Muhof Opublikowano 3 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 Hej.Motocykl gaśnie na ssaniu ale kiedy się zagrzeje wszystko jest ok. Z tego co już wyczytałem szukając podobnych tematów to prawdopodobnie gaźnik wymaga czyszczenia/regulacji. Ciekawostką dla mnie jest tylko jeden szczegół.Jeśli odpalę go na ssaniu i ustawię ssanie na około 3/4 to pochodzi kilkanaście sekund i zaczyna go przymulać po czym gaśnie.Ale jeśli zanim zgaśnie przestawię dźwigienkę ssania na ułamek sekundy do góry na maksa i z powrotem na około 3/4 wysokości to znów pracuje dobrze przez kilkanaście sekund.Tak ma być czy to może oznacza że jednak nie gaźnik a ze ssaniem coś ? Wymieniłem wczoraj świecę i wyczyściłem filtr powietrza.W najbliższy weekend wymontuję gaźnik do czyszczenia i wymienię mu olej.Dzięki za wszelkie podpowiedzi. Motocykl to Honda CG 125 2002 rok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 3 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 Generalnie na ssaniu powinien pracować około 1-2 minut,po tym czasie jeśli sam schodzi z obrotów,to znaczy,że się już rozgrzał i można ruszać Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muhof Opublikowano 3 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 Wyczytałem na angielskich forach że w tym modelu moto nie schodzi z obrotów jak się wyłączy ssanie.Są cały czas takie same. Chodzi jednak o to że on sam przez tą minutę lub dwie sam nie pochodzi bo zgaśnie. Chyba że zrobię ten myk z dźwigienką od ssania jak opisałem powyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 A dlaczego trzymasz go na 3/4 a nie na pelnym ssaniu ?Czy tez gasnie ?Zajrzyj pod zbiornik czy dzwignia w pelnym zakresie otwiera ssanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muhof Opublikowano 3 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 Trzymam go na 3/4 bo tak mnie poinstruował poprzedni właściciel.Też mi się to wydawało ciekawe ale to samo wyczytałem na angielskich forach że ten model tak się odpala. Pełne ssanie służy tylko do odpalenia moto.Jak tylko silnik zaskoczy zmniejsza się ssanie do około 3/4. Na pełnym ssaniu nie będzie gadał,zgaśnie od razu..Kupiłem go na początku grudnia i prawie do końca stycznia wszystko było cacy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 3 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 Nie ma to większego sensu co piszesz. Jedyne co mi przychodzi do głowy to że na 3/4 ssania dostaje za mało paliwa i w końcu zdycha a na pełnym ssaniu dostaje za dużo i go zalewa. Jak dasz pełne ssanie i zaraz zmniejszysz to dostaje nowy zapas paliwa który wystarcza na jakiś czas aż znowu zabraknie. Tutaj jedyne co pomoże na dłuższą metę to kąpiel w myjce a potem regulacja przez kogoś polecanego kto się naprawdę zna. Gaźnik masz tylko jeden więc w ostateczności możesz go nawet wysłać komuś z forum kto zrobi to porządnie. Jak chcesz żeby było tanio to nie będzie dobrze. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muhof Opublikowano 10 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Gaźnik wyczyszczony i wszystko wróciło do normy. A z tym ssaniem to widocznie tak ma być. Odpalam na pełnym ssaniu i od razu przełączam na 3/4.Pochodzi chwilkę,wyłączam ssanie i można jechać. Ten motocykl jest dość popularny w Anglii (gdzie obecnie mieszkam) i na wielu stronach angielskich znalazłem podobne info.Ludzie pytali jak poprawnie odpalać ten motocykl i każdy pisze żeby odpalać tak jak opisałem. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hrabiamiód Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 Hej, mam bardzo podobny problem, od jakiegoś czasu motor ma problem z odpaleniem, kiedy jest odkręcony zawór paliwa na 100%. Zmniejszyłem poziom otwarcia zaworu do 75% i zaczął znowu latać, jedynie czasem gaśnie na niskich obrotach. Lecz może dlatego, że jestem początkujący.Czy może być jakiś problem np. z gaźnikiem? Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 zaworek iglicowy paliwa ci przepuszcza albo pływak tonie Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hrabiamiód Opublikowano 30 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2016 W moim przypadku problem z odpalaniem na ssani, spowodowany był rozregulowanym gaźnikiem. Po wyregulowaniu gaźnika motor odpala normalnie, nie gaśnie i nie schodzi na niskie obroty.Ssania używam jedynie przy temperaturze poniżej 5C. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.