zachradek Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 witam . jestem szczęśliwym posiadaczem dyny z 2007 r mam takie pytanko a może i problem.wydaje mi się ze motor zle pali trzeba długo kręcić zanim silnik zaskoczy . zmieniłem wydech na przelotowy(z sondą) i filtr otwarty k&n ale nie założyłem power Commandera .czy zawsze !! trzeba zakładać power Commandera po zmianie wydechu i filtra w HD na wtrysku . rozmawiałem z gościem który robi w H_D kach ze nie jest to konieczne ale polecane przez producentów . prócz tej dolegliwości grzeje wydech na czerwono (czyżby za uboga mieszanka ?) .motor nie ma żadnej dziury w gazie w całym zakresie obrotów. wolne obroty także ok .czy ktoś już przerabiał ten temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motokofeina Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Czesc; Jest wysoce prawdopodobne, ze mieszanka jest zbyt uboga ale potwierdzenie tego stanu rzeczy da tylko pomiar AFR. Slaby rozruch moze (ale nie musi) miec zwiazek ze zmiana wydechu i filtra - duza czesc paliwa wtryskiwanego podczas rozruchu od razu jest wydmuchiwana gdyz wydech nie stawia oporu gazom wydechowym. Instalacja PC moze pomoc. Cytuj MOTOKOFEINA.PL - Tuning i chiptuning motocykli. Hamownia motocyklowa Warszawa (Nadarzyn). Serwis i przygotowanie na tor. Blokady mocy na kat. A2. Obsługa ogumienia.Akcesoria tuningowe: Rapid Bike, Cordona Quickshifters, Sprint Filter, PZ Racing, 4Racing Components,PK Power. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wallygatorr Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Niestety, ale każda ingerencja w dolot lub wydech wpływa na ustawienia układu zasilającego, niezależnie, czy jest to gaźnik czy wtrysk. Grzanie wydechu na czerwono to duży problem, jest związany z przelotowym wydechem. Musisz wstawić kryzy na wyjściu z głowicy żeby uzyskać ciśnienie wsteczne (backpressure), bez tego pierwsze polecą (wypalą się) zawory wydechowe i ich gniazda. Czy mieszanka zbyt uboga? Filtr przelotowy to więcej powietrza, myślę, że jest poza zakresem adaptacji modułu wtrysku. Nie jestem specem od wtrysku więc nie powiem Ci, co konkretnie z tym zrobić, jedynie to, że w tej chwili jest źle... Cytuj http://keeprockin.art.pl/Facebook Keep Rockin' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 ...... Aż strach czytać te herezje. Ten "gość c o robi w H-D kach" to może na myjni albo kola pompuje? Masz objawy prowadzące w prostej linii do dziury w tłoku, wypalonych zaworów a może tylko do zwykłego przegrzania silnika :biggrin: Jedź do kogoś kto choć trochę ogarnia temat. Zakładanie pustego wydechu i filtra K&N do jakiegokolwiek motocykla przynosi złe efekty. Nawet sam pusty wydech już psuje charakterystykę silnika a tu jeszcze mamy do czynienia z TC96 z 2007 roku , który sam z siebie fabrycznie nowy grzał się dużo mocniej niż poprzednie silniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bikertk Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 Ja u siebie po zamontowaniu samych mufflersów Chrome Werks 2.5" odczułem ulgę w uszach :) Ale ta ulga spowodowała, że wydech zaczął strzelać i to dość mocno. Im bardziej rozgrzany tym bardziej się w nim "gotuje", Już w tym momencie powinna być zmieniona w nim mapa zapłonu.Gaźnik też trzeba regulować aby motocykl równo i gładko chodził...Przy zamontowaniu filtra K&N powinieneś zamontować "zabawkę" do zmiany mapy, czy to PC, Fuel Pack czy SE...jest tego sporo na rynku. Rzecz w tym, że do PC potrzebna jest odpowiednia mapa, na stronie DynoJet masz dostępne pod "standardowe" lub "sztandarowe" jak kto woli układy. Jeśli posiadasz wydech innej konfiguracji niż te dostępne na stronie robi się mały kłopot, DynoJet nie podeśle Ci konfiguracji pod Twój system. Czytałem na chamerykańskim forum, że da się by podesłali ale trzeba im podesłać rachunek zakupu PC od nich.Ja do swojego nie znalazłem nigdzie mapy i PCIIIusb leży na półce w garażu.Wstawienie maszyny na hamownie i ustawianie mapy przez tunera to spory koszt i wtedy lepiej i taniej wyjdzie zakup u dealera SE.Sam PC kosztuje chyba coś koło 1600zł za wersję V, PCIII można kupić taniej około 1200zł.Sam chciałem zmienić filtr na kompletny SE ale wtedy już musiałbym stanąć na rzęsach by zmienić mapę. Na Twoim miejscu zastanowiłbym się nad dalszą jazdą bez wprowadzania zmian...to może Cię kosztować więcej niż zmiana mapy.Gdybyś chciał kupić używanego PCIIIUSB to ja mogę sprzedać mój, leży i nie będę go zakładał, na razie nie mam planów na zmianę filtra na lżej oddychający. Cena do uzgodnienia, wstępnie 700zł :)LwG! Cytuj Member of Harley-Davidson Club Wrocław Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zachradek Opublikowano 18 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 a czy ktoś wie jaka taka kryza ( strumienica) ma średnicę wewnętrzną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zachradek Opublikowano 2 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 witam ponownie. strumienice założone power Commander także, z mapą pod wydech podobny do mojego. kolanka nadal grzeje na czerwono :angry: :banghead: :excl: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motokofeina Opublikowano 2 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 witam ponownie. strumienice założone power Commander także, z mapą pod wydech podobny do mojego. kolanka nadal grzeje na czerwono :angry: :banghead: :excl:Czesc; Po pierwsze primo mapy ze strony Powercommandera nie dzialaja w Europie. Po drugie primo ciezko bedzie Ci rozwiazac problem bez fachowej diagnozy skladu mieszanki. Nalezy zweryfikowac AFR i jesli jest poza granicami zdrowego rozsadku to konieczna bedzie korekta mapy (lub map) paliwa. Skoro juz wydales okreslone pieniadze na modyfikacje to postaw kropke nad "i" i pojedz na hamownie zeby calosc zgrac ze soba. Koszt nie zabija. A propos kitow SE - sa o tyle lepsze, ze pozwalaja wykonywac modyfikacje map bezposrednio na ECU ale dealerzy HD z ktorymi rozmawialem przyznaja, ze mapy brane sa od SE a wiec jest z nimi ten sam problem co z mapami PC - nie dzialaja optymalnie w warunkach europejskich. Cytuj MOTOKOFEINA.PL - Tuning i chiptuning motocykli. Hamownia motocyklowa Warszawa (Nadarzyn). Serwis i przygotowanie na tor. Blokady mocy na kat. A2. Obsługa ogumienia.Akcesoria tuningowe: Rapid Bike, Cordona Quickshifters, Sprint Filter, PZ Racing, 4Racing Components,PK Power. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zachradek Opublikowano 4 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 czy ktoś mógłby polecić dobry serwis posiadający hamownie i znający sie na strojeniu H -D . jestem ze śląska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość starydziad Opublikowano 5 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 (edytowane) czy ktoś mógłby polecić dobry serwis posiadający hamownie i znający sie na strojeniu H -D . jestem ze śląskaNa priv odezwij się to pogadamy.-Rybnik ;) . Edytowane 5 Marca 2014 przez starydziad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 5 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 A co to jakaś wielka tajemnica? Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość starydziad Opublikowano 5 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 A co to jakaś wielka tajemnica?A po co pisać tutaj numery telefonów :dry: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 5 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 Dobry serwis to nie jakiś nr telefonu,a nazwa i ewentualny adres.Ale co ty tam możesz wiedzieć. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość starydziad Opublikowano 5 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 (edytowane) Dobry serwis to nie jakiś nr telefonu,a nazwa i ewentualny adres.Ale co ty tam możesz wiedzieć.No ty na pewno, w Prudniku jest coś oprócz pola i kartofli :biggrin: .ps. no i buraków na polu. Edytowane 5 Marca 2014 przez starydziad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.