warn Opublikowano 18 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 Witam,Ktoś może doradzić co może być z F4 z 00r co powoduje że po gwałtownym odkręceniu manetki ją zmula? Gdy dodaję wolniej wszystko jest ok a szybko tak jak gdyby się zachłysnęla. Dodam że kupiłem ją bez plastików z myślą o czymś do stuntu, czy może wplstikowych dolotach był jakiś przepływomierz? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 18 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 Raczej gaźniki do regulacji. Przy gwałtownym odkręceniu gazu delikatnie ją zalewa. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warn Opublikowano 18 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 (edytowane) Może być coś poza gaźnikiem, bo tak myślę jak by ją zalewalo to powinno walnąc czarnym dymem? Edytowane 18 Marca 2014 przez warn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 18 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 Chyba przy gwałtownym dodaniu gazu troche jej brakuje paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warn Opublikowano 18 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 Jak się na tym nie bardzo znam to pewnie sam nic nie zrobię? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 19 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 Problem leży w systemie doładowania dynamicznego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warn Opublikowano 19 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 Skoro tak to przycyzyną może być to że nie ma oryginalnych kanałów dolotowych bo zdjęte sąplastiki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 19 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 tak, a liczniki oryginalne? Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warn Opublikowano 19 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 Tego nie wiem czy są oryginalne od tej czy od innej F4, sprzedając twierdził że wszystko oryginalne i nie zmieniane ale wiadomo jak to ze sprzedającymi jest, a czy przyczyną mogą być zegary?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 19 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 Jesli sa od tego modelu, to nie bo generalnie tam jest opcja sterowania solenoidem w zaleznosci od predkosci z jaka sie motocykl porusza, no i teraz zostaje to o czym pisal madafaka. Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 19 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 Łatwo to ominąć ale zostawię to już dla pomysłowości właściciela sprzętu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warn Opublikowano 19 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 Zegary od f4 z tego roku więc pewnie nie to jest przyczyną więc zostaje mi założyć cały oryginalny dolot powietrza czy coś innego może pomóc? Łatwo to ominąć ale zostawię to już dla pomysłowości właściciela sprzętu. Podpowiedz co zrobić jak nie tutaj to może na PW? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 19 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 Przeanalizuj układ elektryczny i system doładowania dynamicznego. Dąż do wyrównania ciśnień pomiędzy komorą pływakową a airboksem.bo tam tkwi problem. Przy okazji się czegoś nauczysz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warn Opublikowano 19 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 Sugerujesz że nie ma jakiegoś połączenia podciśnieniowego między komorą pływaka a airboksem? Bo jak inaczej wyrównać ciśnienie? Nie znam się na mechanice więc że coś dla Ciebie jest proste nie znaczy że ja na to wpadnę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 19 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 (edytowane) W F4 bardzo łatwo zapiąć np przewód odmy w złe miejsce na airboksie i efekt jest podobny do tego co opisałeś. Jak masz serwisówkę porównaj rysunki połączeń wężyków wychodzących z airboksa z tym co masz na swoim motocyklu w poszukiwaniu błędnych połączeń lub ich braku. Następnie przyjrzyj się samym wężykom czy nie są uszkodzone. Dopiero potem zajął bym się gaźnikami, tym bardziej że sprzęt leżał i ktoś go mógł na szybko po glebie źle poskładać. Edytowane 19 Marca 2014 przez Bimbak Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.