jetforce Opublikowano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 (edytowane) Siemka, Mam problem, ostatnio ściagnąłem tylny zacisk, było już późno i nie chciało mi się tego składać więc zostawiłem to na drugi dzień. Nastepnego dnia przychodze i patrze a tu komuś się nudziło i mam zaciśnięty zacisk bez tarczy i się zablokował, wie ktoś jak go odblokować? Nie chcę nic zniszczyć dlatego na siłę nie próbuje. PILNE Ps, zacisk firmy AJP w peugeocie jet force. Edytowane 26 Grudnia 2013 przez jetforce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 Jeśli tłoczek nie wyskoczył to właśnie na siłę musisz go wcisnąć do końca, założyć z klockami na tarcze i napompować aby klocki doszły do tarczy. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexster Opublikowano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 Jeśli tłoczek nie wyskoczył to właśnie na siłę musisz go wcisnąć do końca, założyć z klockami na tarcze i napompować aby klocki doszły do tarczy.Zależy w jakim celu ściągnął. Jeśli chcesz czyścić i go wyciągnąć tłoczek to musisz po prostu pompować aż wyskocz, a jeśli po prostu złożyć to tak jak wyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 Zależy w jakim celu ściągnął. Jeśli chcesz czyścić i go wyciągnąć tłoczek to musisz po prostu pompować aż wyskocz, a jeśli po prostu złożyć to tak jak wyżej. Tłoczek nie wyskoczy jeżeli w zacisku były klocki hamulcowe ale mógł się "skantować" jeżeli klocki były już na granicy zużycia i teraz należy dokładnie sprawdzić z której strony należy rozpocząć wciskanie go do zacisku. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grohu Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 rzadko się zdarza żeby tłoczek się "skantował" no chyba że mocno był zużyty ale jak już masz rozebrany to go wyczyść i sprawdź czy "gumki" nadają sie do dalszego użytku :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KARDAN-IN Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 Natomiast jeżeli tłoczek został bardziej lub całkowicie wypchnięty, to należy go bardzo ostrożnie ponownie zamontować/wcisnąć. Nieostrożny/nieumiejętny montaż tłoczka w zacisk może spowodować zawinięcie/ścięcie o-ringu uszczelniającego tłoczek. Tak więc jeżeli mamy tłoczek wyciągnięty, to należy dla całości sprawdzić dodatkowo stan powierzchni tłoczka, ocenić stan pierścieni uszczelniających, i w razie potrzeby wymienić zużyte części na nowe. Następnie przygotowane/oczyszczone elementy przygotowujemy do montażu, pamiętając aby dla ułatwienia montażu tłoczka, powlec powierzchnie uszczelniające odrobiną płynu hamulcowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarenty Opublikowano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 (edytowane) Siemka, Mam problem, ostatnio ściagnąłem tylny zacisk............... Ps, zacisk firmy AJP w peugeocie jet force. Bład wpisu. Proszę o usunięcie. Edytowane 28 Grudnia 2013 przez jarenty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.