Skocz do zawartości

Co sądzicie o WR 400 f ? Wady i koszty utrzymania


Rekomendowane odpowiedzi

7.5k za moto w średnim stanie na fotkach rok ok 2003-05

Nie wygląda jak z salonu... poobcierane owiewki, powgniatany dyfuzor, itp ale to są rzeczy które nie przeszkadzają w codziennym użytkowaniu chyba że stawiasz go w salonie i oglądasz zamiast telewizji... Stoje też przed dylematem czy kupić sprzęt z wyglądu lalka ok10-12k a pewnie i tak będzie trzeba coś przy nim zrobić co wiąże się z wydatkami. Czy szarpnąć się na coś tańszego (oczywiście jeżdżącego) za 7-8k i wyremontować? Jest w tym cel taki że pozostała kasa pójdzie na remont pieca,zawieszenia, hamulców, napędu i może nowe owiewki, choć to najmniej ważne... Na pewno nie będzie trzeba wymieniać odrazu wszystkiego ale po remoncie przynajmniej będzie wiadomo co jest w środku i że się nie rozpadnie w trakcie jazdy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HEHEHE ale daj mi linka do konkretnego ogłoszenia :D Rocznik 05 zarejestrowany, do remontu za 7,5K jadę kupić od razu! Zrobię sobie nicasil, korbę, tloka i uszczelki i za 10500zł będę miał pewny motor. Takie ogłoszenia nie istnieją a jeżeli już to rozchodzą się po znajomych lub znikają w ciągu 1h :)

Najtańszy EXC 250 jakiego teraz widzę jest z rocznika 04 sprowadzony z Anglii za 8,5K. A ja szukam niestety minimum 05r

Edytowane przez Gawron
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlazlem na allegro i tablicę i sytuacja wygląda dokladnie jak rok temu, nie ma nic konkretnego, ja szukalem 250 i 300 od 2003 jakis miesiąc i jak coś się pojawiało to zaraz sprzedany albo bez papierów, albo wlasciciel nic nie wie i cena wysoka itd itd, w końcu zacząłem też szukac 4T i udalo mi sie kupic piknego 525, był wyszykowany w 100%, do polowy sezonu nie robiłem przy nim nic, potem tylko ekspolatacja, najlepsze ze poniżej ceny rynkowej, także da się, trzeba tylko byc gotowym na wyjazd z dnia na dzień, katy są chodliwe.

Czym 2005 różni się od 2003 i 2004 że je odrzucasz?

Stoje też przed dylematem czy kupić sprzęt z wyglądu lalka ok10-12k a pewnie i tak będzie trzeba coś przy nim zrobić co wiąże się z wydatkami. Czy szarpnąć się na coś tańszego (oczywiście jeżdżącego) za 7-8k i wyremontować?

 

różnie to bywa, pamietaj ze moto to nie tylko silnik, jak przyjdzie ci robic po kolei zawiasy, naprawiac zapuszczone koła, rześbic popsute gwinty,polepione chłodnice, wymieniac czesci w gaźniku, membrany, elementy zawory wydechowego to też zrobi się ładna sumka, przerabiałem to w exc200, jak jeszcze oddasz do serwisu to dojdzie robocizna i masa czasu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Wlazlem na allegro i tablicę i sytuacja wygląda dokladnie jak rok temu, nie ma nic konkretnego

 

jest zima -ogólnie lipa z motocyklami wiosną /latem będzie lepszy wybór....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlazlem na allegro i tablicę i sytuacja wygląda dokladnie jak rok temu, nie ma nic konkretnego, ja szukalem 250 i 300 od 2003 jakis miesiąc i jak coś się pojawiało to zaraz sprzedany albo bez papierów, albo wlasciciel nic nie wie i cena wysoka itd itd, w końcu zacząłem też szukac 4T i udalo mi sie kupic piknego 525, był wyszykowany w 100%, do polowy sezonu nie robiłem przy nim nic, potem tylko ekspolatacja, najlepsze ze poniżej ceny rynkowej, także da się, trzeba tylko byc gotowym na wyjazd z dnia na dzień, katy są chodliwe.

Czym 2005 różni się od 2003 i 2004 że je odrzucasz?

 

 

Inna rama, inny wahacz, inne plastiki na baku i lampa. To że lepiej się prowadzi to raz a dwa że zdecydowanie łatwiej potem będzie go sprzedać. Poza tym maszyna z 2005r ma 9lat. Mój limit na wyczynowy motocykl to max 10lat. Po 10 latach i jakiś 8 remontach wszystkie gwinty mają dość nie mówiąc o ogólnym zmęczeniu materiału całego silnika. Wiadomo to teoria, bo dla kumpla kupiliśmy w tym roku exc 125 z 01r i jest fabryczny nicasil, selekcja B i generalnie igła i to za śmieszne pieniądze. Ja szukam czegoś od 2005 w górę. Najchętniej motocykl 7 lub 8 letni. Co będzie w ładniejszym stanie lub wyda się rozsądniejsze i na co będzie mnie stać to to kupię.

4T w moim wypadku w ogóle w grę nie wchodzi. Miałem 525, super maszyna ale nie dla mnie.

 

 

różnie to bywa, pamietaj ze moto to nie tylko silnik, jak przyjdzie ci robic po kolei zawiasy, naprawiac zapuszczone koła, rześbic popsute gwinty,polepione chłodnice, wymieniac czesci w gaźniku, membrany, elementy zawory wydechowego to też zrobi się ładna sumka, przerabiałem to w exc200, jak jeszcze oddasz do serwisu to dojdzie robocizna i masa czasu

No i dokładnie. Ja moją setkę kupiłem od kumpla z nowiuteńkim silnikiem. Ale na same łożyska,uszczelniacze,tulejki itp w kołach, wahaczu i napęd wydałem koło 1000zł na dzień dobry.

Edytowane przez Gawron
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Inna rama, inny wahacz, inne plastiki na baku i lampa. To że lepiej się prowadzi to raz a dwa że zdecydowanie łatwiej potem będzie go sprzedać.

 

nie wiem jak w 2T ale w 4T ta nowsza rama z owalnych rur ma takie same kąty i wymiary, może jedynie jest sztywniejsza i przy duzych obciązeniach jest jakas różnica?

Jakbyś chciał wiem godną polecenia crf250x zarejestrowana z bardzo małym przebiegiem pewnie za dyche oddałby...

 

 

jak ktoś dużo lata to 250exc (czy tam inne 2t enduro) będzie duzo tańsze i latwiejsze w serwisie, a możliwości większe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlazlem na allegro i tablicę i sytuacja wygląda dokladnie jak rok temu, nie ma nic konkretnego, ja szukalem 250 i 300 od 2003 jakis miesiąc i jak coś się pojawiało to zaraz sprzedany albo bez papierów, albo wlasciciel nic nie wie i cena wysoka itd itd, w końcu zacząłem też szukac 4T i udalo mi sie kupic piknego 525, był wyszykowany w 100%, do polowy sezonu nie robiłem przy nim nic, potem tylko ekspolatacja, najlepsze ze poniżej ceny rynkowej, także da się, trzeba tylko byc gotowym na wyjazd z dnia na dzień, katy są chodliwe.

Czym 2005 różni się od 2003 i 2004 że je odrzucasz?

różnie to bywa, pamietaj ze moto to nie tylko silnik, jak przyjdzie ci robic po kolei zawiasy, naprawiac zapuszczone koła, rześbic popsute gwinty,polepione chłodnice, wymieniac czesci w gaźniku, membrany, elementy zawory wydechowego to też zrobi się ładna sumka, przerabiałem to w exc200, jak jeszcze oddasz do serwisu to dojdzie robocizna i masa czasu

Po kilku doświadczeniach z mechanikami... nie oddaje żadnego pojazdu do pseudo fachowców a jak ktoś ma niezłą opinię to ma cene chorą... więc sam serwisuje swoje sprzęty, ze wsparciem kolegów mechaników... 2003 nie różni się niczym z tego co wiem ale rozglądam się za jak najmłodszym w tej cenie :biggrin:

 

 

jest zima -ogólnie lipa z motocyklami wiosną /latem będzie lepszy wybór....

i ceny też lepsze. Teraz stoją te moto co w sezonie nie poszły

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2003 nie różni się niczym z tego co wiem ale rozglądam się za jak najmłodszym w tej cenie :biggrin:

No to przeczytaj co wyżej napisałem :) pół motoru jest inne od roku 2005. Choć wygląda to tylko na zmiany kosmetyczne to tak nie jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja Ci powiem kolego, żebyś w Twoim budżecie rozejrzał się za Husqą WR 250/300. W tej samej cenie co exc będzie jakieś 4-5 lat młodsza, a fura jest po prostu nie do zajechania :) Ceny części oryginalnych do niej śmiesznie tanie ( np. zestaw naprawczy pompy wody - 1,80zł, króciec ssący - 24zł ), w większości przypadków zamienniki wychodzą dużo drożej. Do tego wszystko dostępne w tydzień. Zamienników również jest cała masa. Silnik rewelacja, Bardzo elastyczny i mega mocny dół ( WR 250 jedzie dołem jak EXC 300 - porównując roczniki 2010 ). Poza tym, że wibrator niezły, to ja byłem zachwycony z tego sprzęta. Na jesieni go sprzedałem, bo będę teraz kupował nową TE 310.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozważę ale tego mało jeździ i z nów problem żeby gdzieś tym polatać żeby sprawdzić czy jest sens interesować się taką husqą...

tyle że opinię husqi nie są zbyt pozytywne... mówię np o 610 kilku moich kolegów nadziało się na to cudo. lata genialnie do puki coś nie polegnie w silniku...

wtedy ceny części są kosmiczne i całkowicie nie opłacalne jest remontowanie pieca a znaleźć piec na zamianę graniczy z cudem i cena z piekła rodem... :rolleyes: Najgorsze jest to że po pracy silnika nie słychać że coś się w nim kończy.... i nagle w trakcie jady bum!! i w piecu dziura. 3 moich kolegów utopiło góre kasy na remont takiej huski 1 pękł łańcuszek roz 2 jak dobrze pamiętam pękły 2 zawory i sieczka w piecu 3 też coś z głowicą ale na tą chwilę nie pamiętam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie porównuj starych te 4T bez pompy oleju z nowymi 2T-to zupełnie inny świat.....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Hej

sory że tak późno odpisuje, ale trochę mi zeszło z uruchomieniem mojej WR

co jak co, ale nie taki diabeł straszny jak go malują

puki co fura śmiga jak marzenie, nie ma problemów z odpalaniem i zalewaniem jak to była mowa

może to i to że części o których wspominaliście jak uszczelnienie pompy wody, pompa oleju itd. zostały zregenerowane na oryginalnych częściach

zobaczymy jak to będzie dalej z użytkowaniem

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...