krakers09 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Tak, ten sam motocykl. Ten bez filtra osiągał najlepsze wyniki. Ale do właśnie ~5000 obrotów wyniki były podobne. Dopiero powyżej różnice zrobiły się widoczne. Jak poszukasz to może znajdziesz wykres w necie. Cytuj http://dl.dropbox.com/u/3682198/sigpic171271_1.gif Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 (edytowane) To nie tak do końca.... :)Przy tego typu pracach mozna zawsze pokazać co się chce.Sama regulacja składu moze być przeprowadzona tendencyjnie na przykład, ale zostawmy podejrzenia- odrobina prawdy w tym jest, choć text ten ja osobiście potraktowałbym raczej tendencyjnie.A tak na marginesie, tuning Stage 1 czyli miedzy innymi filtr - powoduje otwarcie góry silnika...Tak to już jest na tym swiecie, ze pewne zabiegi powodują pewnego typu reakcje i nie mozna z góry zakładac, że dany element nic nie daje, silnik to taki zespół naczyń połaczonych, ruszenie jednego ma wpływ na reszte. Dalsze zmiany spowodują, że wystarczy mu tlenu do 4000 a jeszcze inne ze do 3500. ch*j nie informacja, a tak naprawde liczymy to ze wzoru.... o na przykład tu:http://www.4secondsflat.com/Carb_CFM_Calculator.htmla reszte dobieramy do tego co nam wyszło. Wtedy wiemy , że tlenu silnikowi nie zabraknie. Czyli każda sredniointeligentna małpa się domysli, ze wartośc CFM nie może być mniejsza w obliczonym zakresie, od załozonych z góry wartości obrotów użytkowych.Więc jeżeli mamy cokolwiek merytorycznego do napisania to najlepiej podac to w liczbach.A jak się dobrze przyłozymy do obliczeń to dość szybko nam wyjdzie, ze aby dojść do jakichś "normalniejszych efektów" nalezałoby wymienić pół silnika... :biggrin: Edytowane 3 Grudnia 2013 przez fisu Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krakers09 Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 Tylko, który producent podaje ile filtr powietrza da? :) Większość tjuningowych daje 12KM, ale nie mówi o powietrzu :icon_mrgreen: Cytuj http://dl.dropbox.com/u/3682198/sigpic171271_1.gif Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 Jezu czy Tobie trzeba wszystko na TACY??? :rolleyes:http://www.gnttype.org/techarea/turbo/airfilter.html CFM Formulas for FiltersRound: Diameter x Height x 6 x 3.14Flat Panel: Length x Width x 6Universal Round Taper: (Base + Top) / 2 = ATake A x Length x 6 x 3.14Universal Round Straight: Diameter x Length x 6 x 3.14 Teraz pewnie zapytasz jak to się ma do rodzaju włókniny filtrującej... Masz tu jeszcze jednego gratisa: ;)http://www.knfilters.com/testmethod.htm#&&/wEXBgUIQVBQX1RZUEUFAnBzBQ5SRUZFUkVOQ0VfTkFNRQUIQVBQX1lFQVIFCUFQUF9NT0RFTAUMU2VsZWN0IE1vZGVsBQhBUFBfTUFLRQULU2VsZWN0IE1ha2UFCkFQUF9FTkdJTkUFDVNlbGVjdCBFbmdpbmUFCEFQUF9ZRUFSBQtTZWxlY3QgWWVhcjVYfyIpHH5XmB5SlAcoZbBFrRwakzWuY8VldDk1ndix Dodam jeszcze małą informację dopełniająca całość... wazne jest ciśnienie przy którym filtr zaczyna W OGÓLE COKOLWIEK przepuszczać i jakiej JAKOŚCI jest to przepuszczane przez niego powietrze. Dobre filtry papierowe mają poziom filtrowania cząstek stałych na poziomie do 5 mikronów, średnie do 10 a "chińskie" do 15. A tak w ogóle poczytaj sobie tąhttp://www.knfilters.com/filter_facts.htm#MYTHSstrone. Wiem, to są informacje reklamowe, ale tak mędzy nami... zawierają sporo prawdy.Choć myslę, że jesteś już po tej lekturze... :) P.S.Ciekaw jestem czy chociaz piwo dostane za te informacje... :biggrin:Ale spoko... już wystarczy tego kelnerowania.Po resztę odeslę do amazona. ;) Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość małaMi Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 i tu fisu ma rację, żeby był efekt to tak naprawdę trzeba wymienić 50% silnika :sad: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 Ja tez sie kiedys zaklinalem, ze moto na wtrysku nie kupie, a wyszlo jak wyszlo i jakos nie wylewam lez po nocach. Jak na razie problemow nie bylo zadnych. Owszem obroty o wiele wyzsze jak gaznik (chociaz i temu mozna zaradzic wymieniajac co nieco), ale nikt z tutaj piszacych milosnikow gaznikow jakos nie wspomnial, ze kwestia obrotow jest latwa do ogarniecia w EVO i starszych TC a nie w nowych TC. Nowe TC sa zrobione z mysla o wtrysku nie wspominajac o wynalazku TBW, ktory jest pakowany hurtem do nowych HD. Co z tego ze powiedzmy nakladem sil i kosztow wywali sie wtrysk i wsadzi gaznik (przy TC96 jest to "w miare prosty zabieg") skoro i tak obroty beda musialy byc wyzsze zeby silnik z ramy nie wyskoczyl nie wspominajac o smarowaniu. Czyli w sumie nic sie nie zmieni za wyjatkiem zasilania. Moim zdaniem wybor jest prosty - jak EVO to gaznik obowiazkowo, jak TC88 to wolalbym oryginalony gaznik niz wtrysk, a od modelu TC96 w gore to trzeba sie powaznie zastanowic czy "patataj patataj" jest wogole mozliwe do osiagniecia bez szkody dla silnka i czy gra jest warta swieczki. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 Hm.. w TC 96 jest to do wykonania, podobnie jak w 103 i w 113. Z tym, że jeśli chodzi o OEM 96 to gra nie jest warta swieczki.Przy uzywanym TC 96 i majacym w okolicach 60 000 mil trzeba się liczyć z dość duzym kosztem takiej przeróbki aby to chodziło tak jak chodzić powinno. Ale co racja, to racja- EVO gaźnik, TC wtrysk, no chyba, że mocno dłubiemy w silniku i ostro patrzymy na budżet. Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kejti08 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 Ja mam evo na wtrysku i nie narzekam. Moze nie jest fantastycznie old schoolowy przez to ale awaryjny też nie. Obrotów nie chciałam niskich bo tracił na elastyczności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HARAS Opublikowano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 co do wolnych obr. na wtrysku to na tym forum byl gdzies filmik jak koles dal rade to zrobic,szukalem tego ale nie moge na to trafic. :huh: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
americas Opublikowano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 (edytowane) Kejti u Ciebie zapewne jest Magneti Marelli wtrysk bo takie były stosowane do 2001, a ten znacznie różni się od wtrysku stosowanego od rocznika 2002 bo Twoje Evo po czasie zchodzi z obrotów - no wiadomka nie ma tego typowego patataj... ale ciekawie brzmi... Edytowane 6 Grudnia 2013 przez americas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jangora Opublikowano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 lepsze jest wrogiem dobregopytanie gaznik czy wtrysk jest samo w sobie głupie tym bardziej w odniesieniu do amatorskiej jazdy duzym i słabym motocyklem a takim jest kazdy HD-kilkadziesiąt koni z 1,5 litra nie powala mocąwtrysk ! http://www.motocykle-legnica.pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kejti08 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 obecny mój mechanik obniżył kiedyś znacznie obroty, jego zdaniem brzmienie było super - wróciłam jednak do opcji wyższych i mnie pasuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczyrk Opublikowano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 Pytanie w stylu "wolisz motor czarny czy czerwony?". Uzasadnienia odpowiedzi będa w obydwu pytaniach te same.Moja rada: rzuć monetą, co wybierzesz będziesz miał.W obydwu przypadkach będzie to harley... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pimp EVO V2 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 i tu fisu ma rację, żeby był efekt to tak naprawdę trzeba wymienić 50% silnika :sad: . Prawda Jest bolesna lecz zycie pokazuje co sie da Gaznik The best ale tylko z piecem EVO bo TC spuchnie szybko kto nie wierzy zapraszam na ogledziny pieca TC u fisa 60 tys km i Umarl strasznie a i Nawet jak sie chce miec super efekt z wydajnosci silnika i zywotnosci to i nawet silniki takie jak S&S trzeba jeszcze modyfikowac jak w moi przypadku zeby jezdzic a nie tylko cos regulowac i poprawiac . Silnik na Wytrysku !! jest dla Leniwca i Laika Gaznik jest dla majacego pojecie ,ambicje i nie rowno pod Deklem zaworowym jak np: Ja i Doctor Fis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek Warmia-Mazury Opublikowano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 Prawda Jest bolesna lecz zycie pokazuje co sie da Gaznik The best ale tylko z piecem EVO bo TC spuchnie szybko kto nie wierzy zapraszam na ogledziny pieca TC u fisa 60 tys km i Umarl strasznie a i Nawet jak sie chce miec super efekt z wydajnosci silnika i zywotnosci to i nawet silniki takie jak S&S trzeba jeszcze modyfikowac jak w moi przypadku zeby jezdzic a nie tylko cos regulowac i poprawiac . Silnik na Wytrysku !! jest dla Leniwca i Laika Gaznik jest dla majacego pojecie ,ambicje i nie rowno pod Deklem zaworowym jak np: Ja i Doctor Fis:)... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.