Skocz do zawartości

YZF Wybuch :D


Rekomendowane odpowiedzi

ludzie to nie komarek aby reanimowac tak zniszczona glowice i tlok !

 

to co masz na foto oddaj na zlom , przynajmniej na flaszke bedzie !

 

wyglada ze urwal sie zawor , albo wypiął sie ....jakie tam dales zawory ?

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak już mówiłem głowica nadaje się jedynie jako eksponat! Zrobisz jak uważasz ale jak się silnik nagrzeje to gniazdo wypadnie u mnie tak było i nie było co zbierać! Zresztą poszukaj na tym forum było już trochę o tym szukaj używki albo nową głowice albo moto na części!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na youtube są filmiki (ocywiście z zagranicy) jak remontują zmasakrowaną głowicę ale robią to spawając I naspawywując brakujące elementy a nie je wprasowują jak u nas. póżniej szlifowanie i wiercenie i jak nowa Po tak przeprowadzonym remonce ma to szanse jeszcze polatać w takm sprzęcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

750$ BEZ zaworów:D

Głowica jest do naprawy- profesjonalnej naprawy, nie święci garnki lepią. I nie pisze z kosmosu, tylko z doświadczenia.

Jeśli znajdziesz używkę poniżej, 800zł to tą odstaw na połkę. Pamiętaj, że w używce nie wiesz ile mth mają zawory!

Jeśli jesteś zawodnikiem koszty zapewne są drugoplanowe.

 

Poza tym gdzie ten wybuch?:P

Edytowane przez baba_zanetti

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie głowica jest spokojnie do naprawy, jestem już po konsultacji z warsztatem który się tym zajmuje i cena ok 60 zł za jedno gniazdo.Nie jestem zawodnikiem i trochę mnie to wkurzyło, zrobiłem remont za 5k z myslą że pojeżdże bez poważnej awarii ok 100mth a tu BUM po 15 mth;/

Edytowane przez nowytzrdt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ale czemu? zastanów się czemu tak się stało, bo takie rzeczy nie dzieją się bez przyczyny, i żeby Ci bum znów nie zrobiło.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ale czemu? zastanów się czemu tak się stało, bo takie rzeczy nie dzieją się bez przyczyny, i żeby Ci bum znów nie zrobiło.

Już wam mówie.Robiłem ten remont dostałem cała rozpiske co było robione od mechanika i była tam pozycja "robota głowicy-300zł" więc myslałem że gniazda były sprawdzone,wsadzone, nowe cokolwiek :/ a tu jednak nie były, ukruszyło się kawałek gniazda i wpadło pod zawór:/ Jedyna rada robić remonty samemu a nie robiłem remontu samemu tylko dlatego że dostałem silnik jako klocki lego i troche się obawiałem czy poskładam no ale widać to był błąd i moja kasa poszła w wydech i dosłownie poszła w wydech bo jednego zaworu nie znalazłem :D

Edytowane przez nowytzrdt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na moje wypial sie zaworek :) i nic wiecej silniki yzf sa bardzo trwałe nawet na zaworach tytanowych, miałem yzf426 przez 2 sezony kontrolowalem luzy zaworowe i nic zero zmian, nowe zabezpieczenia zaworów i miseczki i ofkorz zawory i bedzie dobrze.

Nie widzieliście sfatygowanych głowic jeszcze :) hehe

Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wypiął się, bo trzpień został w głowcy a grzybek pofrunął gdzieś.Tylko że ja mam moduł bez odcięcia zapłonu i ide nią do końca przy wyjściu z każdego zakrętu może przez to ale nie sądze.

Edytowane przez nowytzrdt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrobisz jak uwazasz - ja bym tego nawet po super profi naprawie w usraelu za 300 baksow nie zalozyl .

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...