Skocz do zawartości

bikertk

H-D
  • Postów

    163
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O bikertk

  • Urodziny 12/08/1981

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Koscielna Wies

Osobiste

  • Motocykl
    Road King 1994
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia bikertk

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin (14/46)

0

Reputacja

  1. Nastąpiła zmiana maszyny więc uaktualniam. 1. piter1600 - Road King 2. chorcio - Road King 3. emilio - Heritage ; ostatnio 08.06.2006 4. kuby - Iron 5. Turysta - Standard [FXST] 6. Wallygatorr - 1995 FLHTC, 1995 FLSTC 7. MarioHDEłk - Road King. ; ostatnio 02.06.2013 8. flstc1340 - Heritage ; ostatnio 21.07.2013 9. Szafir- Heritage [FLSTC] 10. Skinner - Deluxe 11. Vpower - FLHRS 12. wilkrew - sportster883/1200 ; ostatnio 03.11.2012 13. Zbylat -Dyna FXDS-CONV ; ostatnio 05.11.2012 14. Indian - FLSTF - 2004 15. zapek-1974 - Road Glide Anniversary 167 nr 16. qurim - Electra Glide Ultra Classic ; ostatnio 18.01.2014 17. Radeck - NIGHTSTER ; ostatnio 25.10.2013 18. miet53 - Dyna FXD Super Glide 19. nurider - sportster 883 20. weterynarz - cross bones 21. Azmadan - FLHT 22. kolo01 - FLHRCI 23. jaroslav - FXDB 24. Robert J.- Fat Boy [FLSTF] 25. Otmar - Electra Glide Ultra Classic[FLHTCU] 26. Szerchan - sportster 883 ; ostatnio 02.09.2012 27. Stolmark - Sportster xl 883 c 28. panda.opera - Sportster 883 c ; ostatnio 04.01.2014 29. Micio1975 - sportster 883 c 2007 30. goman - 48 31. pszu - Iron 32. Prałat - Street Bob 33. Ricardo - Road King 34. KLKW - Softail FXSTS Springer 35. powo - Sportster 883C 2003 36. saimon - FLHTCUI ; ostatnio 14.06.2013 37. kudlaty1971 - sportster 883 ; ostatnio 01.01.2014 38. BoBaS - Buell M2 39. nikel54 - Sportster 883 40. Jar - Custom 1800 41. P5Bogna - CrossBones ; ostatnio 29.09.2013 42. hdindian67 Sportster 883/gaźnik ; ostatnio 09.10.2012 43. Zbyszek 7 - Electra F 44. Harlista - '07 Road Glide ; ostatnio 26.01.2013 45. Kamandirfirst - XR 1200, XL 1200 ; ostatnio 02.06.2013 46. Jazenek - Fat Boy evo 47. Amon666 - softail custom fxstc 2009 48. Viarus - Electra Ultra Classic 49. grzesieksiek - FLHTCUI 2003 na wtrysku 50. Kawa 2000 - wla 42, wld 42 51. gduk13 - FXDC 2013 52. Stander 53. Valiant - Sportster 883C 54. Gab. - Fat Boy Evo 1998r 95 Anniversary 55. krisman - fxcwc 08 56. Roman144 - Road King, WLC 1943 57. spero - VRSCF 2010 58. mgr1one - 883C 59. Riccardo - Sporciak 883 2007 r. 60. Tommy L. - Sporciak Iron 2011 ; ostatnio 05.01.2014 61. roadking - 2007 Road King Custom ; ostatnio 09.12.2013 62. darek_s - 2007 FXST 63. Marcel73 - VRSCDX Night Rod 64. Jimi-Harley - Sportster 1200 65. szeto - HD road king 2005r 66. arkadiusz p - street rod 2005r 67. szczyrk - vrod SE 2007r 68. iras666 - FXD 1450 2002r 69. bikertk - Road King 1994 70. Dessaex - HD xl 1200r 71. Rabbit - Fat Boy TC 72. Vin - Softail Evo 1340-1994 73. DEJNA - HD Road King 2009 74. driw - Sportster Iron 883 2013 75. Łysa - Sportster 883 super low 2009r 76. mongor - Road King 77. Fazik - FLHR evo 1998 gaźnik 78. daniel-intruz - FLSTN 2006r 79. lech N- FLHTCUI 1997 80. pyzdra1- FLHRSI 2004r 81. robert72 - VRSCF 2009 jest w grupie VTX 82. Vito Corleone - FLHTCUI 83. Americas - JAHU - H-D/ AMERICAN IRONHORSE 84. ptyś - Road King 85. Darek Warmia-Mazury - Heritage Softail EVO 86. Melon_Gdynia - Fat Boy 2003 gaznik 87. MotorcycleManiac - Fat Boy Evo 1999 88. mirek59 - FLHRSI 2006 r. 89. V-eagle Electra Glide Ultra Classic 2006 90. maniek1300 - FLHRSI 2005 91. Zyjo- Dyna Super Glide Custom 2007 92. Bossman - Road King 1997 92. Skuter69 - Dyna, Street Bob 2015 93. Szabir - VRSCA v-rod 2003 94. bubrb - Electra FLHTCI 2008 95. guit - FLHR Road King EVO, 1997 96. Rocker - FLHR 97. Suru - FLHR 98.Jurbar-Elektra 2003 99. kolba - Electra 2008 100. Juhas77 - Electra FLHTCUI 2008 101. Spojsor - FXD Dyna Super Glide 1997 102. Jacky - FLSTN 2009 103. Pompon - FLSTF 2004 104. marek hd- Sportster 1200 xl 2001 105. Funek2 - HD Road King 2010 106.JERZYK-NYC-2000 Sportster Sport 1200 107. Elektrycerz Witold - Electra Glide UC 2006 108. Kristof_if - Electra FLHTCUI 2006 109. motoria - FLHT 2005 110. RMCNet - Road King FLHRCI 2001 111. farmi-Road King FLHRI 2004 112. CiSek - R1 RN12 - W trakcie poszukiwań V-ROD VRSC 113. Artur-77 - HD RK FLHR Evo
  2. Pilnie sprzedam dyńkę, przycisnęło mnie okrutnie :/ i potrzebuję kasę. Zainteresowanych prosze o kontakt mailowy [email protected] Rozważę każdą sensowną ofertę! link: http://allegro.pl/harley-davidson-dyna-street-bob-model-2008-i5862248271.html
  3. Dzięki za odpowiedź. fisu, właśnie w tym rzecz, że serwisówka mi gdzieś przepadła i nie mogę jej znaleźć. Wymienię olej i sprawdzę poduszkę, już ją okiem oglądałem bo wydawało mi się to logiczne ale nie miałem okazji odkręcić, jak już pisałem możliwości mam na tą chwilę mizerne. Mój Bob został wyprodukowany w 2007 roku model na 2008 czyli zostało w nim wprowadzone kilka "udoskonaleń" czy jak by to nazwać. Ma przejechane 12400km i jest na wtrysku. Nie miałem z nim kłopotów wcześniej, nawet po wymianie olejów. Ostatnio go coś wzięło...faktycznie może być coś z tym automatem, sprawdzę to. Co do obrotów to zastanawiam się nad jedna jeszcze rzeczą. Zamontowałem w nim Power Commandera III usb ale jako że nie zauważyłem zmiany żadnej na zapodanej przeze mnie mapie wróciłem do standardowej i wymontowałem PCIII. Może coś spierdzieliłem? sam już nie wiem, Przejechałem trasę do Tallina i wydawało się być ok ale już na drodze czuć było to łupanie w spód maszyny. Rzuciliście mi światło więc muszę to sprawdzić. Dzięki Panowie! Butelczyna się Wam należy.
  4. Dzięki wally, zalewałem silnik olejem Motul 7100 20W50, podobno na nasz klimat jest dobry. Skrzynia i sprzęgło poszła H-D Formula+. Nie ma znaczenia czy zimny czy ciepły, jest to samo. Zauważyłem te różnice nie dawno podczas jazdy, na początku mi się wydawało, że sobie wmawiam jakiś problem ale nie wmawiam, to się dzieje i to za każdym razem gdy dosiadam maszynę czuć ewidentnie tak jakby mi ktoś młotem pneumatycznym w spód ramy napierdzielał. Stabilność maszyny jest mizerna ale to przez opony Dunlop które muszę wymienić, co do napędu to nie zauważyłem aby coś było nie tak z pasem. Nie sprawdzałem oleju ze względu na brak możliwości dłubania przy maszynie. Brak czasu, mam 5-letniego syna który ma zakaz wchodzenia do garażu (robi niezłą masakrę, poza tym bardziej mu się podoba żony Suzuki więc podpadł ;) ) a w wakacje nie chodzi do przedszkola. Przy najbliższej okazji zajmę się tym i dam znać. Jeszcze jedno, czy leje się olej do skrzyni na nóżce czy wyprostowanym? Nie mogę znaleźć manuala żeby potwierdzić. Dzięki wally raz jeszcze.
  5. Panowie, sprawa jest. Zauważyłem, że od jakiegoś czasu dzieje się z maszyną coś co nie miało miejsca do tej pory. Maszyna stała się bardzo narwana, jadąc na biegach 1,2,3 trzymam równo manete gazu i szarpie, tak jakby nie szło jechać równo na obrotach. Druga sprawa to głośnie wchodzące biegi, wszystkie łupią jak cholera i do tego coś co mi najbardziej przeszkadza a mianowicie po zamknięciu manety szczególnie na niskich biegach czuję w podnóżkach (i nie tylko) silne uderzenia, jakby silnik nie był przykręcony, sam nie wiem jak to opisać, czuć jakby ktoś młotkiem nap**dalał od spodu w ramę. Po wysprzęgleniu przestaje tak łupać. Martwi mnie to, może ktoś poradzić od czego zacząć przy poszukiwaniu problemu? Pierwsza myśl jaka mi przyszła do głowy to problem ze skrzynią ale sam nie wiem, w zeszłym roku wymieniałem olej w silniku i skrzyni i zrobiłem od tego czasu jakieś 4k może 5k km to chyba za mało by się zużył. Wg manuala motocykl powinien zdaje się stać na nóżce przy uzupełnianiu, tak też zrobiłem, może jednak musi stać w pionie i jest za mało oleju?
  6. Kurde, mam wyrzuty teraz, że tak wyszło...no nic na następny rok jak będzie trzeba pojadę dwa dni wcześniej żeby się ulokować.
  7. Siema, będę śledził ten temat bo poruszyłeś dobry temat. Ja mam filtr powietrza OEM i bez zmian w mapie ale z wymienionymi muflersami i odnoszę wrażenie, że obroty nie są równe. Napisz proszę, czy gdy zmieniałeś filtr i mapowałeś go to zmieniałeś coś jeszcze? Np, przy wydechu są dwa sensory czy jak to się zwie, podobno montuje się w ich miejsce jakiś bzdet który "oszukuje" komputer. Przy okazji jaki masz u siebie wydech? Mapę ściągałeś z neta czy ustawiałeś na hamowni sam ? Ja szukam mapy do siebie i nie mogę znaleźć :( PCIII leży gdzieś teraz w garażu...
  8. Swoją drogą, mnie to strzelanie aż tak nie wkurza, jak dojeżdżam do skrzyżowania to przynajmniej wiem, że inni już wiedzą, że coś się wokół nich dzieje :D W Iranie zamknęli by mnie na dożywocie za terroryzm :banghead:
  9. :flesje: jak już jakaś zapadnie decyzja a może dopiero na Eleven Bike Fest to mogę coś przygotować chyba że już się ktoś tym tematem trudni na forum.
  10. Najbardziej mi się spodobało Twoje ostatnie pytanie,ciekaw jestem odpowiedzi innych bo ja nikogo nie poznałem, świerzynka jestem :)
  11. Forumowe porządki panowie by się przydały. Co do listy, to myślę, że nie warto się już dopisywać tylko zamknąć listę osób już posiadających znaczki a zrobić kolejną oczekujących na nie i tych którzy się chcą dopisać. Chyba zaoszczędzi to czasu modowi który będzie musiał sprawdzać kto już ma a kto nie znaczek.
  12. Ja u siebie po zamontowaniu samych mufflersów Chrome Werks 2.5" odczułem ulgę w uszach :) Ale ta ulga spowodowała, że wydech zaczął strzelać i to dość mocno. Im bardziej rozgrzany tym bardziej się w nim "gotuje", Już w tym momencie powinna być zmieniona w nim mapa zapłonu. Gaźnik też trzeba regulować aby motocykl równo i gładko chodził... Przy zamontowaniu filtra K&N powinieneś zamontować "zabawkę" do zmiany mapy, czy to PC, Fuel Pack czy SE...jest tego sporo na rynku. Rzecz w tym, że do PC potrzebna jest odpowiednia mapa, na stronie DynoJet masz dostępne pod "standardowe" lub "sztandarowe" jak kto woli układy. Jeśli posiadasz wydech innej konfiguracji niż te dostępne na stronie robi się mały kłopot, DynoJet nie podeśle Ci konfiguracji pod Twój system. Czytałem na chamerykańskim forum, że da się by podesłali ale trzeba im podesłać rachunek zakupu PC od nich. Ja do swojego nie znalazłem nigdzie mapy i PCIIIusb leży na półce w garażu. Wstawienie maszyny na hamownie i ustawianie mapy przez tunera to spory koszt i wtedy lepiej i taniej wyjdzie zakup u dealera SE. Sam PC kosztuje chyba coś koło 1600zł za wersję V, PCIII można kupić taniej około 1200zł. Sam chciałem zmienić filtr na kompletny SE ale wtedy już musiałbym stanąć na rzęsach by zmienić mapę. Na Twoim miejscu zastanowiłbym się nad dalszą jazdą bez wprowadzania zmian...to może Cię kosztować więcej niż zmiana mapy. Gdybyś chciał kupić używanego PCIIIUSB to ja mogę sprzedać mój, leży i nie będę go zakładał, na razie nie mam planów na zmianę filtra na lżej oddychający. Cena do uzgodnienia, wstępnie 700zł :) LwG!
  13. Mam pytanie, w swojej Dyńce mam wciąż oryginalne opony, teraz muszę już je wymienić, wreszcie jest czas żeby pojeździć. Co sądzicie o Metzelerach? Podobno są tańsze od Dunlopa który wychodzi w oryginale i lepiej się trzymają. Proszę o porady bo na dniach będę zamawiał i nie jestem zdecydowany.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...