Skocz do zawartości

Honda CBR 400RR do stunt'u


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim,

 

 

jakiś czas temu, z dobroci serca kupiłem dość okazyjnie nieco zdekompletowaną Honde CBR 400RR i postanowiłem tchnąć w nią drugie, nowe życie. W związku z tym, że zima w pełni (chociaż nie ta za oknem), chciałbym zająć się tym tematem, stąd też pytanie do Was:

 

Jak oceniacie Honde CBR 400RR jako motocykl do stunt'u? Dodam, że jest to NC29.

 

Początkowo chciałem przywrócić go do stanu fabrycznego, jednak dostępność części (która, de facto będzie problemem również w przypadku ewentualnej przeróbki pod stunt) spowodowała, że porzuciłem ten pomysł.

 

A może coś bardziej uniwersalnego na zasadzie streetfighter/stunt?

 

 

Z góry dziękuję za Wasze opinie.

Edytowane przez Szeredy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo kiepsi wybór. Mało mocy na niskich obrotach, brak części zamienych. Nie kupisz silnika w używce jak padnie. Nikt na tym nie lata więc nie wiadomo jak z wytrzymałością. Reasumując sprzedaj i kup coś bardziej popularnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heniek, podzespoły to jeszcze nie aż taki problem - co jakiś czas na allegro pojawiają się silniki albo całe moto do sprzedaży na części. Nawet teraz można wyrwać 2 kompletne silniki - to czy się opłaca, to już osobna kwestia.

Nie był to mój wybór pod stunt - świadomie na pewno brałbym F4i lub którąś z poprzedniczek w tej samej pojemności, ale skoro mam już to moto u siebie to chciałbym z niego zrobić jakikolwiek użytek. Bardziej chodzi mi o sprawowanie się tego sprzętu w praktyce stuntowej - jakby nie było należy do stuntogennej rodziny CBR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chcesz się bawić w stunt czy po prostu masz motocykl i szukasz dla niego zastosowania?

Cbr 400 wydaje się fajnym moto pod gymkhanę - małe, zwinne i dość mocne, Grzegorz Uliński z Wa-wy zajmuje takim sprzętem wysokie miejsca w zawodach

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konrad - i jedno i drugie:) Gymkhana jest niezłym pomysłem - ale w tym temacie jestem laikiem.

Tak na dobrą sprawę jedno nie wykluczałoby drugiego - kwestia umiejętnego przystosowania motocykla. Klatka czy tak czy tak musi być, pozostaje jej umiejscowienie. Większa zębatka też powinna być plusem.

Pewnie byłby to wtedy przeciętny motocykl do stuntu i do gymkhany - ale ja nie chcę być zawodowcem, tylko mieć z tego trochę frajdy:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tu wyżej wspomniany i CBR 400 na ostatniej tegorocznej eliminacji gymkhanaGP w Szczecinie

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...