wilkmaster Opublikowano 18 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 Witajcie. Kupiłem motocykl dr 350 rok 93 ( gaznik chyba bst 33 )pojeździłem kilkadziesiąt kilometrów w terenie i wszystko było dobrze.Nagle zaczęło kapać z weżyka przelewowego w gaźniku. Dwie wyprawy później jak odkręcę kranik to zaczyna lać się z wężyka przelewowego .Jeśli motor jest zapalony to mniej leci , natomiast jak go zgaszę i poruszam motocyklem kropelki wylatujące z różną częstotliwośćią zamieniają się ciągła stróżkę na 2-3 sekundy. Szukałem na forum tego problemu i jak na razie doszedłem do tego że może to być zabrudzony czy zawieszony pływak. Mogę porobić zdjęcia nagrać filmik jeśli to potrzebne .Doradźcie mi proszę co to może być i jak się za to zabrać .Zaznaczam że jestem gamoń z mechaniki ;P i nigdy nie demontowałem gaźnika czy silnika,nie wiem gdzie jest śrubka od mieszanki i iglica itp.Ale bardzo chciałbym się nauczyć. W razie jeśli to zbyt trudne oddam to do specjalisty , ale wtedy się nigdy nie nauczę . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 18 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 Może być zawieszony pływak (nr 35), może być też zużyty zawór iglicowy (nr 31) . http://www.alpha-sports.com/suzuki_parts.htm?fpg=/offr/1993%20DR350/04.htm Dam ci dobrą radę - kup zestaw naprawczy gaźnika http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-gaznika-suzuki-dr-350-s-se-90-97-i3839304621.html + zestaw naprawczy kranika baku http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-kranika-suzuki-dr-350-dr-z-400-i3798250212.html Przy okazji zdemontuj wszystkie dysze gaźnika i przedmuchaj wszystko sprężonym powietrzem, następnie regulacja według serwisówki i masz spokój z gaźnikiem na długi czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidwu Opublikowano 18 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 Sprawdź czy nie ma syfu w baku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 Poszukaj w okolicy kogoś kto wie jak dokładnie wyczyścić i wstępnie ustawić gaźnik bo sam pogorszysz jeszcze i będą problemy Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilkmaster Opublikowano 19 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 Czy trzeba ustawiać gaźnik , czy tylko przeczyscic odwiesic pływak ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 Gaźnik ustawia się pod warunki atmosferyczne. Zimą są inne nastawy i latem są inne.Poczytaj serwisówkę. Dowiesz się z niej duuużo ciekawych rzeczy Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 To je amelinium tego nie ogarniesz :) Oddaj gaźnik do mycia w myjce ultradźwiękowej i do sprawdzenia pod kątem zużycia elementów w nim(podejrzewam ze wystarczy go dobrze wykąpać)Następnie colortune i ustawiamy mieszankę i silnik będzie pracował należycie. Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.