplikowany i awaryjny mechanizm stąd pewnie jego nagminnne usuwanie, ale 600 spokojnie odpala się bez autodeko więc i 400 ma palic jeśli ma się technikę a co do problemu z tytułu to zapewne przyczyna leży w gaźniku, moze on byc zwyczajnie zużyty i jego czyszczenie i regulacja nic nie da, można popróbowac, jeśli na cieplo odpala i pracuje dobrze to chyba nie jest to taki wielki problem, w starych maszynach na pewne rzeczy trzeba przymknąc oko, inaczej więcej siędlubie niz jezdzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2014 w 600 też jest sterowany ciśnieniem oleju , jego zacięcie się potrafi wywołać zacieranie głowicy jeżdżę 1 razy w tygodniu od 4-6 więc długi postój odpada. moja 600 przy takiej częstotliwości pali ciężko , jak postoi dłużej niż 2 tyg to w ogóle jest dramat....zimna zapali mi z 1 sporadycznie , najczęsciej właśnie 3-4 właściwy kop plus okopywanie na ręcznym deko :D .... Przepraszam że zaśmiecam wątek ale co właściwie daje dekompensator? nigdy na niej nie leżałeś :D ?? autodeko daje właśnie pomoc przy odpalaniu po glebie , wyłączasz zapłon , zakręcasz kranik , wciskasz ręczny deko , przepustnica w górę i suszysz świecę..... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MikołajEnduro Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Problem rozwiązany, poluzował się gaźnik przy głowicy przez co zaciągał powietrze, zamontowałem jak trzeba i problem zniknął, motocykl pali od strzała. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.