Skocz do zawartości

Kawasaki ZXR400 jako pierwszy motocykl


Rekomendowane odpowiedzi

Tak ale musisz wiedzieć, że w latach 90-tych sportowe 400 były bardzo popularne w Japonii bo w owym czasie była moda na klasę 400, również w sporcie. Praktycznie każdy producent miał ją wtedy w ofercie. Dzięki masowej produkcji można było skalkulować lepszą cenę. Teraz to nierealne.Zapotrzebowanie na taki sprzęt jest zbyt małe a 600-ki stanowią zbyt dużą konkurencję.

Audi Sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie problem, że nie ma klasy sportowej. Jeżeli kilku producentów wypuści takie sprzęty to klasa zrobi się sama. Tak to działa.

Problem jest w czym innym. Spadek popularności motocykli supersport ogólnie. Ostatnie kilka lat to taka stagnacja, że szkoda gadać. W zasadzi producenci odpuszczają nawet 600 setki. Litry rozwijają jako wizytówki marki a w 600 zmieniają malowania i optymalizują przebieg krzywej mocy :) .

 

Na przestrzeni 15 lat nakedy klasy średniej poszły do przodu a jednocześnie ich ceny stoją w okolicach 30tyś a sporty poszły do przodu i ich ceny poszły w górę o 25-30%. Dlatego właśnie "nie ma mody" na motocykle sportowe. To jest kwestia absurdalnych cen (50k za 600 czy 70-80k za 1000).

Klasy produkcyjne 400 (zero elektroniki) i 750 byłyby trochę tańsze i wolniejsze tylko na papierze.

 

Jeszcze kwestia kat. A2 400setkę można zdusić do A2 a sportowej 600set już nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...