Szeredy Posted December 26, 2013 Share Posted December 26, 2013 (edited) Cześć wszystkim, jakiś czas temu, z dobroci serca kupiłem dość okazyjnie nieco zdekompletowaną Honde CBR 400RR i postanowiłem tchnąć w nią drugie, nowe życie. W związku z tym, że zima w pełni (chociaż nie ta za oknem), chciałbym zająć się tym tematem, stąd też pytanie do Was: Jak oceniacie Honde CBR 400RR jako motocykl do stunt'u? Dodam, że jest to NC29. Początkowo chciałem przywrócić go do stanu fabrycznego, jednak dostępność części (która, de facto będzie problemem również w przypadku ewentualnej przeróbki pod stunt) spowodowała, że porzuciłem ten pomysł. A może coś bardziej uniwersalnego na zasadzie streetfighter/stunt? Z góry dziękuję za Wasze opinie. Edited December 26, 2013 by Szeredy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heniek128 Posted December 26, 2013 Share Posted December 26, 2013 Bardzo kiepsi wybór. Mało mocy na niskich obrotach, brak części zamienych. Nie kupisz silnika w używce jak padnie. Nikt na tym nie lata więc nie wiadomo jak z wytrzymałością. Reasumując sprzedaj i kup coś bardziej popularnego. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szeredy Posted December 26, 2013 Author Share Posted December 26, 2013 Heniek, podzespoły to jeszcze nie aż taki problem - co jakiś czas na allegro pojawiają się silniki albo całe moto do sprzedaży na części. Nawet teraz można wyrwać 2 kompletne silniki - to czy się opłaca, to już osobna kwestia.Nie był to mój wybór pod stunt - świadomie na pewno brałbym F4i lub którąś z poprzedniczek w tej samej pojemności, ale skoro mam już to moto u siebie to chciałbym z niego zrobić jakikolwiek użytek. Bardziej chodzi mi o sprawowanie się tego sprzętu w praktyce stuntowej - jakby nie było należy do stuntogennej rodziny CBR. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konrad1f Posted December 26, 2013 Share Posted December 26, 2013 chcesz się bawić w stunt czy po prostu masz motocykl i szukasz dla niego zastosowania?Cbr 400 wydaje się fajnym moto pod gymkhanę - małe, zwinne i dość mocne, Grzegorz Uliński z Wa-wy zajmuje takim sprzętem wysokie miejsca w zawodach Quote Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szeredy Posted December 27, 2013 Author Share Posted December 27, 2013 Konrad - i jedno i drugie:) Gymkhana jest niezłym pomysłem - ale w tym temacie jestem laikiem.Tak na dobrą sprawę jedno nie wykluczałoby drugiego - kwestia umiejętnego przystosowania motocykla. Klatka czy tak czy tak musi być, pozostaje jej umiejscowienie. Większa zębatka też powinna być plusem.Pewnie byłby to wtedy przeciętny motocykl do stuntu i do gymkhany - ale ja nie chcę być zawodowcem, tylko mieć z tego trochę frajdy:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konrad1f Posted December 29, 2013 Share Posted December 29, 2013 a tu wyżej wspomniany i CBR 400 na ostatniej tegorocznej eliminacji gymkhanaGP w Szczecinie Quote Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.