Bercik89 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 Witam, ciekawi mnie jaki jest stosunek miedzy iloscia spalanego paliwa a liczba mtg, jeżeli cross spalilby 10 litrow paliwa to ile licznik nakreci mtg? może ktoś to mierzyl u siebie, czekam na wasze odpowiedzi, z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 Yamaha YZF 450 ostanio przy jezdzie enduro spaliła mi właśnie 10 litrów przez 4mth, więc nie jest zle ale musialem tankowac bo bak to tylko 7l Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bercik89 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 a w takiej hondzie 125 crm będzie podobnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rams Opublikowano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 Honda crm to bardziej soft enduro, silnik nie jest wysilony tak jak w cross'ie. Martw się przebiegiem a nie motogodzinami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bercik89 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 przebiegiem? nie jest wysilony? a te 30KM to taka sama moc jak w każdym cross 125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 W każdym cross to jest 40KM. CRM to nie cross a enduro a silnik to to samo co w NSR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bercik89 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 czyli te 125 o mocy ok 30 km to soft enduro? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 Kto mi wytłumaczy po co przeliczać przebieg na motogodziny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 czyli te 125 o mocy ok 30 km to soft enduro? Nie. Cross to jest sprzęt do jazdy po torze bez lamp, instalacji elektrycznej, możliwości rejestracji rm,kx, cr itp. Moc w 97% około 40KM (125). Enduro to sprzęt do lasu z lampami, elektryką, możliwością rejestracji np. crm, dt,kmx, wre czyli soft lub wr, ec, exc czyli hard. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bercik89 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 aha ok. to powiedzcie jeżeli uważacie ze mtg sa nie ważne to co ile km mam zmienić olej i tlok w mojej crm? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rams Opublikowano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 CRM nie ma 30KM. Max będzie mieć 24KM. Wiesz ile masz przejechane? Zdejmij cylinder, pomierz wszystko, będziesz wiedział w jaki masz stanie tłok cylinder. Tłok w takim moto pewnie z 15tyś km wytrzyma. Kumpel miał Yamahe DT i na jednym tłoku motor przejeździł 25tyś km. Olej co 2-3tyś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bercik89 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 15 tys km? na pewno? to bardzo dużo, wyczytałem na forum ze powinno się wymieniac co 60 mtg a olej po 15mtg jak to w końcu jest bo każdy mowi co innego na tym forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 Generalnie to możesz tłok sprawdzić po 60mth zdjąć głowice i zobaczyć stan w 2T to nie duzo roboty.Tłok sie zmienia jak już jest wyjechany, równie dobrze może sie zużyć po 15 mth jesli nie dopilnujesz filtra powietrza.Moim zdaniem sam pomiar ciśnienia nie da zbyt dużo miałem kiedyś EXC 200 po około 100mth czy nawet więcej ciśnienie wynosiło 13 bar.Co do oleju to możesz spokojnie zmieniać co 15-20 mth w CRM nie ma aż takich obrotów jak w wyczynowych 125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bercik89 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 ale chyba zrobiac 60 mtg nie przejadę az 15 tys km? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 Generalnie to możesz tłok sprawdzić po 60mth zdjąć głowice i zobaczyć stan w 2T to nie duzo roboty.Tłok sie zmienia jak już jest wyjechany, równie dobrze może sie zużyć po 15 mth jesli nie dopilnujesz filtra powietrza.Moim zdaniem sam pomiar ciśnienia nie da zbyt dużo miałem kiedyś EXC 200 po około 100mth czy nawet więcej ciśnienie wynosiło 13 bar.Co do oleju to możesz spokojnie zmieniać co 15-20 mth w CRM nie ma aż takich obrotów jak w wyczynowych 125 Już mu nie mieszaj bo chłopak kompletnie odleci. Crm to enduro i tłok tu wytrzymuje co najmniej 15tys. Z olejem w skrzyni też nie ma co panikować. Byle by tam olej był i to wystarczy. Motogodziny ci sa kompletnie nie potrzebne. Zamontuj sobie licznik, taki na kilometry, jak nie masz i dbaj jak o samochód, prosta sprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.