Dexster Opublikowano 21 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 (edytowane) Siema. Jak sprawdzić czy pompa paliwowa sprawna? A druga sprawa taka, że po zatankowaniu gazu do pełna i przejechaniu kilkuset metrów zaczął przerywać i zgasł. Od tej pory da się jechać tylko na benzynie, na gazie ani rusz. Nie słychać również 'cykania' przy pudli podczas przełączenia na gaz. Co mogło się popieprzyć? Już raz tak było i winien był przełącznik gaz-benzyna. Wymieniłem i wróciło do normy. Może propozycje jak go sprawdzić? Edytowane 21 Grudnia 2013 przez Dexster Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 21 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 (edytowane) Otwierasz wlew do baku, przekręcasz kluczyk (nie odpalasz) i słuchasz. Cisza - pompa nie pracuje. EDIT - Może pomoze Edytowane 21 Grudnia 2013 przez Shinigami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz-2211 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 Jak nie "cyka" też pod maską to przełącznik jeśli masz instalację mieszalnikową - kumpel w passacie B3 to przerabiał niedawno - koszt chyba 30-50zł! Pompę najcześciej słychać...możesz również zdjąc przewód doprowadzajacy paliwo obok wtrysku i sprawdzić czy jest cisnienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexster Opublikowano 22 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 (edytowane) Przełącznik gazu jest dobry, jednak słychać "cykanie" w butli. Nawet nie zagada na gazie, jakby po przełączeniu iskry nie było, bądź nie podawał w ogóle gazu. Na razie pal licho gaz, od tego jest gazownik. Pompę paliwa słychać, auto odpali, ale zaraz zgaśnie, by jechać to po prostu trzeba dymać pedałem jak oszalony, może filtr paliwa jest zaje**ny? Do tego przy gazowaniu przy silniku słychać "dyszenie" jakby ciągnął lewe powietrze, ale ciężko to zlokalizować. Edytowane 22 Grudnia 2013 przez Dexster Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 Cykanie ma być słychać pod maską przy reduktorze na elektrozaworze. Sprawdź bezpiecznik od gazu, przeczyść styki elektrozaworu i powinno chulać. Ew. trzeba będzie ten zawór wyminienić ale dopiero po upewnieniu się, że to na pewno on. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexster Opublikowano 22 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 (edytowane) Elektrozawór słychać, więc mniemam, że działa. Nie mogę zlokalizować tego bezpiecznika. Ale skoro przełącznik gazu się świeci, elektrozawór słychać, to chyba bezpiecznik jest okej? Czy nie? Edytowane 22 Grudnia 2013 przez Dexster Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 ...Pompę paliwa słychać, auto odpali, ale zaraz zgaśnie, by jechać to po prostu trzeba dymać pedałem jak oszalony, może filtr paliwa jest zaje**ny? Do tego przy gazowaniu przy silniku słychać "dyszenie" jakby ciągnął lewe powietrze, ale ciężko to zlokalizować. Masz tam przepustnicę z obejściem (automatyczne sterowanie jałowymi obrotami) czy bez ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexster Opublikowano 22 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 Nie wiem, tu masz zdjecie z internetu, ma identyczny silnik i również z taką instalacją LPG, może Ci to rozjaśni. http://www.ogloszenia.dobremiasto.info/wp-content/uploads/classipress/sprzedam-vw-golf-iii-1072058173.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żurek Opublikowano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 Co do tych problemów z benzyną to w moim Twingolu ( już zagazowanym) po założeniu instalacji też to zaczęło występować, przy niskich wariuje i niemal gaśnie, ewentualnie dusi się i nie wkręca i trzeba deptać jak w kancie. Ale w moim przypadku to przez zwężkę ( mikser gazu) i tafioną sondę lambda. (nie przepala wszystkiego|) Nie wiem jak masz założony mikser od gazu. Nie wspominałeś że strzelał na gazie więc pewnie bardzo blisko kolektora.Osobiście poszukał bym nieszczelności w dolocie, wszelkie podciśnienia, czy nawet odma. Przy jakiejkolwiek nieszczelności nie ruszy na lpg. A na bernzynie będą takie o właśnie jaja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 Czy nie ruszy to bym się kłócił. Kiedyś przejechałem 150km z dziurą wielkości palca na dolocie (na łączeniu blosa z gumową rurą od strony przelotu gazu do silnika)Odpalał bez problemu, na niskich obrotach zamulał ale na wysokich jechał w miarę normalnie i jeszcze jako ciekawostkę mogę podać, że osiągnąłem nawet wtedy rekord niskiego spalania. Zresztą w obecnym aucie też nie mam 100% szczelności a odpali na gazie nawet przy -20. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 Jeśli dobrze zrozumiałem to problem ( nie sprecyzowałeś czy problemy występują tylko na G czy B albo G+B ) to nie możesz zostawić jałowych tylko musisz ciągle trzymać otwartą przepustnicę. Raz widziałem taki przypadek, w lexusie RX300 akurat ale rozchodziło się o to, że odpowiednik krokowca stanął dęba od nagaru i silnik nawet na manometrze wytwarzał podciśnienie, bo nie mógł nic zassać. U Ciebie być może jest to albo krokowiec pracuje jak mu się podoba i stąd kaszel.To jest dość proste do sprawdzenia ale jeśli będzie wsio ok no to nie ma zmiłuj będziesz musiał najpierw ustalić czy nie ma problemów z benzyną np. wspomniany filtr a potem naprawiać gazownie, bo robiąc wszystko na raz nie ustalisz czy wina jest po stronie silnika czy instalacji. Z tego co wyczytałem masz tam krokowca sterowanego przez ECU. Odłącz to sterowanie i sam otwórz przepustnicę albo w ogóle sprawdź czy pracuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexster Opublikowano 23 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 Problem jest taki, że na benzynie trzeba pompować pedałem by trzymał obroty i dało się ruszyć - tutaj obstawiam pompke paliwa, która nie daje rady, nie dbałem o te auto i jeździłem często bez benzyny, więc pewnie ona tu jest winowajcą. Jutro jeszcze sprawdzę szczelność dolotu, a następnie kupie używaną pompke paliwa i wymienie. Z gazu w ogóle nie odpali. Coś z instalacją gazową, bo jechał normalnie i podczas jazdy zgasł.Dziś zakupiłem pompę paliwa, włożyłem, lecz muszę kupić paliwo i naładować aku, jutro dam znać co i jak. Pompka kosztowała 80zł, lecz widzę, że przewody od pływaka są chyba urwane, zrobię zdjęcie i tutaj wstawie, może ktoś mi pomoże to przylutuje je gdzie trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.Pastor Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 (edytowane) Dexster - to prosty silnik na monowtrysku, chyba RP albo jakaś pochodna. Te silniki dobrze znoszą gaz, nie powinieneś mieć problemów. Mogą być dwie pompy paliwa, w niektórych modelach były dwie. Zainwestuj kilka dych w manometr i zmierz ciśnienie, przyda się na zaś. pzdr. Edytowane 23 Grudnia 2013 przez J.Pastor Cytuj PASTOR GARAGE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żurek Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 Czy nie ruszy to bym się kłócił. Kiedyś przejechałem 150km z dziurą wielkości palca na dolocie (na łączeniu blosa z gumową rurą od strony przelotu gazu do silnika)Odpalał bez problemu, na niskich obrotach zamulał ale na wysokich jechał w miarę normalnie i jeszcze jako ciekawostkę mogę podać, że osiągnąłem nawet wtedy rekord niskiego spalania. Zresztą w obecnym aucie też nie mam 100% szczelności a odpali na gazie nawet przy -20. No rożnie z tym jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexster Opublikowano 24 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2013 Pompka wymieniona, Golf śmiga na benzynie. Co z gazem okaże się w piątek jak pojadę go gazownika, ale wydaję mi się tak jak wy mówicie, zapewne, któryś zawór blokuje podanie gazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.