herfik44 Opublikowano 22 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 Witam Kolegów :) Jestem zmuszony zrobić szlif w moim KAWASAKI KZ 1000 i mam pytanie odnośnie tłoków czy ktoś miał do czynienia z tłokami firmy MTC ?? są podobno lepsze od WISECO i WOSSNER to prawda ?? MTC można pasować ciaśniej i robią tłoki głównie na wyścigi ale mają w ofercie tłoki do KZ 1000 do oryginalnych wałków rozrządu ale chce poznać opinie na temat tej firmy oto link do ich strony : http://www.mtceng.com/index.php/company-information/35-mtc-engineering-video załączam też zdjęcie tłoków jakie mają do KZ 1000 (tłok z prawej do seryjnych wałków rozrządu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Jeżeli szlif i honowanie zostaną wykonane poprawnie to te tłoki przeżyją resztę motocykla.Montowałem je w 2 silnikach i nie ma reklamacji. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herfik44 Opublikowano 25 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 (edytowane) Więc tłoki godne uwagi to dobrze ... na Ebay kosztują 565$ z wysyłką komplet plus uszczelki pod cylindry i głowicę ... Panie Piotrze jeśli montował już je pan mam pytanie co do ich pasowania ponieważ Wiseco ponoć proponuję pasowanie tłoka do cylindra 0,0020 cala a MTC 0,0005 - 0,0010 cala (więcej na cylindrach 2 i 3 Wiadomo bardziej się grzeją) jakie pasowanie pan robił ?? nie chce robić cudów po prostu normalnie eksploatować maszynę i nie chce aby złapało tłoki a z kolei nie chce by latały w cylindrach jak żyd po pustym sklepie ... Oraz chce zapytać o stopień sprężania widać na zdjęciu że tłok z prawej do wałków seryjnych i tak różni się od oryginału gość ze stanów pisał że te tłoki MTC mają zapewnić ciśnienie 10.5:1 a w serwisówce oryginalnie silnik ma ciśnienie 11.3 jak to przeliczyć na Bar czy psi ?? Pozdrawiam :) Edytowane 25 Marca 2014 przez herfik44 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 25 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 Luzy robi i odpowiada za prawidłowe wykonanie specjalistyczny warsztat zgodnie z zaleceniami producenta tłoków,Ciśnienie sprężania podane jest w większości przypadków w jednostkach "bar" ale możesz je przeliczyć na "atm" mnożąc tą wartość przez współczynnik 0.98692 Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 25 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 Roznica miedzy pasowaniem tlokow MTC i Wiseco moze wynikac z tego ze Wiseco robi tylko tloki kute, a MTC moga byc lane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herfik44 Opublikowano 25 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 Sprzedawca twierdzi że są to kute tłoki a jeśli były by lane właśnie powinny mieć większe pasowanie ... oto link aukcji : http://www.ebay.com/itm/MTC-Kawasaki-KZ1000J-K-M-P-R-Big-Bore-Piston-Kit-1075cc-/380036648246?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item587bf30d36&vxp=mtr Nie miałem z tymi tłokami nigdy do czynienia dlatego właśnie temat na forum ... Czyli sprężanie jakie powinno być na nowych tłokach podane przez sprzedawcę powinno być wystarczające ? Co do pasowania pytam ponieważ wiem, że czasem warto zalecić inne pasowanie tokarzowi bo niektóre tłoki różnie odpowiadały na temperaturę mimo że producent zalecał pasować inaczej Myślę że spasowanie wszystkich na 0,0010 cala Powinno być dobre mam nadzieje że nie będzie zbyt ciasno jak sądzicie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herfik44 Opublikowano 11 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Witam odświeżam temat nie pisałem z powodu wypadku na mojej Hondzie Tłoki kupiłem i mam pytanie co do zabezpieczeń sworznia tłoka dostałem w komplecie teflonowe zaślepki i mają zastąpić druciane zabezpieczenia sprzedawca pisał że są o wiele lepsze bo wiadomo co dzieje się jak druciane zabezpieczenie wypadnie i mam pytanie czy ktoś już montował takie coś i co o tym sądzicie czy aby na pewno są o wiele lepsze bo na forach zagranicznych spotkałem różne opinie załączam zdjęcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 No tak się składa że nie masz wyjścia w tym przypadku . Chyba że zrobisz sobie rowek na pierścień . A z tym może być ciężko . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Herfik44 nie wiem czy sa lepsze te teflonowe zabezpieczenia, jednak z pekajacym segierem moze byc troche prawdy.Kiedys kupilem Kawasaki ZX10 Tomcat, silnik strasznie kopcil olejem, po rozebraniu okazalo sie, ze sworzen sie wysunal i zrobil olbrzymia bruzde w tuleji.Tak naprawde nie wiem dlaczego do tego doszlo, moze segier pekl i pozwolil na przemieszczenie sworznia, sam jednoczesnie ulegl zmieleniu.Druga bardziej prawdopodobna opcja to brak sworznia, ktos moze zapomnial o nim podczas montazu? Nie mniej jednak gratuluje ci kolego Herfik44 i zycze sukcesow w remoncie. Sam bardzo lubie stare motocykle ze stajni Kawasaki, jezdzilem kiedys amerykanska wersja Kawasaki byl to model Spectre 1100, do dzis milo wspominam ten motocykl. Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.