Szeredy Opublikowano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 (edytowane) Cześć wszystkim, jakiś czas temu, z dobroci serca kupiłem dość okazyjnie nieco zdekompletowaną Honde CBR 400RR i postanowiłem tchnąć w nią drugie, nowe życie. W związku z tym, że zima w pełni (chociaż nie ta za oknem), chciałbym zająć się tym tematem, stąd też pytanie do Was: Jak oceniacie Honde CBR 400RR jako motocykl do stunt'u? Dodam, że jest to NC29. Początkowo chciałem przywrócić go do stanu fabrycznego, jednak dostępność części (która, de facto będzie problemem również w przypadku ewentualnej przeróbki pod stunt) spowodowała, że porzuciłem ten pomysł. A może coś bardziej uniwersalnego na zasadzie streetfighter/stunt? Z góry dziękuję za Wasze opinie. Edytowane 26 Grudnia 2013 przez Szeredy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 Bardzo kiepsi wybór. Mało mocy na niskich obrotach, brak części zamienych. Nie kupisz silnika w używce jak padnie. Nikt na tym nie lata więc nie wiadomo jak z wytrzymałością. Reasumując sprzedaj i kup coś bardziej popularnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szeredy Opublikowano 26 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 Heniek, podzespoły to jeszcze nie aż taki problem - co jakiś czas na allegro pojawiają się silniki albo całe moto do sprzedaży na części. Nawet teraz można wyrwać 2 kompletne silniki - to czy się opłaca, to już osobna kwestia.Nie był to mój wybór pod stunt - świadomie na pewno brałbym F4i lub którąś z poprzedniczek w tej samej pojemności, ale skoro mam już to moto u siebie to chciałbym z niego zrobić jakikolwiek użytek. Bardziej chodzi mi o sprawowanie się tego sprzętu w praktyce stuntowej - jakby nie było należy do stuntogennej rodziny CBR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 chcesz się bawić w stunt czy po prostu masz motocykl i szukasz dla niego zastosowania?Cbr 400 wydaje się fajnym moto pod gymkhanę - małe, zwinne i dość mocne, Grzegorz Uliński z Wa-wy zajmuje takim sprzętem wysokie miejsca w zawodach Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szeredy Opublikowano 27 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 Konrad - i jedno i drugie:) Gymkhana jest niezłym pomysłem - ale w tym temacie jestem laikiem.Tak na dobrą sprawę jedno nie wykluczałoby drugiego - kwestia umiejętnego przystosowania motocykla. Klatka czy tak czy tak musi być, pozostaje jej umiejscowienie. Większa zębatka też powinna być plusem.Pewnie byłby to wtedy przeciętny motocykl do stuntu i do gymkhany - ale ja nie chcę być zawodowcem, tylko mieć z tego trochę frajdy:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 a tu wyżej wspomniany i CBR 400 na ostatniej tegorocznej eliminacji gymkhanaGP w Szczecinie Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.