Skocz do zawartości

Problem z przelewem w gazniku , i umiejętnościami grzebania w gazniku dr 350 bst 33


wilkmaster
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie. Kupiłem motocykl dr 350 rok 93 ( gaznik chyba bst 33 )
pojeździłem kilkadziesiąt kilometrów w terenie i wszystko było dobrze.
Nagle zaczęło kapać z weżyka przelewowego w gaźniku. Dwie wyprawy później jak odkręcę kranik to zaczyna lać się z wężyka przelewowego .

Jeśli motor jest zapalony to mniej leci , natomiast jak go zgaszę i poruszam motocyklem kropelki wylatujące z różną częstotliwośćią zamieniają się ciągła stróżkę na 2-3 sekundy.

Szukałem na forum tego problemu i jak na razie doszedłem do tego że może to być zabrudzony czy zawieszony pływak.

 

Mogę porobić zdjęcia nagrać filmik jeśli to potrzebne .

Doradźcie mi proszę co to może być i jak się za to zabrać .
Zaznaczam że jestem gamoń z mechaniki ;P i nigdy nie demontowałem gaźnika czy silnika,
nie wiem gdzie jest śrubka od mieszanki i iglica itp.
Ale bardzo chciałbym się nauczyć. W razie jeśli to zbyt trudne oddam to do specjalisty , ale wtedy się nigdy nie nauczę .

 

 

 

 

 

post-73886-0-59484300-1390059727_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może być zawieszony pływak (nr 35), może być też zużyty zawór iglicowy (nr 31) . http://www.alpha-sports.com/suzuki_parts.htm?fpg=/offr/1993%20DR350/04.htm

 

Dam ci dobrą radę - kup zestaw naprawczy gaźnika http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-gaznika-suzuki-dr-350-s-se-90-97-i3839304621.html

 

 

+ zestaw naprawczy kranika baku http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-kranika-suzuki-dr-350-dr-z-400-i3798250212.html

 

 

Przy okazji zdemontuj wszystkie dysze gaźnika i przedmuchaj wszystko sprężonym powietrzem, następnie regulacja według serwisówki i masz spokój z gaźnikiem na długi czas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To je amelinium tego nie ogarniesz :)
Oddaj gaźnik do mycia w myjce ultradźwiękowej i do sprawdzenia pod kątem zużycia elementów w nim(podejrzewam ze wystarczy go dobrze wykąpać)

Następnie colortune i ustawiamy mieszankę i silnik będzie pracował należycie.

Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...