ptysiek998 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 WitamChciałbym się poradzić bardziej doświadczonych, a najlepiej posiadaczy Hondy VFR. Czy to nie za duży motor dla początkującego? Moje doświadczenie z motorami skończyło się kilka lat temu na Simsonie, ale jako dzieciak szalałem na motorynce;) Obecnie mam 24 lata 180 cm wzrostu 110 kilo mięcha i trochę już poukładane w głowie. Poza tym chciałbym dowiedzieć się czegoś o motokutno czy idzie u nich kupić sprzęt na którym się od razu nie zabiję. Proszę o pomoc i pozdrawiam;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 Cześć Znajdziesz tu setki postów, w których opisane jest jaki sprzęt powinno kupić się na początek. Najczęściej są to GS500, CB500 lub jakieś 600tki. VFR800 to trochę dużo na początek (przynajmniej wg mnie). Z drugiej jednak strony nie jest to R1. Wybór końcowy zawsze będzie należał do Ciebie. Tak czy inaczej VFR też swoje potrafi. Pozdr.F,. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinekban87 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 (edytowane) no vfr'ka to cięzki sprzęt z miare mocnym dołem, ale nie jest to jakiś szatan co Cie poniesie, napewno wolniej przyjdzie Ci nauka na tym klocku niż na jakimś lżejszym motku. To taki szybszy turysta, ja większość w miescie nim przeletałem i nie było źle ale na początek nie polecam. A co do wyboru motocykla jako samego modelu to jedno z wytrzymalszych motocykli, nie do zdarcia moja miała kolo 100000 tys przelotu i nie brała oleju. Trakcja oki, heble w dualu, drogie są części : łożyska i inne duperele. Duży plus za bezobsługowy rozrząd na kołach zębatych, w miare dobry wtrysk, polecam roczniki 2000-2001 uklad wtryskowy lepiej dopracowany i zastosowanie sondy lambdy innymi słowy mniej paliął ta wersja. Spalanie od 5,5- 6,5 w trasie, miasto 7-8 Edytowane 9 Stycznia 2014 przez cinekban87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Idzie spalić gume w VFR 1200 DTC? Jeśli nie, to czy nie czyni to zeń skutera? Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bungy Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 (edytowane) A dlaczego prawie 180 KM z mechaniczną zautomatyzowaną skrzynią miałoby nie dać rady??Autorowi wątku chyba chodziło o 800kę :-) no chyba że czuje się na siłach ogarniać 265 kg. Bimbak wrote:Jeśli nie, to czy nie czyni to zeń skutera?Tak, w zasadzie to trochę mocniejszy skuter ;-) Edytowane 11 Maja 2014 przez bungy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 A starszą VFR-ą z dual CBS można? Chyba tylko jak się zaprze o ścianę. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 No właśnie .... dual popsuł nam zabawę w piątek bo nie wpadłem na to by w paradzie weselnej zaprzeć się o cokolwiek. Mi się nawet nie udało tego na koło postawić ;( Za chudy jestem i nie mam siły by szarpnąć tak by zamiast stawiać się bokiem poszedł ten trolejbus na koło. Tak, w zasadzie to trochę mocniejszy skuter ;-) No właśnie ... nawet sposób oddawania mocy taki sam tylko dużo większe cyfry na wyświetlaczu pokazuje.Wygląd oszukuje - nawet kszty sportu w tym motocyklu nie ma ;( Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Nie jest tak źle, widziałem jak kolega stawiał VFR 800 i z gazu i ze sprzęgła, nie trzeba było prosić dwa razy. Mnie się nawet udało postawić xjotę na koło, ze sprzęgła oczywiście. Wydaje mi się że to kwestia techniki przede wszystkim. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 No 1200 DTC z klamy się nie da ;) ale z gazu ponoć pójdzie ... mi się nie udało. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bungy Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Heh, to moje o porównaniu ze skuterem to było z ;-) czyli z przekąsem. VFR Dct ma skrzynię mechaniczną, więc oddawanie mocy jest kompletnie inne od bezstopniowego w taborecie. Oczywiście, Blady to nie jest, ale poza trybem D-jak dupa, to można zaznać na nim odrobiny sportowego ducha, w trybie uczącym S szczególnie, choć ja wolę zmieniać biegi ręcznie. Niektórzy chyba mylą Dct z automatem... . Owszem masa robi swoje, ale wierz mi @Bimbak, to potrafi za....dalać :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 mysle ze dasz rade , tylko jak koledzy pisali to duza ciezka krowa i do miasta to tak srednio sie nadaje , najlepiej roczniki 98-2001 , roznice sa bardzo niewielkie. Moja ma 135 tys i poza regulacja z przegladem co 24 tys km i olejem co 12 nie musialem nic robic ( no dobra ostatnio ladowanie naprawilem :) - ale ten typ czasem miewa z tym klopoty ) . Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Heh, to moje o porównaniu ze skuterem to było z ;-) czyli z przekąsem. VFR Dct ma skrzynię mechaniczną, więc oddawanie mocy jest kompletnie inne od bezstopniowego w taborecie. Oczywiście, Blady to nie jest, ale poza trybem D-jak dupa, to można zaznać na nim odrobiny sportowego ducha, w trybie uczącym S szczególnie, choć ja wolę zmieniać biegi ręcznie. Niektórzy chyba mylą Dct z automatem... . Owszem masa robi swoje, ale wierz mi @Bimbak, to potrafi za....dalać :-D Spoko ... ja też celowo trochę uszczypliwy jestem. Emotkę zauważyłem. Chociaż dla mnie w trybie S skrzynia działa turystycznie. Chwilę się zawahasz i już karze człowieka wyższym biegiem. A D to tryb Diesel nie Dupa. 2,5 tys i jeśli nie odwinąłeś solidnie to bieg w górę. Często się łapałem też na tym, że zamiast zmienić bieg na wyższy w M przełączałem w tryb AT (co w sumie i tak zwykle kończy się zmianą biegu na wyższy hehe). Nie rozumiem dlaczego + i - dali po tej samej stronie.zapie**alać nawet zapie**ala ale robi to tak liniowo jak skuter. Robi to bez emocji i na dłuższą metę pewnie popadłbym w depresję, ale ja tam całe życie tylko dwusuwami i sportowymi, rzędowymi czwórkami jeździłem to się nie znam. Po prostu spodziewałem się, że będzie bardziej zbliżona silnikiem do XX-a. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 (edytowane) Da się spalić gumę z CBS-em. Nie trzeba się o nic zapierać. Jak przednie koło się nie obróci to dual nie zadziała i tyle. Edytowane 13 Maja 2014 przez kiki Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
600bandytowmnienosi Opublikowano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2015 Siemanko. Dawno tu nie zaglądałem, ale przymierzam się do kupna VFR 800 w okolicach rocznika 2005.Napiszcie mi ze swojego doświadczenia przy jakich przebiegach wymieniacie napęd i inne takie części zużywające się i ile wytrzymują. Chodzi o to, żeby też mieć oko w przypadku podejrzanego przebiegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EliasK Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Dzień dobry, bracia motocykliści !! Nie tak dawno kupiłem VFR 800 (2001), pojawił się problem z tylnym hamulcem. Chciałem się dowiedzieć, dobry serwis w Warszawie, lub specjalista, który kocha motocykle i zarabia na tym. Dziękuję bardzo. Pozdrawiam Elias Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.