Skocz do zawartości

honda cb 250 G5


daniel31
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

zawór ssący 0.05mm

wydechowy 0.08mm

 

Przerwa na stykach przerywacza 0.3 - 0.4 mm w praktyce sprawdza się 0.35mm

 

Podczas pracy silnika na wolnych obrotach czyli 1800 obrotów ustawiamy zapłon lampą stroboskopową na znaku FL a potem drugi cylinder FR.

Maksymalne przyspieszenia zapłonu przy 3400 obr/min

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zawór ssący 0.05mm

wydechowy 0.08mm

 

Przerwa na stykach przerywacza 0.3 - 0.4 mm w praktyce sprawdza się 0.35mm

 

Podczas pracy silnika na wolnych obrotach czyli 1800 obrotów ustawiamy zapłon lampą stroboskopową na znaku FL a potem drugi cylinder FR.

Maksymalne przyspieszenia zapłonu przy 3400 obr/min

 

wielkie dzięki.zdam raport jak poszło ;) będzie problem z przyspieszaczem zapłonu bo jak pisałem był bez sprężynek ale na razie zaadoptowałem z innego sprężyny i zobaczymy.przynajmniej na wolnych obrotach powinno być ok.pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam.Panie Piotrze mam problem z zapłonem.gdy ustawiam jeden cylinder na lampie FL zgadza się ze znakiem a gdy przepne lampe na drugi cylinder FR jest po przeciwnej stronie znaku na prądnicy a powinien licować tak jak pierwszy cylinder.gdzie szukać??a może powinno być FL jeden cylinder a F drugi

Edytowane przez daniel31
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry wprowadziłem Cię nieopatrznie w błąd bo lampa powinna dla prawego cylindra pokazywać na znaku "F"

Nie ma znaku FR na wirniku.

Maxymalne przyspieszenie powinno mieścić się pomiędzy dwoma kreskami bez opisu.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry wprowadziłem Cię nieopatrznie w błąd bo lampa powinna dla prawego cylindra pokazywać na znaku "F"

Nie ma znaku FR na wirniku.

Maxymalne przyspieszenie powinno mieścić się pomiędzy dwoma kreskami bez opisu.

ok.a teraz jeśli jeden cylinder mi gra a na drugim brakuje do znaku zweryfikować to platynami?

 

więc tak.prawy cylinder ustawiony na F.lewy na FL prawie jest na znaku tylko strasznie trzęsie nim.przerwa na przerywaczach 0,35.prawy cylinder lekko kicha w gażnik raz po raz,a lewy w tłumnik.próba regulacji składu mieszanki nic nie daje.mało tego olej w pokrywie wirnika.ręce i cycki opadają.co jest nie tak?

 

?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do tego trzeba cierpliwości bo silnik wiekowy, nie od razu Rzym zbudowali.

Olej na wirniku to normalne bo toto pracuje w oleju.

Nowe świece, świeża benzyna i dokładne sprawdzenie przerywaczy.

A przerywacze nowe ?

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam.tak troche z innej beczki.jaka jest różnica między cb 250 G5 a cb 250 K5? przerywacze stare ale dobre

 

niewielka - to całkiem inny model motocykla ale przerywacze i kilka śrubek są zamienne

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

niewielka - to całkiem inny model motocykla ale przerywacze i kilka śrubek są zamienne

 

przeglądając obydwa gażniki w zdłuż i w szerz zauważyłem,że w jednym pod uchylną przepustnicą są 3 małe otworki a w drugim w tym samym miejscu są 4.moje pytanie czy tak ma być czy nie.poza tym są takie same.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest tzw bajpas. To tędy leci mieszanka,którą regulujesz śrubą składu mieszanki

 

ok. tylko dlaczego w jednym gażniku są 3 a w drugim 4 otwory?według mnie powinno być po równo bo jak ustawić tak samo sklad mieszanki??

 

witam.ktoś coś podpowie?

Edytowane przez daniel31
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam.rzeczywiście numer seryjne sie nie zgadzały.mam już inne gażniki i jest lepiej aczkolwiek nie zadowalająco.moto na wolnych nie chodzi na jeden cylinder a po dodaniu gazu załańcza sie.po odkręceniu manetki do 10 tyś dymi na niebiesko cały czas.pierścienie??uszczelniacze zaworów??w trakcie jazdy od dołu zero ducha dopiero od 2500 ciągnie prawie normalnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

ok. tylko dlaczego w jednym gażniku są 3 a w drugim 4 otwory?według mnie powinno być po równo bo jak ustawić tak samo sklad mieszanki??

 

witam.ktoś coś podpowie?

Tak jak w ruskach , ustawiasz przepustnice na suwmiarkę (albo wiertło o odpowiedniej grubości ), potem na rozgrzanym silniku zdejmujesz fajkę z nieregulowanego cylindra i kręcisz mieszanką aż do uzyskania maksimum obrotów . Zakładam ze nie ma lewego powietrza .

 

witam.rzeczywiście numer seryjne sie nie zgadzały.mam już inne gażniki i jest lepiej aczkolwiek nie zadowalająco.moto na wolnych nie chodzi na jeden cylinder a po dodaniu gazu załańcza sie.po odkręceniu manetki do 10 tyś dymi na niebiesko cały czas.pierścienie??uszczelniacze zaworów??w trakcie jazdy od dołu zero ducha dopiero od 2500 ciągnie prawie normalnie.

To jeszcze wyczyść i ustaw te gaźniki(sprawdź rozmiary dysz , połozenie iglic , stan uszczelnien ) . Wygląda jak zły skład mieszanki na biegu jałowym albo za niski poziom paliwa w komorze , ewentualnie kompresja

Tak to uszczelniacze aczkoliek z racji wieku cały zestaw tłok + cylinder + pierścienie może nie domagac

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...