Piotr Dudek Opublikowano 13 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 zawór ssący 0.05mmwydechowy 0.08mm Przerwa na stykach przerywacza 0.3 - 0.4 mm w praktyce sprawdza się 0.35mm Podczas pracy silnika na wolnych obrotach czyli 1800 obrotów ustawiamy zapłon lampą stroboskopową na znaku FL a potem drugi cylinder FR.Maksymalne przyspieszenia zapłonu przy 3400 obr/min Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel31 Opublikowano 13 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 zawór ssący 0.05mmwydechowy 0.08mm Przerwa na stykach przerywacza 0.3 - 0.4 mm w praktyce sprawdza się 0.35mm Podczas pracy silnika na wolnych obrotach czyli 1800 obrotów ustawiamy zapłon lampą stroboskopową na znaku FL a potem drugi cylinder FR.Maksymalne przyspieszenia zapłonu przy 3400 obr/min wielkie dzięki.zdam raport jak poszło ;) będzie problem z przyspieszaczem zapłonu bo jak pisałem był bez sprężynek ale na razie zaadoptowałem z innego sprężyny i zobaczymy.przynajmniej na wolnych obrotach powinno być ok.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel31 Opublikowano 15 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 (edytowane) witam.Panie Piotrze mam problem z zapłonem.gdy ustawiam jeden cylinder na lampie FL zgadza się ze znakiem a gdy przepne lampe na drugi cylinder FR jest po przeciwnej stronie znaku na prądnicy a powinien licować tak jak pierwszy cylinder.gdzie szukać??a może powinno być FL jeden cylinder a F drugi Edytowane 15 Lutego 2014 przez daniel31 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 15 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 Sorry wprowadziłem Cię nieopatrznie w błąd bo lampa powinna dla prawego cylindra pokazywać na znaku "F"Nie ma znaku FR na wirniku.Maxymalne przyspieszenie powinno mieścić się pomiędzy dwoma kreskami bez opisu. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel31 Opublikowano 15 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 Sorry wprowadziłem Cię nieopatrznie w błąd bo lampa powinna dla prawego cylindra pokazywać na znaku "F"Nie ma znaku FR na wirniku.Maxymalne przyspieszenie powinno mieścić się pomiędzy dwoma kreskami bez opisu.ok.a teraz jeśli jeden cylinder mi gra a na drugim brakuje do znaku zweryfikować to platynami? więc tak.prawy cylinder ustawiony na F.lewy na FL prawie jest na znaku tylko strasznie trzęsie nim.przerwa na przerywaczach 0,35.prawy cylinder lekko kicha w gażnik raz po raz,a lewy w tłumnik.próba regulacji składu mieszanki nic nie daje.mało tego olej w pokrywie wirnika.ręce i cycki opadają.co jest nie tak? ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 15 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 do tego trzeba cierpliwości bo silnik wiekowy, nie od razu Rzym zbudowali.Olej na wirniku to normalne bo toto pracuje w oleju.Nowe świece, świeża benzyna i dokładne sprawdzenie przerywaczy.A przerywacze nowe ? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel31 Opublikowano 16 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 (edytowane) witam.tak troche z innej beczki.jaka jest różnica między cb 250 G5 a cb 250 K5? przerywacze stare ale dobre Edytowane 16 Lutego 2014 przez daniel31 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 Zle ustawiony rozrzad ?Radze sprawdzic.Alternator pracuje w oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 16 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 witam.tak troche z innej beczki.jaka jest różnica między cb 250 G5 a cb 250 K5? przerywacze stare ale dobre niewielka - to całkiem inny model motocykla ale przerywacze i kilka śrubek są zamienne Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel31 Opublikowano 16 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 niewielka - to całkiem inny model motocykla ale przerywacze i kilka śrubek są zamienne przeglądając obydwa gażniki w zdłuż i w szerz zauważyłem,że w jednym pod uchylną przepustnicą są 3 małe otworki a w drugim w tym samym miejscu są 4.moje pytanie czy tak ma być czy nie.poza tym są takie same. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 16 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 To jest tzw bajpas. To tędy leci mieszanka,którą regulujesz śrubą składu mieszanki Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel31 Opublikowano 17 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 (edytowane) To jest tzw bajpas. To tędy leci mieszanka,którą regulujesz śrubą składu mieszanki ok. tylko dlaczego w jednym gażniku są 3 a w drugim 4 otwory?według mnie powinno być po równo bo jak ustawić tak samo sklad mieszanki?? witam.ktoś coś podpowie? Edytowane 17 Lutego 2014 przez daniel31 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Gaźniki mają numery z boku-serię. Porównaj czy są te same Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel31 Opublikowano 22 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 witam.rzeczywiście numer seryjne sie nie zgadzały.mam już inne gażniki i jest lepiej aczkolwiek nie zadowalająco.moto na wolnych nie chodzi na jeden cylinder a po dodaniu gazu załańcza sie.po odkręceniu manetki do 10 tyś dymi na niebiesko cały czas.pierścienie??uszczelniacze zaworów??w trakcie jazdy od dołu zero ducha dopiero od 2500 ciągnie prawie normalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 ok. tylko dlaczego w jednym gażniku są 3 a w drugim 4 otwory?według mnie powinno być po równo bo jak ustawić tak samo sklad mieszanki?? witam.ktoś coś podpowie?Tak jak w ruskach , ustawiasz przepustnice na suwmiarkę (albo wiertło o odpowiedniej grubości ), potem na rozgrzanym silniku zdejmujesz fajkę z nieregulowanego cylindra i kręcisz mieszanką aż do uzyskania maksimum obrotów . Zakładam ze nie ma lewego powietrza . witam.rzeczywiście numer seryjne sie nie zgadzały.mam już inne gażniki i jest lepiej aczkolwiek nie zadowalająco.moto na wolnych nie chodzi na jeden cylinder a po dodaniu gazu załańcza sie.po odkręceniu manetki do 10 tyś dymi na niebiesko cały czas.pierścienie??uszczelniacze zaworów??w trakcie jazdy od dołu zero ducha dopiero od 2500 ciągnie prawie normalnie.To jeszcze wyczyść i ustaw te gaźniki(sprawdź rozmiary dysz , połozenie iglic , stan uszczelnien ) . Wygląda jak zły skład mieszanki na biegu jałowym albo za niski poziom paliwa w komorze , ewentualnie kompresja Tak to uszczelniacze aczkoliek z racji wieku cały zestaw tłok + cylinder + pierścienie może nie domagac Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.