Nitomen Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 ludzie to nie komarek aby reanimowac tak zniszczona glowice i tlok ! to co masz na foto oddaj na zlom , przynajmniej na flaszke bedzie ! wyglada ze urwal sie zawor , albo wypiął sie ....jakie tam dales zawory ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 Tak jak już mówiłem głowica nadaje się jedynie jako eksponat! Zrobisz jak uważasz ale jak się silnik nagrzeje to gniazdo wypadnie u mnie tak było i nie było co zbierać! Zresztą poszukaj na tym forum było już trochę o tym szukaj używki albo nową głowice albo moto na części! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 tez bałbym się ja założyć nawet po reanimacji... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 a któż robił ten remont? i co dokładnie bylo remontowane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekV Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 na youtube są filmiki (ocywiście z zagranicy) jak remontują zmasakrowaną głowicę ale robią to spawając I naspawywując brakujące elementy a nie je wprasowują jak u nas. póżniej szlifowanie i wiercenie i jak nowa Po tak przeprowadzonym remonce ma to szanse jeszcze polatać w takm sprzęcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 (edytowane) 750$ BEZ zaworów:DGłowica jest do naprawy- profesjonalnej naprawy, nie święci garnki lepią. I nie pisze z kosmosu, tylko z doświadczenia.Jeśli znajdziesz używkę poniżej, 800zł to tą odstaw na połkę. Pamiętaj, że w używce nie wiesz ile mth mają zawory!Jeśli jesteś zawodnikiem koszty zapewne są drugoplanowe. Poza tym gdzie ten wybuch?:P Edytowane 4 Marca 2014 przez baba_zanetti Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 4 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 (edytowane) Dokładnie głowica jest spokojnie do naprawy, jestem już po konsultacji z warsztatem który się tym zajmuje i cena ok 60 zł za jedno gniazdo.Nie jestem zawodnikiem i trochę mnie to wkurzyło, zrobiłem remont za 5k z myslą że pojeżdże bez poważnej awarii ok 100mth a tu BUM po 15 mth;/ Edytowane 4 Marca 2014 przez nowytzrdt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 no ale czemu? zastanów się czemu tak się stało, bo takie rzeczy nie dzieją się bez przyczyny, i żeby Ci bum znów nie zrobiło. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 4 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 (edytowane) no ale czemu? zastanów się czemu tak się stało, bo takie rzeczy nie dzieją się bez przyczyny, i żeby Ci bum znów nie zrobiło.Już wam mówie.Robiłem ten remont dostałem cała rozpiske co było robione od mechanika i była tam pozycja "robota głowicy-300zł" więc myslałem że gniazda były sprawdzone,wsadzone, nowe cokolwiek :/ a tu jednak nie były, ukruszyło się kawałek gniazda i wpadło pod zawór:/ Jedyna rada robić remonty samemu a nie robiłem remontu samemu tylko dlatego że dostałem silnik jako klocki lego i troche się obawiałem czy poskładam no ale widać to był błąd i moja kasa poszła w wydech i dosłownie poszła w wydech bo jednego zaworu nie znalazłem :D Edytowane 4 Marca 2014 przez nowytzrdt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 Na moje wypial sie zaworek :) i nic wiecej silniki yzf sa bardzo trwałe nawet na zaworach tytanowych, miałem yzf426 przez 2 sezony kontrolowalem luzy zaworowe i nic zero zmian, nowe zabezpieczenia zaworów i miseczki i ofkorz zawory i bedzie dobrze.Nie widzieliście sfatygowanych głowic jeszcze :) hehe Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 4 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 (edytowane) Nie wypiął się, bo trzpień został w głowcy a grzybek pofrunął gdzieś.Tylko że ja mam moduł bez odcięcia zapłonu i ide nią do końca przy wyjściu z każdego zakrętu może przez to ale nie sądze. Edytowane 4 Marca 2014 przez nowytzrdt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 właśnie po to jest odcięcie:) Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 4 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 Widocznie ktoś uznał że jest ono zbędne :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 zrobisz jak uwazasz - ja bym tego nawet po super profi naprawie w usraelu za 300 baksow nie zalozyl . Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 4 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 (edytowane) Tak jak wyżej pisał kolega, głowica nie jest dramatyczna są o wiele bardziej zgruzowane i tez się robi. Edytowane 4 Marca 2014 przez nowytzrdt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.