Skocz do zawartości

panjapa22

Forumowicze
  • Postów

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Olsztyn

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki GPZ500
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia panjapa22

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich! Przymierzam się do kupna nowego sprzętu i mam do kupienia Suzuki GSX-R 600 z 2002 roku. Mam odnośnie niego 2 pytania, a dokładniej odnośnie baku. 1. Czy wersja K1, K2, K3 oznacza rocznik produkcji? Czy wszystkie posiadały ten sam bak? 2. Czy do wersji K2 600cc pasuje bak od K2 750? Moto zaczepiło o naczepę dostawczaka (na szczęście przy niedużej prędkości, owiewki nawet nie połamane tylko lekko przerysowane) na skutek czego w baku powstało wgniecenie i dziura. Czy jest sens myśleć o jakimkolwiek wyciąganiu i spawaniu (czy jest to w ogóle możliwe?) czy może od razu rozglądać się za całym bakiem i lakiernikiem? Będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam!
  2. Cześć! Może nie tak blisko poznania ale mam do sprzedania swoją GPZ500S z 2002 roku. http://olx.pl/oferta/kawasaki-gpz500s-2002-rok-mozliwa-zamiana-na-nakeda-enduro-CID5-ID6Av9R.html#0fd14b7544;promoted Na wszystkie pytania z chęcią odpowiem przez telefon. Pozdro
  3. Kawasaki GPZ 500 z 2002 roku http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/169663-s-lub-z-kawasaki-gpz-500s-z-2002-roku-olsztyn/ Zapraszam.
  4. Witam. Czas rozstać się ze swoim pierwszym rumakiem. Nie mam zamiaru niczego ukrywać dlatego dokładnie opiszę historię mojego motocykla. est to Kawasaki GPZ500S z 2002 roku. Sprowadzony w styczniu 2014 z Wielkiej Brytanii. Obecnie zarejestrowany i opłacony w Polsce. Motocykl kupiłem z uszkodzoną czachą (w transporcie przewrócił się i nadział na nóżkę od GSX-R'a, była dziura w owiewce). Potem przy prędkości około 10-15 km/h na mokrej drodze dałem trochę za dużo gazu i tył mi uciekł co zakończyło się małą wywrotką (jest lekko przetarty lewy odważnik i crash pad, mogę potem dosłać zdjęcia). Trzecią i ostatnią przygodą jaką miałem na nim jest wywrotka pod blokiem (bez mojego udziału, zaparkowałem motocykl i poszedłem do kolegi, 2 dzieciaków zaczęła na niego siadać, popychać a ten się przewrócił - skutek połamana klamka sprzęgła, już wymieniona. Po tych przygodach oddałem czachę do łatania, malowania i lakierowania. Zostało zrobić tylko polerkę i nakleić naklejki które mam (czekam z tym na gorszą pogodę, oczywiście to zrobię przed ewentualną sprzedażą). Zaraz na początku sezonu przeprowadziłem pełny serwis motocykla w zakładzie Tobermoto w Olsztynie (czyszczenie i synchronizacja gaźników, luzy zaworowe, wymiana oleju i filtrów, wymiana płynu hamulcowego). Potem pękła mi obejma mocująca 1 z kolektorów - wymieniona na oryginalną kawasaki wraz z uszczelką. Obecnie ma mały wyciek oleju przy prawym deklu - przed sprzedażą oczywiście zostanie zlikwidowany (czekam na oryginalną uszczelkę Kawasaki). Niestety nie posiadam paragonów ani faktur (błąd, ale po prostu ich nie trzymałem). Zrobiłem na nim około 1500 km od kupna, jeżdżę praktycznie codziennie, czasami też w deszcz przez co motocykl jest trochę brudny (oczywiście zostanie umyty przed sprzedażą). W motocyklu zależało mi przede wszystkim na sprawności mechanicznej ponieważ bardzo cenię sobie swoje bezpieczeństwo. http://otomoto.pl/kawasaki-gpz-500s-2002-rok-idealny-na-poczatek-M4099720.html Cena: 5000 zł do negocjacji. W razie jakichkolwiek pytań proszę dzwonić
  5. Mogę z czystym sumieniem polecić szkołę Campus. Robiłem tam prawko A i B, wszyscy moi znajomi też i nie słyszałem żeby ktokolwiek narzekał.
  6. Czesc! Ja dopiero co swojego Bartona sprzedalem. W prawdzie miałem tam tylko wsadzone 72cc ale widziałem projekt Sprinta z silnikiem 140cc Lifan. Jedyny problem, jesli dobrze pamietam, to było tyle, że silnik był od crossa więc nie posiadał ładowania. Powodzenia w projekcie! Pozdrawiam
  7. Będę miał okazję się przekazać :) wczoraj nabyłem GPZ500S z 2002 roku :) Proszę o zamknięcie tematu i wszystkim bardzo dziękuję za odwiedzenie mnie od pomysłu ZXR400 :)
  8. Dziękuję wszystkim za odpowiedzi :) Zdecydowałem się jednak kupić coś bardziej polecanego i najpewniej będzie to GPZ500 :) Pozdrawiam!
  9. Witam. Jest to mój pierwszy post na forum dlatego bardzo proszę o opinię bardziej doświadczonych motocyklistów. Prawo jazdy zdałem na koniec tego sezonu więc czas kupić pierwszą maszynę i latać :) Najpierw mały profil mnie. 25 lat, prawo jazdy kat.B od 7 lat, kat.A zdana dopiero co. Doświadczenie? 1 sezon na 50cc biegówce. Więc praktycznie zerowe. Prawo jazdy zdawane już na nowych zasadach więc na 600cc ale wszyscy wiemy o co mogę to sobie rozbić :) Nie jestem osobą spokojną, myślącą owszem ale czasami narwaną. Nie mam zamiaru się nawet oszukiwać. Dlatego też nie szukam nic mocnego na początek. Znajomi mówili "bierz CBR 600, inne Ci się szybko znudzą". Wolę żeby mi się znudził i po sezonie zmienić (albo po 2 na co mam nadzieję) niż nie dożyć kolejnego sezonu. Oczywiście wybory były klasyczne. GS500, Kawa ZXR400, Honda CB500, Kawa ER5, Kawa GPZ500 Najbardziej wizualnie z tych wszystkich podoba mi się ZXR400 (plus mam możliwość kupienia w dobrej cenie w mojej okolicy). Czy mimo małej pojemności motorek nie będzie po prostu za "ostry"? Czy nie jest niebezpieczne kupowanie motocykla z 1991 roku? Czy mimo dobrego stanu (który i tak mam zamiar sprawdzić z doświadczonym motocyklistą-mechanikiem przed kupnem) motocykl po prostu nie będzie już zbyt zmęczony życiem? Jest to pierwszy motocykl więc doskonale zdaje sobie sprawę że będę go niedługo zmieniać dlatego fundusze odgrywają tutaj dużą rolę. Znam wady tego motocykla (przynajmniej te o których poinformował mnie sprzedający), sprawdziłem ceny i dostępność części więc nie jest tak źle. Będę bardzo wdzięczny za każdą opinię. Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...